اقتصادیفعالان کسب و کار

چند توصیه دوستانه برای خرید دوربین مداربسته داهوا

به عنوان کسی که چند ساله تو حوزه دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی فعالیت می کنم، خرید دوربین مداربسته داهوا پیشنهاد صد در صد من به شماست. این دوربین ها یه کارایی میتونن بکنن و یه قابلیت هایی دارین که شمام عاشقون می شید.

برای خرید دوربین مداربسته HDCVI داهوا از طریق سایت فرادید اقدام کنید.

خرید دوربین مداربسته داهوا

فک نمی کنم کسی توی دنیا باشه که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی داشته باشه و تا به حال درباره دوربین های داهوا چیزی نشنیده باشه! این نشون میده که این دوربین ها چقدر محبوب و شناخته شده هستن. البته هم دوربین ها و هم دستگاه های ضبط کننده داهوا کارایی بالایی دارن و می تونن تو حوزه های مختلف استفاده بشن.

خرید دوربین مداربسته داهوا تو کل دنیا و تو کل ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته و این خودش صحت گفته های منو ثابت می کنه. تکنولوژی هایی که تو این دوربین ها استفاده می شن و قیمت منصافانه ای که دارن، این دوربین ها رو نسبت به سایر برندها یکه تاز کرده.

مزایای خرید دوربین مداربسته داهوا

میدونم که خیلیاتون با حرف هایی که پیش از این زدم، متقاعد نشدین که به سمت خرید دوربین مداربسته داهوا برین، البته حق دارین چون من هنوز ویژگی های اصلی و مهم این دوربین ها رو بهتون نگفتم. خب بریم سراغ این سوال که چرا می گم خرید دوربین مداربسته داهوا را صد در صد بهتون پیشنهاد می کنم.

برای خرید دوربین مداربسته داهوا از سایت داهوا پارس و سایت فرادید اقدام کنید.

قابلیت اطمینان در خرید دوربین مداربسته داهوا

همون طور که می دونید، دوربین های داهوا برند شناخته شده ای هستن و کمپانی داهوا در برابر محصولاتش تعهد داره و اینطوری نیست که شما یه دوربین داهوا بخرین و درباره کیفیتش شک و تردید داشته باشین. مطمئنا اگر محصولات داهوا، حتی محصولاتی که قیمت خیلی پایینی هم دارن، کیفیت و کارایی لازم رو نداشتن، خرید دوربین مداربسته داهوا این همه رواج نداشت، چون کاربر با شناخت این دوربین و کسب تجربه در این زمینه دیگه به سراغ خرید چنین دوربین هایی نمی رفت.

دوربین های نونیم و دوربین هایی که تحت این عنوان در بازار به فروش می رسن، ممکنه کیفیت پایینی داشته باشن و تنها هدف فروشنده آب کردن اونا باشه، چون دیگه برندی وجود نداره و شرکت معتبری نیست که خریدار بتونه شکایتش رو پیش اون ببره.

خرید دوربین مداربسته داهوا با قابلیت انتقال رایگان تصویر

خب اینم یه مزیت خوب واسه اونایی که میخوان تصاویرشون رو رایگان انتقال بدن و نمی خوان برای هر چیزی یه هزینه جداگانه پرداخت کنن. دوربین های داهوا امکان انتقال امن و رایگان تصاویر دوربین مداربسته رو به تلفن همراه و کامپیوتر فراهم می کنن و به راحتی کانفیگ می شن. البته صاحب دوربین می تونه این کار رو به راحتی انجام بده وگرنه افراد غریبه هیچ دسترسی به این تنظیمات ندارن.

هوش مصنوعی با خرید دوربین مداربسته داهوا

فک می کنم این که دوربین بتونه چهره های تصویر رو به صورت جداگانه آنالیز کنه و عبور افراد و اجسام از خط تعیین شده رو تشخیص بده یا پلاک خودرو رو بخونه، خیلی کمک بزرگی به انسان کرده. همه اینا توی دوربین های پیشرفته داهوا که از هوش مصنوعی استفاده می کنن در دسترس خریدار هست.

