از کجا مخزن دستمال کاغذی با قیمت عمده بخریم؟

انواع مخزن دستمال کاغذی

مخزن دستمال کاغذی انواع مختلف دیواری و رومیزی دارد که در 3 طرح استیل – طلایی – وپلی اتیلن قابل ارائه می باشد

دستمال کاغذی |کاغذ

مهم ترین ویژگی های استفاده از مخزن دستمال کاغذی

  1. .جلوگیری از جذب میکروب ها و آلودگی ها به دستمال
  2. .جلوگیری از بهم ریختگی و پخش دستمال ها به زمین
  3. دارای ظاهری زیبا و شیک متناسب با هر محیط
  4. دارای جنس مقاوم ونشکن.
  5. قابل ارئه در دو نوع پلی اتیلن و استیل
  6. ساخته شده از استیل مرغوب 403
  7. ضد آب و ضد زنگ زدگی
  8. قابلیت جلوگیری از خیس شدن دستمال ها و خار ج شدن از شکل ظاهری آن ها

انواع مخزن دستمال کاغذی

مخزن دستمال کاغذی اتوماتیک (برقی)

استفاده از دستمال در محل های عمومی در کنار روشویی یکی از مهم ترین و  ضروری ترین کالا ها میباشد. جادستمالی ها معمولی به علت عدم قطع دستمال باعث میشود که مصرف را زیاد کند و همچنین با توجه به لمس دستمال و جادستمال رولی باعث انتقال آلودگی میشود.  رول بازکن های اتوماتیک دارای سنسور مادون قرمز میباشند که با نزدیک کردن دست مقدار مشخصی از دستمال را باز میکند.

مخزن دستمال های اتوماتیک برقی دستمال های مخصوص خود را که درون مخزن تعبیه شده با استفاده از نزدیک کردن دست به سنسور چشمی میزان مشخصی از دستمال را برش زده و به بیرون هدایت می کند دستمال های مخصوص مخزن دستمال اتوماتی یاهمان برقی دارای پرفراژ است که با شروع به کار دستگاه سیستم قطع کن آن به صورت اتوماتیک از قسمت مشخص شده پرفراژ دستمال را برش و برگ برگ به بیرون هدایت می کند یکی از مهم ترین ویژگی های که این مخازن خروج برگ برگ دستمال ها می باشد همچنین استفاده از این مخازن سبب بهداشتی تر بودن دستمال ها می شود اما یکی از بزرگتر مشکلات استفاده از این مخازن دستمال های آنها می باشد زیرا این دستمال ها به شکل رولی باکیفیت مخصوصی است که در درون این مخازن قرار می گیرد .

ویژگی های جادستمال کاغذی اتوماتیک

– کارکرد با برق و باطری

– درب قفل دار

– تنظیم میزان خروجی دستمال

– برش دستمال را ندارد (مکانیزم و خرابی کمتر(

– نظافت بالاتر

– عدم نفوذ گرد و غبار بر روی دستمال

مخزن دستمال فله ای دیواری یا رومیزی : این دسته از مخازن خود به سه دسته دلسی -دستمال رولی – و دستمال کاغذی فله ای تقسیم می شوند که هر کدام از این دستمال ها دارای مخازن مخصوص خود می باشند همچنین برای این گونه مخزن ها دستمال دارای مدل ها و طرح های مختلفی می باشد که برخی از مخزن دستمال کاغذی به صورت مخزن دستمال رولی با بدنه فلزی یا بدنه پلاستیکی بوده که در مکانهای عمومی و بیشتر سرویس بهداشتی ها دیده می شود

مخازن دستمال های رولی به دلیل داستن قیمت مناسب و داشتن تنوع رنگی بالا مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفته است برخی دیگر از مخزن های دستمال موجود در بازار به شکل جعبه ای تولید شده اند که دارای قفل بر روی بدنه می باشند که پس از قرار دادن دستمال درون مخزن از استفاده بیش از حد و دسترسی به دستمال های داخل مخزن توسط کودکان و سایر افراد غیر مسئول جلوگیری می کند اغلب این مخازن دستمال به شکل استیل مات یا استیل میرور (براق) است که مورد استفاده برای انواع دستمال کاغذی های فله ای موجود دربازار می باشد دستمال های مورد استفاده در این مخازن به به شکل حوله ای یا معمولی بوده که متناسب به محیط قابل استفاده میتوانید دستمال های حوله ای ضخیم تر و یا دستمال هی نازک تر استفاده کند

