بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده

کرم لایه بردار چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

پوست ما به طور طبیعی سلول‌های مرده را از بین می‌برد. اما گاهی اوقات این فرآیند به خوبی انجام نمی‌شود و سلول‌های مرده روی سطح پوست تجمع می‌کنند. کرم لایه بردار در کنار استفاده از صابون کربن سیاه به از بین بردن این سلول‌های مرده کمک می‌کند تا پوست شما تازه‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. این امر می‌تواند منجر به بهبود درخشندگی، شفافیت و یکنواختی رنگ پوست شود. لایه برداری منظم می‌تواند کمک کند تا منافذ پوست پاک و از ایجاد جوش و آکنه پیشگیری شود.

کرم‌های لایه بردار به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

لایه بردار فیزیکی: این کرم‌ها حاوی دانه‌های ریز هستند که به طور مکانیکی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند.

لایه بردار شیمیایی: این کرم‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند که به صورت شیمیایی پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست را می‌شکنند.

استفاده از انواع کرم‌های لایه بردار و صابون لجن دریایی برای تیرگی فواید زیادی مثل روشن شدن، کاهش چین و چروک، کاهش لک و جاش جوش، بهبود بافت پوست، افزایش جذب محصولات مراقبت پوستی و غیره دارد. اما در صورت استفاده زیاد از کرم‌های لایه بردار ممکن است پوست شما دچار خشکی، قرمزی، خارش، حساسیت و مشکلات جدی دیگری شود. همچنین استفاده زیاد از کرم‌های لایه بردار می‌تواند باعث افزایش تولید ملانین و درنتیجه منجر به ایجاد لک‌های پوستی شود.

اگر می‌خواهید از کرم لایه بردار و صابون سبوس برنج استفاده کنید، باید نوع پوستتان را در نظر بگیرید و محصولی انتخاب کنید که بهترین بازخورد را برای نوع پوست شما داشته باشد. همچنین، باید به دستورالعمل‌های استفاده و موارد مصرف محصول مورد استفاده توجه داشته باشید تا از هرگونه تحریک یا آسیب به پوست خود جلوگیری کنید.

کرم |لایه بردار

انتخاب یک کرم لایه بردار متناسب با پوست

انتخاب یک کرم لایه بردار خوب واقعاً باید با دقت زیادی انجام شود و گرنه وضعیت بعدی را برای پوستتان ایجاد خواهد کرد . لایه بردار ها به چند دسته تقسیم می شوند برای پوست های خشک ، پوست های چرب ، پوست‌های مستعد آکنه ، پوست های حساس ، پوست های نرمال یا مختلط

برای استفاده از لایه بردار مناسب اول باید جنس پوست خود را بشناسید :

پوست خشک:

در پوست خشک شما احساس کشیدگی می کنید همچنین در پوست خشک ، خطوط ریز زیاد وجود دارد ، در بعضی نقاط دانه های ملتهب قرمز و پوسته پوسته شده از ویژگی های پوست خشک است.

پوست چرب:

پوستهای چرب معمولا براق و روغنی هستند .چوش های سرسیاه ، منافذ باز پوست ، لک قرمز و جای جوش در این پوستها رایج است.

پوست نرمال:

پوست نرمال معمولا  مشکلات پوستی خاصی ندارند و مانند پوست خشک و چرب نیستند.

پوست مختلط و ترکیبی:

این  پوست دارای خصوصیات هر دو نوع خشک و چرب است . یعنی در برخی نقاط ، چرب و در برخی قسمت ها ، خشک و لک دارد. معمولا قسمت  (پیشانی و بینی و چانه) از قسمت های چرب پوست هستند

پوست حساس:

پوست های حساس به طور معمول ، دارای دانه های ملتهب قرمز و با عرق کردن پوست ، کهیر و جوش میزنند و دچار خارش پوستی میگردنند.

انواع کرم لایه بردار

کرم لایه بردار شون

یکی از پرطرفدار ترین لایه بردار ها ، کرم لایه بردار شون است . و در بازار ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، این کرم حاوی عصاره گردو و ویتامین e است .از ویژگی های بارز این کرم از بین بردن دانه های سیاه پوستی است ، برای کسانی که پوست چرب دارند این کرم توصیه می‌شود .همچنین برای استفاده ی پوست های مختلط هم بسیار تاثیر دارد ، بوی خوش آن ، پاکسازی عمیق و یکدست کردن پوست از ویژگی های مثبت این کرم لایه بردار است.

 کرم لایه بردار پوست اوریاژ

این برند ، محصول شرکت فرانسوی است .این کرم لایه بردار برای پوست های دارای جوش های سرسیاه و جوش های بزرگ و سر سفید کاربرد دارد .این کرم  فاقد هرگونه عصاره است ، به همین دلیل بو و رایحه ی خاصی ندارد ، اما قدرت لایه برداری آن فوق العاده زیاد است و فرمولاسیون آن از مواد معدنی زینک است .برای استفاده از این کرم حتماً با پزشک خود مشورت کنید .اثرگذاری این کرم بسیار سریع است و پوست شما را روشن و درخشان می کند . همچنین کرم لایه بردار اوریاژ برای پوست های چرب مناسب تر است.

روش استفاده:1 تا 2 بار در هفته روی پوست مرطوب صورت و بدن به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید.

