اقتصادی

کرایه ماشین لوکس در تهران

قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران

رانندگی با ماشین های لوکس در خیابان‌های شهر تهران، یکی از تفریحات هیجان انگیز به شمار می‌رود. خودروهای لوکس شامل تعداد بالایی از خودروها می باشند و قیمت اجاره این ماشین ها بازه گسترده ای دارد. برای همین بسیاری از افراد نظر به اجاره خودرو در تهران دارند. اما سوال اینجاست که قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران به چه صورتی است و چگونه می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی محبوبترین خودروهای لوکسی بپردازیم که اجاره آن‌ها در شهر تهران رایج است و سپس رنج قیمت اجاره ماشین‌های لوکس در تهران را برایتان شرح دهیم و در بهترین راه اجاره ماشین را به شما معرفی کنیم.

محبوب‌ترین ماشین‌های لوکس در تهران

طبق آمارهای بدست آمده خودروهایی مثل لکسوس، سانتافه، لندکروز ، بنز  s۵۰۰ و BMW ۵۲۸ از محبوب‌ترین خودروهای لوکس در تهران هستند که علاقه‌مندان بسیاری برای رفتن به سفر و یا مراسم های تشریفاتی  از آن‌ها استفاده می‌کنند:

اجاره لندکروز

لندکروز که لقب حضرت را در بین ماشین بازهای ایرانی دارد، همواره از مهمترین محصولات تویوتا به شمار می آید که با گذشت دو دهه از ساخت آن، همچنان محبوب ترین شاسی بلند در میان ایرانیان است. این ماشین آنقدر راحت، امن و پرقدرت است که بسیاری از افرادی که حتی ماشین‌های لوکس دارند، برای شرکت در مراسم‌های خاص مانند جشن ازدواج ، قرارهای مهم کاری یا حتی برای سفرهای چند روزه اجاره لندکروز را ترجیح میدهد. آخرین مدل لندکروز مربوط به سال ۲۰۱۳ می باشد، اما برخی شرکت ها لندکروزهای خود را به اصطلاح “ری دیزاین” کرده اند و فضای داخلی و خارجی این خودروها را مطابق عکس بالا به مدل ۲۰۲۰ ارتقا داده اند.

اجاره سانتافه

سانتافه در دسته ماشین های شاسی بلند و لوکس به شمار می‌رود ، ظاهر اسپرت و جوان پسند سانتافه توجه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده. به طوری که اجاره سانتافه حتی برای چند روز، خواسته بسیاری از جوانان شده و از تفریحات لاکچری شان به حساب می آید . رانندگی با این خودرو کره‌ای بسیار راحت و لذت بخش است از طرفی خود این خودرو در میان افراد زیادی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر ماشین‌های لوکس برخوردار است.

اجاره لکسوس RX۳۵۰

لکسوس RX۳۵۰ یکی دیگر از تولیدات محبوب شرکت تویوتا به شمار می‌رود که به علت اعمال تحریم‌ها، دیگر به کشور وارد نمی‌شود، اما مدل ۲۰۱۰ این خودرو به دلیل حجم بالای موتور و آپشن ها پیشرفته اش، همچنان پرطرفدار است و اگر قصد دارید لذت رانندگی با این ماشین را تجربه کنید، یکی از آسانترین راه‌ها اجاره‌ی این خودرو است. احتمالا با خواندن این مقاله، به فکر فرو رفته باشید که چرا افراد به اجاره خودرو لوکس در شهر تهران واکنش مثبت نشان می‌دهند و به این کار علاقه‌مند هستند. در بند بعد کاربردهای اجاره خودرو را برایتان شرح خواهیم داد.

