آموزش ای سی دی ال مقدماتی

اگر به دنبال آموزش ICDL رایگان هستید، در این صفحه، فیلم آموزش icdl درجه ۱ و فیلم آموزش icdl درجه ۲ بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. در این صفحه، آموزش ساده کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته در قالب فیلم آموزش هفت گانه icdl برای گرفتن مدرک بین المللی کامپیوتر آماده شده. با آپدیت روزانه ما همراه باشید

آموزش icdl رایگان |آموزش icdl رایگان pdf

دوره های آموزش icdl

شما علاوه بر استفاده از فیلم آموزش کامپیوتر که قبل تر قرار داده شده، می توانید از خدمات آموزش حضوری و آنلاین ما هم استفاده کنید. در دوره های آموزش کامپیوتر صفر تا صد تحت نظر بهترین اساتید سازمان فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد. مزیت حضور در این دوره ها امکان دریافت مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای است. برای یادگیری آموزش کامپیوتر به زبان ساده همین حالا اقدام کنید.

دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد

آموزشگاه تهران همواره در تلاش است تا با ارائه انواع آموزش های مختلف به صورت کامل در خصوص مباحثی همچون آموزش کامل icdl و حوزه های برنامه نویسی و حسابداری به شما در انواع فرمت های ویدویی و مقالات آموزشی به رشد سطح علمی شما کمک نماید.

شما می توانید در این بخش اقدام به مشاهده انواع مقالات مرتبط به حوزه کامپیوتر و نرم افزار نمایید. امیدوار هستیم که این مقالات برای شما دوستان مفید بوده باشد. برای مشاهده همه مقالات مرتبط به icdl و همچنین مقالات مربوط به حوزه های کامپیوتر و ترفند های کامپیتوتری روی این نمایید.

آموزش icdl برای آزمون استخدامی

از آنجا که دریافت مدرک ICDL یکی از الزامات استخدام در تمام شرکت های دولتی و برخی بسیاری از شرکت های خصوصی است، هدف بسیاری از علاقمندان به این مهارتها، یادگیری و آموزش icdl برای آزمون استخدامی است.

ما در مجموعه تهران این نیاز را درک کرده و تا آنجا که توانسته یک پیکج کامل آموزش ای سی دی ال را شامل فیلم آموزشی، مقالات، دوره های حضوری و آنلاین، نمونه سوالات، آزمون آنلاین و… را صرفا جهت آموزش icdl برای آزمون استخدامی آماده کرده ایم. امیدواریم به کمک این پکیج راه استخدام و اشتغال شما هموار تر گردد.

آموزش مجازی کامپیوتر رایگان

در واقع آموزش مجازی کامپیوتر در آموزشگاه تهران شامل فیلم ها و مقالات آموزشی است. فیلم های آموزشی ICDL در بالا بصورت هفت قسمت از هفت مهارت آموزش کامپیوتر قرار داده شده. شما علاوه بر دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد، امکان خرید آموزش icdl جامع را نیز دارید.

مجتمع فنی  تهران در پکیج آموزش مجازی کامپیوتر خود سعی کرده تا اصل آموزش کامپیوتر برای همه را رعایت کند. یعنی هم آموزش آکادمیک برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون استخدامی، و هم آموزش ICDL بازار کاری فشرده برای علاقمندان به اشتغال و حضور در بازار کار.

شما پس از گذراندن دوره های مجازی آموزش ICDL می توانید از خدمات آزمون آنلاین ICDL نیز استفاده کنید. درصورتی که بتوانید با کمک و فیلم های آموزشی رایگان در این آزمون نمره قبولی بدست بیاورید، فرصت خواهید داشت تا مدرک ICDL مورد تایید سازمان استخدامی را از آموزشگاه فنی و حرفه ای تهران دریافت کنید.

اهداف آموزش کامل مهارت های هفتگانه ICDL 2022 چیست؟

در این دوره 7 مهارت مدرک بین المللی ICDL شامل مبانی فناوری اطلاعات، ویندوز 11، Office 2021 را بصورت کاربردی می آموزیدو پس از این دوره متخصص کار عمومی با کامپیوتر می شوید و در بین سایر دوستان و همکاران به عنوان یک فرد متخصص، متمایز و مرجع شناخته خواهید شد. برای اینکه متمایز و حرفه ای باشید ما برخی سرفصل های تخصصی و حرفه ای مانند تکنیک های پیشرفته مهندسی جستجو در اینترنت را به این دوره اضافه کردیم تا در سریعترین زمان بهترین نتایج را بدست آورید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

– دانش آموزان، دانشجویان
– متقاضایان بازار کار
– مدیران یک کسب و کار
– تمام افراد جامعه به این دوره نیاز دارند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۴ قسمت آموزشی از ۳۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی “آموزش کامل مهارت های هفتگانه ICDL 2022” را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

ضرورت شرکت در دوره ICDL

با توجه به پیشرفت روز افزون نرم افزارهای کامپیوتری و رشد بدون مرز میزان استفاده از نرم افزارها و ابزارهای دیجیتال در تمامی حوزه ها از جمله حوزه های کاری و تحصیلی ، تقریباً می توان گفت فراگیری اصولی کار با کامیپوتر و نرم افزارهای کاربردی و نحوه استفاده از آن ها ، برای همه افراد لازم و ضروری می باشد.

استفاده از رایانه ها و ابزارهای دیجیتال نرم افزاری و سخت افزاری گوناگون در امور مختلف ، به دلیل کم خطا و سریع بودن آن ها ، می تواند زندگی انسان را در حوزه های گوناگون با یک روند رو به جلو همراه سازد. اتفاقی که هم اکنون کم و بیش در جای جای جهان شاهد آن هستیم. در دنیای دیجیتالی امروز، افراد خواه ناخواه برای رفع بسیاری از نیازهای روزمره خود، به آشنایی با مهارت های رایانه ای نیاز پیدا می کنند.

به علاوه، برای انجام بسیاری از کارهای اداری و پیشبرد امور گوناگون در زمینه تحصیل و خصوصا مشاغل گوناگون، یادگیری کار با کامپیوتر امری ضروری است. امروزه در بسیاری از شرکت ها و ادارات، تسلط فرد بر رایانه و نرم افزارهای کاربردی آن، یکی از ابتدایی ترین ملاک ها برای استخدام نیرو محسوب می شود.

به همین دلیل است که در کشور های پیشرفته تر ، این آموزش ها از سنین پایین شروع می گردد و خیلی جدی تر و با متدهای آموزشی اصولی به آموزش این مباحث پرداخته می شود. اما در کشورهایی که هنوز اهمیت کاربرد رایانه و ابزارهای دیجیتال ، آن طور که باید و شاید روشن نشده است ، اغلب در طول دوران تحصیل این نوع آموزش ها به صورت رایگان و همگانی در اختیار افراد قرار نمی گیرد.

دکمه بازگشت به بالا