کرم لایه بردار پوست ایو روشه

یکی از برندهای محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی برند ایو روشه است .فرمولاسیون این برند بر پایه مواد گیاهی است و مواد شیمیایی آن بسیار اندک است. برای مثال کرم (پور سیستم ) یکی از برترین لایه بردار های این برند است ، این کرم تاثیر زیادی در از بین بردن جوش صورت و جای زخم دارد ، این لایه بردار ، پوست صورت را خشک و پوسته پوسته نمیکند . زیرا در مواد آن صابون استفاده نشده است ، برای افراد با پوست های حساس و پوست های چرب بسیار مناسب است و بوی خوش و رایحه آن ساخته شده از عصاره گل میمون و آلوورا است.

ویژگی های این محصول

  • حذف سبوم بیش از حد و تنظیم کننده ترشح چربی
  •  پاکسازی منافذ باز و از بین برنده جوش های سر سیاه
  •  از بین برنده سلول های مرده و کاهش دهنده ناهنجاری های پوست (جوش ، آکنه و لک های ناشی از جوش)
  • جلوگیری از ظهور مجدد مشکلات پوست (جوش و آکنه)
  • فرمولاسیون فاقد صابون جلوگیری از خشک شدن پوست

کرم لایه بردار نیو درم

این کرم لایه بردار نیو درم حاوی آ.اچ.آ بوده و محصول کشور ایران است . دارای مجوز سازمان غذا و دارو است.کرم لایه بردار نیو درما دارای ترکیبات گیاهی ، طبیعی ، آلفا هیدروکسید ، ویتامین های مفید ، اسیدهای طبیعی گلیکولید اسید و لاکتیک اسید و مواد ضد التهابی است.این کرم ، پوست را کاملا پاک و یکدست و سلول های مرده پوست را جدا می کند.پوست شما را لطیف ، درخشان و جوانتر می کند.برای انواع پوست ، به غیر از پوست حساس مناسب است.روش استفاده از آن به صورت یک تا سه بار در هفته بر روی پوست زده و ماساژ دهید.

ویژگی های این محصول

  • از بین برنده‌ی سلول‌های زبر و مرده‌ی پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  •  نرم و لطیف کننده‌ی پوست همراه با رطوبت رسانی مناسب
  •  کمک به درمان آکنه ، جوش سر سیاه و از بین برنده‌ی اثر برجای مانده از جوش

کرم لایه بردار کلین اند کلیر

فرمولاسیون آن فاقد صابون ، روغن و چربی است .شما با استفاده ی روزانه این اسکراب لایه بردار ، تمام آلودگی ها را از صورت خود پاک می کنید و بدون آسیب به پوست خود ، لایه ای که سلولهای مرده و آسیب دیده ی پوست است به طور کامل و ملایم پاکسازی می کنید.این کرم لایه بردار پوست باعث می شود دانه های سرسیاه و لکه ها کاملا از پوست شما از بین برود.

ویژگی های این محصول

  • مناسب برای استفاده روزانه
  •  نرم کننده پوست در اولین روز استفاده
  • بستن منافذ ریز و باز پوست
  • کنترل‌کننده برق و درخشندگی پوست

کرم لایه بردار سینت ایوز

اسکراب سینت ایوز ، پوست شما را یکدست و تقویت میکند. این محصول باعث از بین رفتن سلولهای مرده و جوش های سر سیاه پوست می گردد  و فاقد هرگونه روغن است. کرم لایه بردار سینت ایوز به صورت عمقی پوست را از سلولهای مرده و آلودگی ها پاک میکند. به طوری که اگر به صورت دائم از آن استفاده کنید ، پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.این کرم دارای گلیسیرین است که باعث می شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید.این اسکراب لایه بردار کاملا بدون عوارض است و امتحان شده است و برای کسانی که پوستی حساس دارند نیز مناسب است.

کرم لایه بردار پوست رینو زیت

این لایه بردار دارای مجوز سازمان غذا و دارو است .کرم رینوزیت هیچ گونه عصاره و روغنی ندارد و پوست صورت را مرطوب می کند.دارای خاصیت پاکسازی قوی از جمله رفع لک و تیرگی صورت ، درخشان کننده و پاک کننده است.به صورت روزانه تمام صورت را با این اسکراب ماساژ دهید ، با چشم تماس نباید داشته باشد و سپس با آب گرم کامل بشویید.

کرم لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید سینره

این برند لایه بردار ، دارای اسید های میوه است که باعث لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن می شود. لایه بردار سینره ، سلولهای مرده پوست را جدا می کند و باعث تمیزی و نوسازی پوست می گردد. و جوش های سرسیاه و سر سفید را از بین میبرد. کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با نفوذپذیری زیاد به داخل لایه ی سطحی پوست نفوذ می کند و با سست کردن اتصالات بین سلولی ، سبب جدا شدن سلول های کهنه از سطح پوست می شود.

ویژگی های این محصول

  • لایه برداری ملایم پوست و کمک به رفع چروک های سطحی
  •  محو و بی رنگ نمودن تدریجی جای جوش و لک های پوستی
  • افزایش رطوبت و ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  •  حاوی اسید میوه های لیمو ، آناناس ، انگور و گل ساعتی جهت حفظ جوانی و شادابی پوست
  • جوان سازی پوست از طریق تحریک چرخه نوسازی پوست
  • دارای فرمولاسیون ویژه جهت لایه برداری پوست بدون ایجاد التهاب
دکمه بازگشت به بالا