اقتصادیفعالان کسب و کار

آشنایی با ویژگی‌های و قابلیت‌های اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰

فوتبال ۳۶۰ مهم‌ترین برنامه تاریخ تلویزیون اینترنتی

عادل فردوسی‌پور مشهورترین مجری برنامه‌های تلویزیون با برنامه جدید فوتبال ۳۶۰ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همین الان اپلکیشن را دانلود کنید و لذت ببرید.

لذت تماشای فوتبال با گزارش و تحلیل‌های عادل فردوسی‌پور، اتفاقی است که فوتبال‌دوستان مدت‌ها از آن محروم بوده‌اند. حضور نداشتن عادل در صدا و سیما و تعطیلی برنامه ۹۰ باعث شد تا بسیاری پیگیر فعالیت‌های عادل از طریق فضای مجازی باشند. سرانجام بعد از ماه‌ها سکوت، عادل و تیم برنامه‌ساز همراهش از برند جدیدشان در زمینه‌ی رسانه‌ی فوتبال داخل و خارج رونمایی کردند. فوتبال ۳۶۰ قرار است تا هر آن‌چه از دنیای فوتبال می‌خواهید را در قالبی جذاب ارائه کند و البته پر باشد از مصاحبه‌هایی که عادل با ظرافت و دقتی خاص برای مهمانانش ترتیب دیده است.

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ برای همه کاربران موبایل در دسترس است. کافی‌ست از طریق مایکت اقدام به دانلود فوتبال ۳۶۰، برنامه فوتبالی عادل فردوسی پور، کنید و بدون محدودیت روی گوشی خود از ویژگی‌های و قابلیت‌های اپلکیشن فوتبال ۳۶۰ بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است انحصاری که در ابتدا در استورهای اندرویدی و نسخه اندروید این اپ وجود داشت کمتر از چند هفته به طول انجامید و اکنون این برنامه مهم تلویزیون اینترنتی، فوتبال ۳۶۰، در دسترس همگان است.

فوتبال ۳۶۰ چیست؟

فوتبال ۳۶۰ یک سایت و اپلیکیشن فوتبالی است که هر آن‌چه از دنیای مستطیل سبز داخل و خارج کشور می‌خواهید را دور هم جمع‌کرده. تاکید عادل و تیم برنامه‌سازش روی رایگان بودن این محتواست و مخاطب هم روی همه‌ی پلتفرم‌ها به رایگان به آن دسترسی دارد. محتواهای دیدنی و خواندنی در کنار مصاحبه‌های اختصاصی عادل، برگ برنده‌ی فوتبال ۳۶۰ هستند. در این بین و به‌سبک برنامه‌هایی که از فردوسی‌پور می‌شناسیم، چندین نظرسنجی هم به صورت همزمان در حال برگزاری است و این امکان برای هواداران فوتبال وجود دارد تا نظر خود را با یک جامعه‌ی آماری نسبتا بزرگ مقایسه کنند.

موضوع و مهمان‌های فوتبال ۳۶۰

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، برگ برنده‌ی فوتبال ۳۶۰ و عادل فردوسی‌پور در برنامه‌ی جدیدشان، محتوای ویدئویی است. در ویدئوهایی که در قالب مشابه مصاحبه‌های سال‌های نه‌چندان دور برنامه نود تهیه می‌شوند، عادل در برابر علی دایی، مهدی طارمی، دراگان اسکوچیچ و دیگر چهره‌های مطرح این روزهای فوتبال می‌نشیند و مثل همیشه با صراحت کلامش، مخاطب و مصاحبه‌شونده را شگفت‌زده می‌کند.

علی دایی و عادل فردوسی‌پور در برنامه فوتبال ۳۶۰

موضوعات بحث‌ها نیز هم‌چنان چالشی هستند و البته با تغییراتی که این سال‌ها در اکوسیستم فوتبالی کشورمان شاهدش بودیم، احساسی‌تر از همیشه دنبال می‌شوند. به‌طوری که می‌توان گفت رویکرد مهمان‌های عادل فوتبال ۳۶۰ نیز با روزهای نود فاصله دارد و از همیشه صمیمی‌تر دنبال می‌شود.

تفاوت فوتبال ۳۶۰ و برنامه نود

بزرگ‌ترین تفاوت فوتبال ۳۶۰ و برنامه نود را می‌توان در فرم برنامه‌سازی اینترنتی و تفاوتش با روزهای عادل در صدا و سیما جست‌وجو کرد. از لوکیشن‌های فیلم‌برداری گرفته تا موضوع صحبت‌ها، همه دغدغه‌مندتر شده‌اند و حالا عادل دنبال عوامل بیش‌تری است تا مخاطب را درگیر برنامه و حتی تماشای تکرار ویدئوهای فوتبال ۳۶۰ کند. نکات جالب زیادی در مصاحبه‌ها وجود دارد و عادل سعی می‌کند تا با حفظ مرز چالش و صمیمیت، فضای متفاوتی رای برای مهمان و مخاطبانش خلق کند.

تماشای برنامه عادل فردوسی پور

علاوه بر وب‌سایت رسمی فوتبال ۳۶۰، اپلیکیشن‌های این برنامه‌ی اینترنتی نیز روی اندروید و iOS در دسترس هستند. تمامی بسترهای مذکور محتواهای فوتبال ۳۶۰ را بدون هیچ محدودیتی به مخاطب عرضه می‌کنند و البته امکان ورود به حساب کاربری در تمامی آن‌ها وجود دارد. دانلود  فوتبال ۳۶۰ برای اندروید از طریق استور مایکت امکان‌پذیر است. علاوه بر دانلود نیم‌بهای اپلیکیشن از myket.ir، می‌توانید نظراتتان راجع به فوتبال ۳۶۰ را نیز در بخش نظرات این اپلیکیشن در مایکت به ثبت برسانید.

جمع‌بندی

حالا که گزارشگر مجبوبمان بازگشته است و هوادارانش هم فوتبال ۳۶۰ را دوست دارند و مصاحبه‌هایش را بازنشر می‌کنند، باید منتظر ماند و دید در طولانی مدت این مدیوم جدید برای عادل فردوسی‌پور تا چه اندازه با اقبال روبه‌رو می‌شود. اگر شما هم فوتبال ۳۶۰ را تماشا کرده‌اید، نظراتتان را درباره‌ی جدیدترین حضور عادل در دنیای رسانه‌ها بنویسید. فکر می‌کنید موفقیت‌های نود با فوتبال ۳۶۰ هم تکرار و باز هم این برنامه تبدیل به اولین برنامه‌ی با محوریت فوتبال در کشورمان شود؟ یا مسیر متفاوتی پیش‌روی عادل و همکارانش خواهد بود. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا