ساخت شماره مجازی با ایفون

معمولا برای استفاده از سرویس های مختلف نیاز به تایید شماره تلفن ? خود دارید. این کار برای احراز هویت و جلوگیری از اسپم استفاده می شود اما برخی از کاربران بنابر دلایلی نمی خواهند شماره خود را وارد کنند. در این شرایط می توانید از شماره مجازی استفاده کنید. امروز در انزل وب بهترین سرویس های ساخت شماره مجازی رایگان جدید در اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم.

دانلود برنامه شماره مجازی آمریکا ، انگلیس و… برای واتساپ ،تلگرام و

شماره های مجازی می توانند مانند یک شماره واقعی برای شما کار انجام دهند. اگر می خواهید شماره شخصی خودتان، شخصی باقی بماند می توانید با کمک سرویس هایی که به صورت رایگان فعالیت می کنند، یک شماره مجازی بسازید. ما قبلا در انزل وب را به شما معرفی کرده ایم.

در نظر داشته باشید که شما می توانید نسخه کامل برنامه ساخت شماره مجازی رایگان معرفی شده را به صورت رایگان از اپ استور ها و وبسایت های معتبر فارسی دانلود کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه Next Plus

برنامه شماره مجازی رایگان استراتژی های خاصی دارد. با کمک این ابزار بعد از ساخت شماره مجازی، می توانید با هر شماره ای ارتباط داشته باشید که البته تماس با سایر شماره های مجازی این برنامه رایگان می باشد. همچنان کاربران می توانند از این سرویس برای تایید اعتبار استفاده کنند. کل هزینه مکالمه و ارسال پیام از طریق این برنامه با نمایش تبلیغات به شما پوشش داده می شود. قابلیت های دیگری مانند ارسال اموجی، پیام صوتی و.. نیز در آن فعال می باشد.

همچنین برای دریافت اس ام اس بدون گوشی هم پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ سایت برتر بدون نیاز به گوشی را هم مطالعه نمایید.

دانلود برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای واتساپ، Burner (برای ساخت شماره مجازی آمریکا ، ترکیه ، انگلیس و…)

چگونه شماره مجازی بسازیم؟ برنامه اندروید و آن یک گزینه مناسب برای ساخت شماره مجازی (به عنوان شماره مجازی تلگرام و..) می باشد. شما می توانید شماره ای از بین حدود ۴۰ کشور را انتخاب کنید. در نتیجه می توانید برای ساخت انواع حساب های کاربری از آن استفاده کنید. نسخه کامل این برنامه شامل هزینه ۱٫۹ دلاری می شود.

کاربران می توانند از برنامه اندروید و همینطور برای ساخت شماره مجازی به صورت ناشناس استفاده کنند. این برنامه شماره مجازی رایگان هیچ اطلاعاتی را از شما فاش نخواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال سرویسی هستید که به صورت ناشناس یک شماره مجازی بسازید، این گزینه انتخاب خوبی می باشد.

سرویس یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه اندروید می باشد. شما ضمن امکان ساخت شماره مجازی از کشور های مختلف، می توانید با اشخاص دیگری که از این برنامه استفاده می کنند و آنلاین هستند تماس تلفنی و متنی رایگان برقرار کنید. این سرویس ویژگی های خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

همینطور مطالعه مطلب روش های مخفی کردن و در تلگرام ، موبوگرام و.. نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانولد برنامه ساخت شماره مجازی رایگان برای اندروید Cloud SIM

شما می توانید با کمک دانلود برنامه شماره مجازی رایگان برای اندروید و تا ۴ شماره را داشته باشید. از این سرویس برای ارسال و دریافت تماس، پیام متنی، پیام صوتی و.. استفاده کنید. قابل ذکر است که شما می توانید از شماره های انگلستان، لهستان، کانادا و ایالات متحده آمریکا در این سرویس استفاده کنید.

برنامه ساخت شماره مجازی برای آیفون Numflix

برنامه (شماره مجازی برای تلگرام برای iOS) برای افرادی است که نیاز به برقراری ارتباط دارند اما نمی خواهند اطلاعات خصوصی آن ها فاش شود. شماره های واقعی با قابلیت تماس صوتی، متنی و.. از ویژگی های این ابزار می باشد. در حال حاظر شما می توانید از کد های ایالات متحده آمریکا و کانادا استفاده کنید. البته به زودی کد کشور های بیشتری به برنامه اضافه می شود.

سایت و برنامه شماره مجازی رایگان بدون ریپورت فقط برای شماره های مجازی آمریکا

اگر شما فقط نیاز به استفاده از شماره مجازی ایالات متحده آمریکا هستید، می توانید از سرویس های زیر نیز استفاده کنید.