اجاره خودرو برای سفر

بسیاری از افرادی که قصد سفر و رفتن به شهرهایی با مسافت طولانی را دارند؛ ترجیح می‌دهند که از خودروهای با کیفیت و لوکس برای این‌کار استفاده کنند. و با پرداخت هزینه اجاره خودرو لوکس در تهران، ماشین مورد نظر خود را برای بازه چند روزه تا چند ماهه اجاره می‌کنند. با این کار خستگی حاصل از رانندگی در طول سفر به شدت کاهش می‌یابد و فرد می‌تواند با انرژی بیشتری در طول سفر خانواده خود و یا دوستان خود را همراهی کند.

اجاره خودرو برای تشریفات

بسیاری از افراد و مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ علاقه دارند تا با پرداخت هزینه اجاره خودرو لوکس در تهران، یک ماشین مجهز و گران قیمت را تهیه کنند و با استفاده از آن در قرارهای کاری و یا مهمانی‌های مربوط به بیزینس خود شرکت کنند. چرا که استفاده از این ماشین‌ها نشانی از موفقیت کسب و کار آن‌ها خواهد بود و توجه بیشتر و دید مثبت‌تری به افراد خواهد داد. از طرفی به اقتضای برخی از مجالس، که در آن‌ها استفاده از ماشین‌های لوکس و لباس‌های مجلل مرسوم است، برخی افراد به اجاره این ماشین‌ها فکر می‌کنند.

اجاره خودرو برای عروسی

مراسم عروسی، به یاد ماندنی‌ترین شب‌های زندگی هر فردی است. بسیاری از زوج‌های جوان علاقه دارند تا با اجاره ماشین لوکس برای مراسم عروسی خود، این مراسم را هر چه بیشتر به یاد ماندنی کنند. این ماشین‌ها نه تنها عکس‌های عروس و داماد را زیبا و لاکچری می‌کند، بلکه به علت راحتی بیش از حدی که دارند می‌توانند استرس عروس و داماد را برای مراسم کاهش دهند.

قیمت لوکس ترین ماشین اجاره ای در تهران

لوکس‌ترین ماشین اجاره‌ای در تهران، ماشین پورشه ماکان است که با مبلغ روزانه ۹ میلیون و ۴۵۰ هزارتومان  شما تحویل داده می‌شود. اگر قصد اجاره این خودرو یا هر خودرو دیگری را دارید بهتر است شرایط اجاره خودرو با راننده و بدون راننده را به خوبی بدانید و آگاهی کامل در مورد آن تصمیم بگیرید.

شرایط اجاره خودرو لوکس به همراه راننده

قبل از هر چیزی بهتر است توجه داشته باشید که خودروهایی با ظرفیت دو نفر یا دو سرنشین، بدون راننده عرضه می‌شوند و اگر قصد اجاره این خودروها را دارید، این بند از مقاله به کار شما نمی‌آید. هنگامی که خودرو به همراه راننده اجاره می‌کنید. هنگام عقد قرارداد لازم نیست که هیچ مدرکی را به شرکت تحویل دهید و تمام مسئولیت‌های خودرو برعهده راننده شرکتی است که خودرو را از آن تهیه می‌کنید. اگر خودرو برای تردد در شهر تهران باشد، قمیت اجاره ماشین لوکس در تهران به صورت ساعتی خواهد بود و اگر قصد خارج شدن از شهر تهران را داشته باشید، هزینه اجاره ماشین بر حسب کیلومتر یا مسافت طی شده لحاظ می‌شود. حداقل زمان اجاره خودرو ۱۰ ساعته است.