دید در شب قوی دوربین های داهوا

حالا می رسیم به قسمت جذاب قضیه. دید در شب دوربین مداربسته رو اگه بخوایم ندید بگیریم در واقع نصف کارایی اون را نادیده گرفتیم، چون توی این حالت دوربین توی روز روشن تصاویر رو ضبط می کنه و وقتی تاریک می شه دیگه این توانایی رو نداره. چنین موضوعی اصلا قابل پذیرش نیست، به همین خاطر هست که عمده دوربین هایی که توی بازار وجود دارن، قابلیت دید در شب رو فراهم می کنن.

 نور مادون قرمز تو تاریکی شب یا محیط های تاریک به کمک دوربین میاد و می تونه امکان ضبط تصاویر را برای کاربر مهیا کنه و تصاویر سیاه و سفید رو ضبط کنه. حالا دوربین های جدید می تونن با کمک تکنولوژی مادون قرمز تصاویر رنگی رو در تاریکی به نمایش بذارن. تصاویری که هم کیفیت بالایی دارن و هم با نور طبیعی دیده می شن. این دوربین ها استارلایت یا Starlight نامیده می شن.

ضبط برنامه ریزی شده با دوربین مداربسته داهوا

شما می تونین بر حسب نیاز خودتون زمان ضبط رو برای دستگاه ضبط کننده و دوربین مداربسته داهوا مشخص کنی. می تونی بگی دوربین باید کل روز رو به ضبط مشغول باشه یا مشخص کنی که با دیدن یه حرکت شروع به ضبط کنه. با این قابلیت دیگه فضای هاردت با تصاویری که به بهشون نیاز نداری پر نمیشه، حتی بعضی ساعات رو هم می تونی بگی که کلا عمل ضبط انجام نشه. اینطوری یه سیستم سفارشی شده داری که بازدهی بالایی را برات رقم می زنه.

خرید دوربین مداربسته داهوا یعنی این که می تونی از دوربینت مدت زمان طولانی استفاده کنی، چرا؟ چون این محصولات طول عمر بالایی دارن. کمپانی داهوا کیفیت تصویری مطلوبی رو برای دوربین هاش در نظر گرفته و بعضی از دوربین هاش رو به میکروفون داخلی مجهز کرده تا بتونن هم تصویر و هم صدا رو ضبط کنن.

قابلیت های POE در دوربین های IP یا دوربین های تحت شبکه داهوا و قابلیت POC در دوربین های HDCVI داهوا امکان انتقال همزمان تصویر، صدا و برق رو فراهم می کنن. البته این تکنولوژی ها توی همه دوربین های داهوا وجود ندارن.

یه مزیت بزرگ دیگه برای خرید دوربین مداربسته داهوا، قیمت مناسب اونه. خیلی از برندهای مطرح جهانی قیمت های بالاتری دارن و اگر یه مقایسه کوچیک انجام بدیم می فهمیم که دوربین های داهوا خیلی اقتصادی هستن.

معایب خرید دوربین مداربسته داهوا

حالا که با مزیت های بزرگ دوربین های داهوا تا حدودی آشنا شدیم، می خوام از معایب این دوربین ها هم واستون بگم. دوربین های مداربسته داهوا محدودیت پهنای باند ارسالی و دریافتی دارن و طراحی بدنه اونا در حد معمولی هست. البته به نظر من که اینا عیب به حساب نمیان یا بهتر بگم این همه مزیت بزرگ ارزش این رو داره که از چن تا عیب کوچیک صرف نظر کنیم.

خرید دوربین مداربسته داهوا برای چه کسب و کاری مناسب است؟

تنوع بالای محصولات یکی دیگه از مزیت های بزرگیه که توی دوربین های مداربسته داهوا وجود داره. به خاطر همین موضوع هست که هیچ کاربری دست خالی از نمایندگی های داهوا بر نمی گرده. عملکرد هوشمندانه این دوربین ها باعث شده که صاحبان مشاغل مستقیم برن به سمت خرید دوربین مداربسته داهوا.

دکمه بازگشت به بالا