در پایان برای آشنایی با روش های بیشتر، مطالعه مطلب ۶ روش برای تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سرویس هایی برای دانلود برنامه ساخت شماره مجازی نامحدود به شما مبرای مشاوره نحوه ساخت شماره مجازی آیفون

برای مشاوره نحوه ساخت شماره مجازی آیفون

گاهی اوقات افراد قصد دارند به صورت ناشناس نسبت به نصب برنامه های مختلفی نظیر واتساپ و تلگرام در گوشی آیفون خود اقدام کرده و برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام از شماره های همراه بین المللی استفاده کنند. اشخاص از راه های مختلفی می توانند برای ساخت شماره مجازی آیفون استفاده نموده و از قابلیت های شماره های مجازی استفاده کنند.

افراد برای ساخت شماره های مجازی می توانند از وبسایت و برنامه ساخت شماره مجازی استفاده نموده و برای مواردی نظیر نصب اپلیکیشن های آیفون، ایجاد حساب کاربری و احراز هویت از شماره های مجازی بهره ببرند. اشخاص در ادامه مقاله می توانند با نحوه ساخت شماره مجازی اپل آشنا شده و از برنامه و وبسایت شماره مجازی آیفون برای ساخت شماره های همراه مجازی استفاده کنند.

شماره مجازی آیفون چیست؟

گاهی اوقات افراد قصد دارند به صورت ناشناس در شبکه های اجتماعی فعالیت نموده و یا به هردلیلی قصد استفاده از شماره مجازی در گوشی آیفون خود دارند. بنابراین افراد باید به دنبال پاسخ به سوال شماره مجازی آیفون چیست؟ باشند.

شماره مجازی شماره ای ناشناس بوده که وجود خارجی نداشته و به صورت فیزیکی در دسترس نبوده، اما بسیاری از قابلیت های شماره همراه واقعی را در اختیار افراد قرار می دهد. ساخت برای افراد دارای گوشی آیفون، امکان استفاده از اپلیکیشن ها و وبسایت های مختلفی را فراهم نموده و باعث حفظ حریم خصوصی و در نهایت بالابردن امنیت افراد می شود.

همانطور که مشخص است، شرکت اپل کاربران ایرانی را تحریم نموده و افراد ممکن است به دلیل محدودیت های ایجاد شده توسط این شرکت، نیاز به شماره همراه مجازی کشورهای خارجی داشته و یا در کسب و کار خود نیاز به شماره بین المللی داشته باشند.

شماره مجازی اپل درواقع شماره ای است که بین خطوط تلفن مختلف جا به جا شده و در گذشته به آن شماره دسترسی نیز گفته می شد و شرکت های مختلف برای مراکز تماس و بازاریابان خود از این شماره های همراه مجازی استفاده می کردند.

شماره مجازی برای ساخت حساب کاربری و احراز هویت انواع اپلیکیشن و وبسایت های مختلف کاربرد داشته و افراد می توانند به صورت رایگان و پولی این شماره های همراه مجازی را تهیه نموده و برای دسترسی به اپلیکیشن ها و وبسایت های تحریم شده از آن استفاده کنند. افراد برای دسترسی به شماره های مجازی می توانند از وبسایت های مختلف، برنامه ساخت سیستم عامل ios، کانال ها و ربات های تلگرام و روش های دیگر استفاده کنند.

 

شماره مجازی رایگان برای آیفون

افراد برای ساخت شماره مجازی رایگان برای آیفون از راه های مختلفی می توانند استفاده کنند. وبسایت و برنامه ساخت شماره مجازی برای ساخت شماره همراه رایگان وجود داشته که افراد می توانند از قابلیت های مختلف شماره های همراه مجازی بدون صرف هزینه استفاده کنند.

یکی از برنامه های رایگانی که برای ساخت شماره مجازی آیفون استفاده می شود و امکانات متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهد، برنامه Next Plus بوده و افراد از طریق این برنامه، می توانند به طور رایگان با سایر شماره های مجازی ارائه شده در این برنامه تماس برقرار نموده و از این شماره ها برای تایید اعتبار استفاده کنند. برنامه Next Plus تبلیغات متنوع و گاهی آزاردهنده دارد که همین تبلیغات باعث رایگان شدن این برنامه شده و افراد با استفاده از این برنامه می توانند نسبت به ارسال ایموجی های مختلف، پیام متنی، پیام صوتی و … نیز اقدام کنند.