شرایط اجاره خودرو لوکس بدون راننده

در حالی که خدمات دهی خودرو لوکس به همراه راننده بیشتر از خدمات دهی بدون راننده است، قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران همراه با راننده کمتر از بدون راننده است. شاید این موضوع موجب سرگشتگی شما بشود اما این موضوع به خاطر این است که هنگام اجاره خودرو با راننده، تمام مسئولیت‌های سلامت ماشین برعهده راننده خود شرکت است ولی هنگامی که خودرو را بدون راننده اجاره می‌کنید، رانندگی و حفظ سلامت ماشین برعهده خودتان است. برای همین احتمال در معرض خطر قرار گرفتن ماشین بیشتر از حالت قبلی است. اگر قصد دارید به اجاره خودرو لوکس بدون راننده بپردازید، هنگام دریافت ماشین باید مدارک زیر را به مسئول عقد قرار داد ارائه دهید:

  • گواهی نامه رانندگی با حداقل شش ماه اعتبار زمانی
  • ارائه کارت ملی
  • گواهی اشتغال به کار یا محل سکونت
  • ضمانت نامه؛ یک سفته یا چک به مبلغ خودرو

علاوه بر مدارک نامبرده باید مبلغی به عنوان پیش پرداخت، پرداخت کنید و از شرایط سنی (حداقل بیست سال) بهره‌مند باشید.

در آخر

بهترین راه برای اجاره خودرو، این است که قیمت اجاره ماشین لوکس را به همراه قیمت بیمه در نظر بگیرید تا از پرداخت هزینه های گزاف و اضافی جلوگیری کنید. به این صورت دیگر نیازی نیست نگران سلامت ماشین باشید و می‌توانید از ماشین خود در طول مدت اجاره، نهایت لذت را ببرید.

اجاره ماشین عروس و تشریفات در تهران

ممکن است کلان‌شهر تهران با چالش جدی ترافیک و حضور خودروهای پرتعداد در خیابان روبرو باشد، شاید هم ماشین‌های تمیز و لوکس و به‌اصلاح بنگاه ماشینی‌ها «عروسک» در پایتخت کم نباشند، اما همچنان كرايه ماشين عروس در تهران برای بخش عظیمی از شهروندان تهرانی یک خدمات الزامی برای داشتن یک مراسم تشریفاتی آبرومند و فیلم‌ عروسی خوش آب‌ورنگ محسوب می ‌شود. ماشین عروس اجاره ای تهران به شما این امکان را می ‌دهد که بهترین و به‌روزترین خودروها را برای مراسم عروسی خود تزیین و گل‌آرایی کنید، یا حتی اگر سبک خاصی از مهمانی مدنظرتان است و به ماشین‌های آنتیک و کلاسک علاقه‌مند هستید می ‌توانید به اجاره ماشین عروس قدیمی در تهران فکر کنید.

کرایه ماشین عروس در تهران

اجاره ماشین لوکس با راننده در تهران یعنی شما می ‌توانید انواع خودروهای بی‌ام‌و، فراری، پورشه، کروکیر آفرود، هیوندای، بنز و … را در جدیدترین مدل‌ها و رنگ‌های مختلف به‌عنوان ماشین عروسی خود سفارش دهید، تا هم یک فیلم عروسی و فیلم فرمالیته جذاب و لاکچری برایتان به‌یادگار بماند و هم خودتان دور زدن در شهر با یک اتومبیل آن‌چنانی را در شب به‌یادماندنی زندگی‌تان تجربه کنید. اگر هم دنبال خودروهایی مثل شورلت، فولکس‌واگن، بنزهای قدیمی مربوط به جنگ جهانی دوم و … هستید هم اجاره ماشین قدیمی در تهران، از این دست خودروها را در کمال سرحال و روی پا بودن در اختیار شما می ‌گذارد.

ماشین اجاره ای در تهران

اساسا موسسات کرایه اتومبیل پایتخت برای اجاره ماشین عروس و تشریفات در تهران دست شما را حسابی پر می‌ گذارند و حتی می‌ توانید برای کرایه انواع ماشین‌های ساخت داخل مثل پژو پرشیا و پژو 206 اقدام کنید یا درخواست کرایه ماشین بدون راننده در تهران داشته باشید. البته سفارش ماشین اجاره ای در تهران اگر بدون راننده باشد نیازمند مدارکی مثل ودیعه گذاشتن چک یا سفته به‌اندازه ارزش ریالی ماشین مذکور است.  برای پیدا کردن ماشين اجاره اي در تهران هم تنها کافی ا‌ست که موسسات کرایه اتومبیل که در تمام مناطق بیست‌ودوگانه شهر هم در دسترس هستند را پیدا کنید یا سری به صفحات شخصی آن‌ها در فضای مجازی بزنید تا لیستی از ماشین اجاره ای تهران را به همراه عکس و قیمت و … در اختیار داشته باشید و از بین آن‌ها انتخاب کنید.

اجاره ماشین در تهران

یک توصیه کلی هم اینکه اصولا اجاره ماشین لوکس در تهران کمی راحت‌تر است چون بالاخره حجم تولیدات ماشین‌های مدرن در دنیا و وارداتشان در کشور قابل توجه است و معمولا نیازی نیست که نگران پیدا نکردن ماشین خالی برای روز موعود خود باشید اما اجاره ماشین عروس کلاسیک در تهران کمی نیاز به زمان‌بندی دقیق‌تر دارد و اگر خواهان چنین ماشین‌هایی برای مراسم خود هستید، از ان‌جایی که توجه به تم کلاسیک چند وقتی‌ست همه‌‌گیر شده، بهتر است که حتما چندین روز قبل ماشین مذکور را رزور کرده باشید تا به اجاره شخص دیگری درنیاید.

ارزانترین اجاره خودرو در تهران

قیمت کرایه ماشین عروس در تهران هم بر اساس مدل ماشینی که انتخاب می ‌کنید و مدت زمانی که قرار است آن را در اختیار داشته باشید متفاوت خواهد بود. با جست‌وجو برای كرايه ماشين عروس در تهران قطعا به لیست قیمت‌ها هم می ‌رسید و می ‌توانید ارزانترین اجاره خودرو در تهران را برای سفارش پیدا کنید، چون معمولا بنگاه‌های کرایه اتومبیل در سایت‌ها و تبلیغات مجازی خود لیستی از قیمت اجاره ی ماشین در تهران را حتی به تفکیک قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران یا هزینه كرايه ماشين بدون راننده تهران به مخاطب اعلام می ‌کنند تا در تصمیم‌گیری‌ها راحت‌تر باشد.

البته بهتر است کرایه ماشین عروس در تهران، حتما در قراردادی روشن با یک موسسه معتبر کرایه اتومبیل باشد که خودروهای اجاره‌ای خود را بیمه بدنه و سرنشین و شخص ثالث کرده باشد. آن هم در شهری که خیابان‌هایش پر از ماشین و راننده‌های بی‌احتیاط و ناشی ا‌ست و یک تصادف می ‌تواند پرداخت کامل قیمت یک ماشین اجاره ای در تهران را برای شما رقم بزند که اصلا مبغ کمی نخواهد بود.

ما هم مثل همیشه در سایت ما برخی از ارائه‌دهندگان خدمات اجاره خودرو لوکس در تهران را به شما معرفی کرده‌ایم تا کرایه ماشین عروس تهران به‌راحتی در دسترس شما باشد.

قیمت عجیب اجاره ماشین لوکس تهران

شاید برایتان پیش آمده است که سفر کرده اید و به دنبال اجاره ماشین تهران هستید ما به شما شرکت اجاره خودرو تهران را پیشنهاد میدهیم.

اجاره ماشین تهران

شاید برایتان پیش آمده است که سفر کرده اید و به دنبال اجاره ماشین تهران هستید ما به شما شرکت ما را پیشنهاد میدهیم. شرکت ما با سالها سابقه در زمینه اجاره خودرو لوکس، رنت ماشین تهران، اجاره ساعتی ماشین در تهران فعالیت دارد پس میتوانید با خیال راحت از خدمات اجاره خودرو بهره مند شوید. شاید بگویید اجاره ماشین در تهران هزینه های بسیار بالایی برخوردار است، اما تمامی قیمت های خودرو های لوکس بسیار نسبت به شرکت های دیگه مناسب تر میباشد.