ویژگی های مخازن دستمال کاغذی فله

-دارای بدنه استیل مات یا میرور یا بدنه پلی اتیلن

-دارای ظاهری زیبا و شیک با رنگ بندی متفاوت

-دارای درب قفل دار برای جلوگیری از استفادهع بیش از حد افراد

– قابلیت نصب آسان به دیوار

-قابلیت قرارگیری تمامی دستمال ها متناسب با نوع مختلف

.با کیفیت ترین دستمال های کاغذی کدامند؟

با در نظر گرفتن نسبت کیفیت به قیمت برندهای پاپیا و تنو و تنها از لحاظ کیفیت برند هایی مانند چشمک و سافتلن از بهترین و با کیفیت ترین دستمال های موجود در بازار ایران می باشد.

روش تشخیص دستمال با کیفیت چگونه است؟

یکی از ساده ترین روش های تشخیص دستمال کاغذی با کیفیت، خیس کردن دست ها و خشک آن با یک برگ از دستمال می باشد. چناچه دستمال له نشود و بتوان دوباره از هم آن را باز کرد، نشان از مرغوبیت دستمال کاغذی دارد.

مواد اولیه دستمال کاغذی چیست؟

طی فرآیندی پیچیده، از پوست درختان مواد اولیه دستمال کاغذی تولید می شود.

خرید عمده انواع دستمال کاغذی از تامین فلات با قیمت مناسب

اگر به دنبال انواع برندهای دستمال کاغذی با قیمت عمده و مناسب هستید، می توانید به تامین فلات مراجعه نمایید. شرکت تامین فلات آماده ارائه انواع در نوع دستمال رومیزی، دستمال حوله ای، دستمال توالت و دستمال مخزنی با قیمت عمده و ارزان و همچنین اجناس اصل و اورجینال در نظر دارد مشتریان خود را در یک خرید مناسب یاری نماید. از بهترین برندهای دستمال کاغذی می توان به برندهایی از جمله تنو، پاپیا، ایزی پیک، تکلان پاک، سافتلن، چشمک، بی تا و … و همچنین دستمال کاغذی های اقتصادی که برای مصرف بسیار مقرون به صرفه با تعداد برگ های مختلف هستند، اشاره نمود

. دستمال کاغذی جزو لوازم بهداشتی می باشد که بسیار پرمصرف بوده و خرید تعداد بالای آن بسیار باصرفه خواهد بود. برای خرید مناسب می بایست ابتدا را بشناسید و از باخبر باشید و همچنین روش را بدانید و برای این کار می بایست بدانید . شرکت تامین فلات که از مراکز و نمایندگی های فروش دستمال کاغذی در تهران می باشد را برای مشتریان خود فراهم نموده است.دستمال کاغذی پاپیا جزو دستمال کاغذی های پرطرفدار و همچنین با کیفیت می باشد که جنس این دستمال ها بسیار نرم و لطیف می باشد. دستمال کاغذی پاپیا دارای انواع مختلف از جمله موارد زیر می باشد.

دستمال کاغذی رومیزی پاپیا

دستمال کاغذی رومیزی پاپیا و یا دستمال کاغذی جعبه ای پاپیا در طرح های متنوع تولید می شوند که دارای تعداد برگ های 200 و 300 برگ و همچنین در لایه های دو لایه و سه لایه و در ضخامت های گوناگون تولید و روانه بازار می شوند.

دستمال توالت پاپیا

دستمال توالت پاپیا بسیار نرم و با لطافت و قدرت جذب آب بالا تولید می شود. این دستمال ها دارای تعداد رول های گوناگون از جمله 2 رول، 4 رول، 8 رول، 12 رول، 16 رول و 24 رول می باشد. دستمال توالت پاپیا دارای پرفراژ برای جداسازی آسان دستمال برای مصرف کننده می باشد.

دستمال حوله ای پاپیا

دستمال های حوله ای بسیار ضخیم بوده و مناسب استفاده در محیط های مختلف و آشپزخانه می باشد. دستمال حوله ای پاپیا دارای تعداد رول های مختلف ازجمله 2 رول، 4 رول، 6 رول است که این رول ها به صورت 4 لایه می باشند و قدرت جذب فوق العاده ای دارند.

دستمال فلکسی(اقتصادی) پاپیا

دستمال کاغذی اقتصادی پاپیا از محصولات پرفروش و پرطرفدار است که در تعداد 8 عدد در یک پک نایلونی به فروش می رسد. این دستمال ها با تعداد 500 برگ و یا 250 برگ دولایه با جنس بسیار نرم و لطیف و همچنین دارای پرفراژ با قیمت مناسب و به صرفه در تامین فلات به فروش می رسد. دستمال کاغذی تنو یکی از نخستین دستمال هایی بود که تحت عنوان دستمال کاغذی اقتصادی در بازار ایران عرضه شد. این برند دارای دستمال های مرغوب و با کیفیت در تعداد و لایه های متنوع تولید و به روانه بازار می شود.

دستمال کاغذی جعبه ای تنو

دستمال کاغذی های تنو بسیار با کیفیت و بدون دخالت دست و همچنین به صورت اتوماتیک و بهداشتی تولید می شوند. دستمال کاغذی جعبه ای تنو شامل 100برگ، 150برگ، 200 برگ، 250 برگ، 300 برگ به صورت های 2 لایه و 3 لایه می باشد.

دستمال توالت تنو

دستمال توالت تنو در بسته بندی های 2رول، 4 رول، 8 رول، 12رول، 16رول و 24 رول به فروش می رسند که این رول ها به صورت 3 لایه هستند.

دستمال حوله ای تنو

دستمال حوله ای تنو مناسب استفاده در آشپزخانه و یا میز سرو می باشد که دارای تعداد 2 رول، 4رول، 6 رول و با تعداد لایه 3 لا تولید و روانه بازار می شود.

دستمال اقتصادی تنو

دستمال اقتصادی(فلکسی) تنو بسیار باصرفه و ارزان قیمت برای استفاده در مهمانی ها و مجالس نیز می باشد. این دستمال در پک های 8 عددی با تعداد برگ 250 برگ به صورت دو لایه به بازار عرضه می شود.

دستمال کاغذی تکلان جزو دستمال های با کیفیت بوده و با استانداردهای جهانی تولید می شود. این دستمال ها فاقد ایجاد حساسیت و ایجاد پرز پس از استفاده می باشد.

دستمال کاغذی جعبه ای تکلان پاک

دستمال کاغذی جعبه ای تکلان که دو لایه هستند و در تعداد 100برگ، 150 برگ و 200 برگ تولید و روانه بازار می شوند.

دستمال توالت تکلان پاک

دستمال توالت تکلان در دو مدل دلسی و حوله ای تولید می شود که دستمال دلسی تکلان در تعداد 2 قلو و 4 قلو به صورت 3 لایه به فروش می رسند.

دستمال حوله ای تکلان

دستمال حوله ای تکلان به دو صورت مخزنی و رولی تولید می شود که در مدل مخزنی تعداد برگ های دستمال 100برگ، 150 برگ، 200 برگ به صورت دو لایه و تک لایه تولید و روانه بازار می شوند. دستمال کاغذی بی تا جزو دستمال کاغذی های با کیفیت و پرطرفدار در بین مصرف کنندگان می باشد. این برند دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد که شامل موارد زیر است.

دستمال کاغذی جعبه ای یا رومیزی بی تا

دستمال کاغذی بی تا در بسته بندی جعبه ای با طرح های متنوع و تعداد برگ های 100 برگ، 150برگ، 200 برگ و 300 برگ به صورت دولایه و سه لایه تولید و به بازار عرضه می شود.

دستمال توالت بی تا

دستمال توالت بی تا در تعداد رول های 2 رول، 4رول، 6رول، 9رول، 12 رول و 24 رول و تعداد لایه های 3 لایه و 4 لایه موجود می باشد.

دستمال حوله ای بی تا

دستمال حوله ای بی تا دارای دو نوع حوله ای رولی با تعداد 2 رول و حوله ای حجیم که دارای 4 لایه ی نرم و لطیف می باشد و همچنین قابل استفاده در بیشتر مکان ها و آشپزخانه می باشد.

دستمال اقتصادی بی تا

دستمال فلکسی بی تا که بسیار با صرفه برای مصرف می باشد، دارای بسته بندی نایلونی که در هر بسته 10 عدد دستمال با تعدادهای 250 برگ و 500 برگ تولید و به بازار عرضه می شود. دستمال کاغذی تندیس نیز جزو دستمال کاغذی های پرطرفدار می باشد که دارای انواع مختلفی که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت، می باشند.

دستمال کاغذی جعبه ای تندیس

دستمال کاغذی رومیزی تندیس در بسته بندی  100 برگ، 200 برگ و 300 برگ که به صورت های 2 لایه و 3 لایه تولید و روانه بازار می شوند.

دکمه بازگشت به بالا