برنامه Next Plus یک شماره جعلی از کشور فیلیپین را در اختیار افراد قرار داده و اشخاص می توانند این برنامه را در دستگاه های مختلفی نصب نموده تا کلیه پیام ها در دستگاه های مختلف همگام سازی شوند. افراد امکان شخصی سازی تصویر پروفایل خود را در این برنامه داشته و می توانند با استفاده از این برنامه نسبت به نصب برنامه های مختلفی نظیر واتساپ و تلگرام اقدام کنند.

یکی دیگر از برنامه های آیفون رایگان که افراد می توانند از آن برای ساخت شماره همراه مجازی استفاده کنند، برنامه Burner بوده که افراد با استفاده از این برنامه قادرند از شماره همراه مجازی 40 کشور استفاده کنند. افراد با استفاده از شماره های همراه مجازی این برنامه می توانند نسبت به ایجاد حساب کاربری و نصب انواع برنامه های آیفون استفاده کنند.

 

دانلود برنامه شماره مجازی برای ایفون

برنامه Numflix، برنامه ساخت شماره مجازی کابردی بوده که افراد برای ساخت شماره مجازی آیفون می توانند از آن استفاده کنند. افراد از طریق برنامه Numflix می توانند حریم خصوصی خود را محفوظ نگه داشته و از این برنامه برای برقراری تماس صوتی، ارتباطات متنی و … استفاده کنند. افراد می توانند با استفاده از این برنامه، شماره های همراه مجازی کشور های ایالات متحده و کانادا را دریافت کنند. افراد در ادامه می توانند لینک دانلود برنامه Numflix را مشاهده کنند.

افراد امکان برقراری تماس صوتی با گوشی اپل خود را از طریق شماره های همراه مجازی برنامه TextPlus داشته و این برنامه امکان ساخت و دریافت شماره همراه مجازی کشورهای آمریکا و کانادا را در اختیار افراد قرار می دهد. افراد از طریق این برنامه می توانند نسبت به ایجاد حساب کاربری در وبسایت ها و اپ های مختلف اقدام کنند. لینک دانلود برنامه شماره مجازی برای ایفون TextPlus در ادامه ارائه شده است.

یکی از برنامه های کاربردی برای ساخت شماره همراه مجازی در گوشی های آیفون، برنامه Textnow بوده و افراد می توانند با استفاده از این برنامه، نسبت به ارسال و دریافت پیامک و برقراری تماس اقدام کنند. قابلیت ارسال و دریافت پیام به افراد کمک می کند که برای ایجاد حساب کاربری و احراز هویت انواع اپلیکیشن و وبسایت های مختلف از این برنامه بهره ببرند. در ادامه لینک دانلود اپلیکیشن Textnow از طریق اپ استور قرار گرفته است.

یکی از برنامه هایی که قابلیت ها و امکانات فراوانی را به کاربر ارائه می دهد، برنامه Nextplus بوده و افراد با استفاده از این برنامه می توانند نسبت به ارسال پیام، گیف، استیکر اقدام نموده و برای احراز هویت و نصب برنامه های مختلف از آن استفاده کنید. برنامه Nextplus به طور کاملا رایگان شماره های همراه مجازی کشور فیلیپین را در اختیار افراد قرار می دهد. لینک دانلود برنامه Nextplus در ادامه آورده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص راه اندازی گوشی آیفون می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم، مطالعه نمایید.

سایت شماره مجازی آیفون

یکی از راه های دریافت شماره مجازی آیفون، از طریق وبسایت بوده و افراد از وبسایت های مختلفی برای دریافت شماره همراه مجازی به صورت رایگان و غیر رایگان می توانند استفاده کنند. ذکر این نکته لازم است که معمولا وبسایت های غیر رایگان، شماره های همراه مجازی بدون مشکلی را ارائه می دهند که در ادامه هر دو وبسایت پولی و رایگان بررسی می گردد.

وبسایت Phone.com سایت شماره مجازی آیفون غیر رایگان بوده که شماره های مجازی مختلفی را به افراد ارائه می دهد. اشخاص براساس دقیقه استفاده، ملزم به پرداخت هزینه مشخص بوده و این ابزار برای مدیریت تماس های افراد از هر دستگاهی به کار می رود. افراد امکان دریافت شماره های رایگان را نیز از طریق این وبسایت ولی به صورت محدود خواهند داشت. افراد برای ورود به وبسایت مذکور از لینک زیر می توانند استفاده کنند.

از دیگر وبسایت های ارائه دهنده شماره مجازی می توان به وبسایت 7Sim اشاره نمود که شماره های همراه مجازی 219 کشور مختلف نظیر آمریکا، چین، بریتانیا، فرانسه، فیلیپین و … را به افراد ارائه می دهد. این وبسایت یکی از سایت هایی است که افراد به صورت کاملا رایگان می توانند نسبت به دریافت شماره های همراه مجازی اقدام کنند. لینک ورود به وبسایت 7Sim در ادامه آورده شده است.