اجاره ماشین تشریفات تهران و لوکس خودروهای پرکاربردی می باشند که اکثر افراد از این خودروها در مواقع خاص مانند:قرارهای کاری مهم، مجالس و… بهره می برند. بسیاری از افراد مهم و سران کشور ها نز برای به رخ کشیدن قدرت سیاسی و اقتصادی خود و کشورشان از این خودروها برای جابجایی ها استفاده می کنند.

علاوه بر ظاهر زیبایی که خودروهای تشریفاتی دارند، این خودروها دارای کیفیت و امنیت بالاتری به نسبت خودروهای عادی و البته قیمت بیشتری می باشند که همین امر موجب شده تا اکثر افراد برای بهره بری از این خودرو ها، به فکر اجاره ی خودروهای تشریفاتی و لوکس برای کارهای مهم خود بیفتند.

به جز افراد و مقامات خاص که دارای خودروهای تشریفاتی شخصی می باشند، به دلیل کاربرد محدود این خودروها، سایرین می توانند از اجاره آن ها استفاده کنند. اجاره انواع مختلف این خودروها با راننده صورت می گیرد. تمامی راننده ها آراسته، آشنا به آداب تشریفات، حرفه ای، مسلط به زبان انگلیسی و در صورت نیاز دارای یونیفرم مخصوص می باشند.

قیمت اجاره ماشین تهران

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که قصد اجاره ماشین یا خودرو را در شرایط مختلفی مانند مراسم عروسی، جلسات اداری و… را دارند، قیمت نهایی اجاره خودرو می باشد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلا چه عواملی می تواند بر روی قیمت نهایی اجاره خودرو تاثیر بگذار؟ برای دریافت جواب این سوال تا آخر این مطلب از سایت با ما همراه باشید تا به معرفی عوامل موثر بر قیمت اجاره ماشین بپردازیم…

    ارزش روز خودرو

    یکی از موثر ترین فاکتورهای تعیین قیمت اجاره خودرو، قیمت روز خودروی اجاره ای می باشد. این موضوع کاملا طبیعی است که قیمت اجاره خودروی بنز متفاوت از اجاره ی خودروی ۲۰۶ است.     طبیعتا هر چه خودروی اجاره ای با ارزش تر و گران تر باشد هزینه های جانبی و تعمیرات آن نیز بالا تر می رود و این هزینه های جانبی رابطه ی مستقیم با نرخ کرایه خودرو خواهد داشت.

    مدت زمان اجاره ماشین

    دومین فاکتور موثر بر نرخ کرایه خودرو، مدت زمان اجاره ماشین می باشد. معمولا حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده در موسسات اجاره خودرو، ۳ روز است اما در صورتی که شما قصد داشته باشید خودرو را برای مدت طولانی تری اجاره کنید، قیمت نهایی اجاره خودرو به ازای هرروز برای شما کمتر خواهد شد.  اما در رابطه با قیمت کرایه خودرو با راننده موضوع کاملا بالعکس خواهد بود و قیمت خودرو با توجه به دو فاکتور سنجیده می شود:۱. قیمت کرایه خودرو بر اساس ساعت ۲. قیمت کرایه خودرو بر اساس مسافت طی شده به کیلومتر

اجاره ماشین لوکس

یکی از قدیمی ترین خدماتی که از زمان های گذشته تا به امروز به مردم ارائه می شود، خدمات اجاره ماشین لوکس می باشد. اجاره ماشین لوکس امروزه در بسیاری از شهر های کشور به صورت گسترده وجود دارد. اجاره انواع خودرو های معمولی و لوکس، با راننده یا بدون راننده در تمامی موسسات اجاره اتومبیل انجام می شود.

CIP فرودگاه نیز یکی دیگر از خدماتی است که برخی از موسسات اجاره خودرو لوکس، ارائه می دهند. اما اجاره ماشین لوکس چه مزایایی به همراه دارد؟ آیا اجاره خودرو برای چند ساعت یا چند روز صرف اقتصادی دارد؟ در ادامه به این قبیل سوالات پاسخ می دهیم.

بسیاری از شرکت های بزرگ و بین المللی بودجه کافی برای آنکه چندین ماشین لوکس و گران قیمت را خریداری کنند ندارند. بخصوص آنکه این اتومبیل ها را فقط برای مواقعی خاص بخواهند. اجاره خودرو های لوکس و تشریفاتی بهترین گزینه برای این شرکت ها می باشد. مدیران می توانند برای استقبال از میهمانان خود و تشریفات ویژه از خودرو های با راننده برای ساعت یا چند روز اجاره کنند. علاوه بر اینکه خرید و نگهداری چندین اتومبیل لوکس برای شرکت ها هزینه زیادی به همراه دارد، دادن حقوق ماهیانه به رانندگان استخدامی نیز هزینه هایی را به همراه خواهد داشت. اما با اجاره ماشین لوکس می توان همه این هزینه ها را به حداقل رساند.

قیمت اجاره ماشین لوکس تهران

همانطور که در بالا گفته شد، قیمت اجاره ماشین لوکس بدون سرنشین به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله مدل اتومبیل، مدت زمان اجاره، مسافت داخل شهر یا بدون شهر و … . در مجموعه خود سعی نموده ایم هزینه ها را تا حد قابل توجهی پایین تر از شرکت های دیگر محاسبه نماییم.

اما به هر حال اجاره خودرو بسیار به صرفه تر از خرید ماشین های لوکس می باشد. شما می توانید برای شب عروسی تان یا برای رفتن به قرار های مهم کاری از خودرو های ما اجاره کنید. تمامی اتومبیل های موجود در مجموعه ، خودرو های لوکس و گران قیمت هستند. البته ما اتومبیل های معمولی با پایین ترین قیمت ها نیز اجاره می دهیم. تنوع اتومبیل ها بسیار بالا می باشد و شما می توانید هر خودرویی که بخواهید را بدون سرنشین اجاره نمایید.

اجاره خودرو ارزان تهران

معمولا اکثر افرادی که قصد اجاره خودرو ارزان تهران از شرکت را دارند، پیش از این سایت ها و موسسه های مختلف را بررسی می کنند تا ارزان ترین اجاره خودرو در تهران را پیدا کنند تا اتومبیل مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت کرایه کنند. اما شرکت با هدف احترام به هموطنان عزیز قیمت خودرو های اجاره ای خود را بطور دقیق و بروز بر روی سایت اعلام می کند و همواره تلاش دارد ارزان ترین و مناسب ترین نرخ ها را برای ماشین های خود در نظر بگیرد.

انتخاب خودروی اجاره ای ارزان قیمت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، مهم ترین فاکتور در انتخاب اجاره خودرو ارزان تهران، هدف و نوع استفاده شما از ماشین اجاره ای می باشد. برای مثال اگر قصد انجام امور روزانه را در شهر تهران دارید بهتر است خودرویی با قیمت مناسب و مصرف سوخت پایین تر برای انجام کارهایتان انتخاب کنید. اما اگر قصد مسافرت با خودروی اجاره ای را دارید توصیه ما این است یک خودرو شاسی بلند تقریبا گران قیمت کرایه کنید که هم فضای مناسبی برای سرنشینان و چمدان هایتان در اختیار داشته باشید هم از امنیت کافی برخوردار باشید. یا اگر قصد رفتن به مراسم مجلل و تشریفاتی را دارید خوب بهترین پیشنهاد، اجاره خودرو ارزان در تهران از شرکت ما است.

دکمه بازگشت به بالا