سایت رایگان Free SMS Center؛ معرفی سایت شماره مجازی رایگان: از دیگر وبسایت هایی که به صورت کاملا رایگان شماره های همراه مجازی را در اختیار افراد قرار می دهد، وبسایت Free SMS Center بوده و افراد می توانند از طریق این وبسایت به شماره های همراه مجازی کشورهای مختلفی نظیر آمریکا، بریتانیا، کانادا، چین، لهستان و … دسترسی پیدا کنند. طبق اطلاعیه این وبسایت، افراد قابلیت دریافت پیامک را در پنل این وبسایت با تاخیر کوتاهی خواهند داشت. افراد برای ورود به وبسایت Free SMS Center می توانند از لینک زیر استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایردراپ آیفون می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم، مطالعه نمایید.

نحوه ساخت شماره مجازی آیفون

افراد با استفاده از برنامه ساخت شماره مجازی Textnow می توانند نسبت به ایجاد شماره مجازی آیفون کشور آمریکا اقدام نموده و از این شماره همراه مجازی برای برقراری تماس تلفنی و ارسال و دریافت پیامک استفاده کنند. نحوه ساخت شماره مجازی آیفون بدین صورت بوده که افراد باید اپلیکیشن Textnow را از طریق اپ استور دانلود و نصب نموده تا وارد محیط برنامه شوند. در ادامه افراد باید مشخصات خواسته شده را در باکس های مشخص شده وارد نموده و در نهایت بر روی دکمه SIG UP کلیک کنند.

شماره های مجازی معمولا به صورت موقتی کاربرد دارند و بعد از گذشت مدت زمانی مشخص از دسترس کاربران گوشی آیفون خارج می شوند. بنابراین افراد می بایست برنامه نصب شده را بر روی گوشی خود داشته باشند تا در صورت نیاز از شماره های مجازی دیگر این برنامه استفاده کنند.

در این بخش افراد باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و در ادامه تیک تاییدیه قوانین را زده و بر روی گزینه Sign Up کلیک کنند.

افراد در این بخش امکان دسترسی به شماره همراه ایالت وارد نموده را پیدا کرده و از این شماره همراه مجازی می توانند برای برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام متنی استفاده کنند. افراد همچنین می توانند نسبت به نصب پیام رسان هایی نظیر واتساپ و تلگرام اقدام کنند.

تایید شماره تلفن اپل آیدی |حل مشکل شماره تلفن در اپل ایدی

کاربرد شماره مجازی آیفون

افراد دارای گوشی آیفون می توانند از کاربرد شماره مجازی آیفون برای حل بسیاری از مشکلات خود استفاده نموده و افراد می توانند از راه های مختلفی برای ساخت شماره مجازی آیفون استفاده کنند. افراد می توانند از وبسایت و برنامه ساخت شماره مجازی برای ساخت شماره های مجازی در گوشی آیفون بهره ببرند.

افراد می توانند از شماره های همراه مجازی برای ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن هایی نظیر واتساپ و تلگرام اقدام نموده و از قابلیت های این پیام رسان ها به صورت ناشناس استفاده کنند. استفاده از شماره های همراه مجازی برای نصب برنامه های واتساپ و تلگرام باعث حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت افراد می شود.

گاهی اوقات افراد می خواهند برای برقراری ارتباط با مشتری های خود در سراسر دنیا از شماره های همراه بین المللی استفاده نموده و اشخاص می توانند از وبسایت های مختلف برای خرید شماره های همراه بین المللی در گوشی آیفون استفاده نموده و بدون مشکل نسبت به برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام کوتاه اقدام کنند.

از کاربرد های دیگر شماره های همراه مجازی آیفون می توان به برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت ناشناس اشاره نمود و افراد می توانند از طریق ساخت شماره های همراه مجازی به صورت رایگان از قابلیت های این شماره ها در گوشی آیفون خود بهره ببرند.

اشخاص دارای گوشی آیفون به دلیل تحریم ها امکان استفاده از همه قابلیت های گوشی اپل خود را نداشته و می توانند از شماره های همراه مجازی آیفون برای ایجاد حساب کاربری اپل آیدی اقدام نموده و از این حساب کاربری در برنامه های کاربردی آیفون نظیر آیتونز استفاده کنند.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص شماره مجازی آیفون داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

عرفی کردیم. از چه سرویسی استفاده کردید و نظرتان راجب آن چه بود؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه ساخت شماره مجازی همه کشورها رایگان را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا