اقتصادیفعالان کسب و کار

آب بندی نما رشت

آب بندی نما در استان گیلان و رشت بخش مهمی از ساختار ساختمان به شمار می‌رود. این بخش میتواند بر روی نور، گرمایش، رطوبت اثر بگذارد و در نتیجه حدود 35 درصد از هزینه ساخت یک ساختمان را تشکیل می‌دهد.

شستشو گستر |یکتا راپل

مهم‌ترین دلیل ماندگاری بالا و دوام نمای ساختمان وابسته به آب بندی نما می باشد  که موردی از آن را میتوانید در آب بندی نما در رشت مشاهده کنید. به چه دلیل؟

مصالح استفاده شده بر روی ساختمان در اثر تغییرات آب و هوا، دما، رطوبت دچار شکستگی میشود، چند دلیل دیگر آن میتواند در اثر صدا، باد یا لرزش باشد که این مساله عناصر و مفاصل مجاور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

با بیش از چندین سال تجربه در آب بندی نما در رشت و گیلان، میتوانیم با اطمینان به شما بگوییم که ما در این کار بسیار خوب هستیم.

نما ساختمان چیست؟

نما یکی از بخش های مهم ساختمان است. نمای عمومی ساختمان معمولا به صورت  تزئینی یا فانتزی طراحی میشود.

نما بخش مهمی از ساختمان در نمایش و همچنین کیفیت ساختمان ایفا میکند و عنصر اصلی معمار است.

چرا آب بندی نما در گیلان خیلی مهم است؟

قبل از اینکه یک مشتری وارد ساختمان تجاری شما بشود، نمای ساختمان شما را میبیند و این موضوع بر روی روحیات انها تاثیرمنفی یا مثبت میگذارد.

جذابیت بالا، ساختمان‌های حرفه‌ای شیک و بسیار تمیز نشان دهنده اهمیت بالای ساکنین ان ساختمان یا شرکت تجاری به ظاهر و کیفیت استاندارد میباشد.

ساختمان هایی که نمای سالم و تمیز دارند نه تنها به جذابیت آن کمک میکند بلکه تاثیر بسازیی در محیط زیست دارد.

مزایای آب‌ بندی نمای ساختمان در رشت و گیلان

  • جلوگیری از نفوذ هرگونه آب از طریق بارش باران یا برف
  • عایق قوی در مقابل نفوذ گرما و سرما
  • عدم شوره زدگی ساختمان
  • پیشگیری از ورود هرگونه گردوغبار
  • افزایش عمر نما ساختمان

نمای ساختمان چطور میتواند بر روی محیط زیست تاثیر بگذارد؟

نمای ساختمان بیشتر از آنچه که یک پوشش یا نمای تزئینی باشد است . یک نمای اصولی و سالم میتواند به ساختار ساختمان و نیز به مواردی همچون زیر کمک کند.

کاهش هزینه انرژی

بهبود نور طبیعی

جریان هوای بهتر

پایداری و کیفیت از اهداف شرکت برای صنعت ساختمان سازی است.

درزگیری نما باعث ایجاد پوششی محکم برای ساختمان در مقابل مواردی همچون نشت آب و هوا می باشد، در نتیجه این موضوع سبب استفاده کمتر از وسایل سرمایشی و گرمایشی شده و حاصل آن انتشار کمتر ژ Co2 است.

نکات مهم در آب‌ بندی نما بدون داربست در رشت

اگر به دنبال بهترین نتیجه هستید، عایق‌کاری طبق اصول و نکات فنی توسط فردی که دوره عایق‌کاری نما بدون داربست را دیده است، صورت بگیرد.

در مطالبی مانند آب‌ بندی نما، شستشو نما و نورپردازی نما به اصول و نکات مهم کار توسط متخصصین راپل پرداخته شده است، شما می‌توانید با مطالعه مطالب فوق از نحوه اجرای صحیح خدمات مطلع شوید.

به‌عنوان‌مثال، برخی از نصابان در زمان عایق‌ کاری نما در رشت، مواد عایق‌سازی را در هنگام نصب به مقدار زیادی فشرده می‌سازند، این موضوع از کیفیت و مقاومت عایق کاری نما ساختمان در رشت به مقدار زیادی می‌کاهد.

در مقابل افرادی که دوره آب‌ بندی نما در رشت را گذرانده‌اند، از این موضوع مطلع هستند که عایق پس از نصب بر روی نمای ساختمان باید همان ضخامت اولیه را داشته باشد.

آب‌ بندی با طناب در رشت می‌بایست به طور یکنواخت و کاملاً یک‌شکل بر روی سطح نمای ساختمان صورت گیرد.

درصورتی‌که اگر یک قسمت کوچک از نمای ساختمان عایق‌بندی صورت نگیرد، به‌طورقطع باعث کاهش کیفیت آب‌بندی و ممکن است منجر به نفوذ آب یا هرگونه مواد دیگر از آن قسمت به داخل نمای ساختمان شود.

در زمان عایق‌ کاری نما در رشت، نمای ساختمان می‌بایست خشک باشد، درصورتی‌که عایق با هرگونه آب یا رطوبت تماس پیدا کند، کارکرد خود را از دست می‌دهد.

البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که عایق پی استایرن از این‌ حیث مستثنا است در مواجه با آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد.

درصورتی‌که نمای ساختمان نیاز به عایق‌کاری در اطراف لامپ دارد؛ باید این موضوع را در نظر داشته باشید که مواد عایق می‌بایست در فاصله بیش از 2 سانتی‌متر از لامپ استفاده شود، زیرا گرمای لامپ می‌تواند موجب اشتعال مواد عایق‌بندی شود.

شستشو گستر شمال چگونه میتواند به شما کمک کند؟

شرکت شستشو گستر شمال با ارائه خدمات گستری همچون آب بندی نما در گیلان، آب بندی پنل، آب بندی نمای کامپوزیت، آب بندی پنجره، آب بندی در رشت، شستشوی نما در گیلان و…. آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد؛ علاوه بر آن شرکت نیز میتواند خدماتی همچون بازدید از محل پروژه، محاسبه هزینه ساختار، استاندارد سازی، خدمات فنی، نمونه رنگ نیز ارائه دهد و اگر به دنبال خدمات دیگری همچون آب بندی سیلیکون، نصب وسیله بر روی نما هستید ما میتوانیم به شما کمک کنیم.

آب بندی نمای ساختمان از گذشته تا کنون مورد توجه بوده و به همین علت روش های مختلفی برای ضد آب کردن نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گرفته است. این شهرها به شکل مداوم در معرض رطوبت بیش از اندازه قرار دارند.

اگر به وجود عوامل رطوبتی در شهرهای شمالی کشور توجهی نشود، احتمالا بعد از مدتی با خسارت‌ های مالی و جانی ناشی از سقوط و تخریب سنگ نمای ساختمانی مواجه می گردیم. بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند اگر سنگ نماهای ساختمانی را برای فضای ساختمان مورد استفاده قرار دهند، دیگر نیازی به آب بندی نمای ساختمان در رشت ندارند. این تصور کاملا اشتباه است. تمام مصالح و متریال با هر درجه مقاومت و دوام نیاز به آب بندی و مقاوم سازی دارند.

آب بندی نمای ساختمان در رشت

نحوه انجام آب بندی نمای ساختمان

چسب Z90 یکی از موادی است که برای آب بندی نمای ساختمان در رشت مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب می ‌تواند درز و شکاف های به وجود آمده بر روی سنگ و سیمان را به خوبی پوشش دهد. البته روش های آب بندی بسیار متفاوت هستند. چسب ‌ها از تنوع قابل توجهی برای آب بندی برخوردار هستند. نوع چسب انتخابی شما با توجه به نوع مصالح و متریال سنگ نمای ساختمان متفاوت است.

درز و شکاف های به وجود آمده بر روی نمای ساختمان به کمک چسب های مناسب پوشش داده می‌ شوند. در نتیجه از نفوذ و ورود رطوبت به فضای داخلی ساختمان جلوگیری می شود. آب بندی نما می تواند از ورود آلاینده‌ها نیز به محیط داخلی ساختمان ممانعت کند. تمام این موارد شرایط به مراتب بهتری را برای زندگی در شهرهای شمالی از جمله شهر رشت فراهم می‌ آورند.

آب بندی نمای ساختمان در رشت نیاز به افراد متخصص و حرفه ای دارد. افراد متخصص گزینه خوبی برای اجرای آب بندی نما در رشت می باشند. عایق کاری از الزامات در شهرهای مرطوب است. شهرهای شمالی دارای آب و هوای متفاوتی هستند. از این رو باید مورد عایق بندی و آب بندی اصولی قرار بگیرند.

نحوه آب بندی ساختمان

آب بندی نمای ساختمان در رشت به شکل ویژه ای انجام می گیرد. شهرهای کوهستانی همواره با سرمای شدید در فصل زمستان مواجه هستند. این سرما نیاز به عایق بندی نمای ساختمان در شهرهای کوهستانی دارد. در واقع عایق بندی در برابر شرایط جوی مختص نما نیست. این عایق بندی برای جلوگیری از ورود برودت و سردی هوا در سایر نواحی ساختمان انجام می گیرد. چنین عایق بندی اصولی و مناسبی از اتلاف انرژی و آسیب به بافت ساختمان جلوگیری می نماید و ساختمان را کمتر در معرض نوسانات دمایی قرار می دهد.

آب بندی نمای ساختمان در رشت

فواید آب بندی نمای ساختمان

در شهرهای شمالی کشور نیز وجود رطوبت بالا و بارندگی فراوان در فصول مختلف آب بندی ساختمان در رشت را ضروری می کند. در غیر این صورت آب به درون نمای ساختمان وارد شده و سایر بنا را تحت تاثیر قرار می دهد. عدم آب بندی به موقع یا آب بندی نامناسب می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای صاحبان ساختمان به همراه داشته باشد. بیشتر افراد تمایل دارند طول عمر نمای ساختمان را افزایش دهند و شرایط بهینه را در ملک داری تجربه کنند. آب بندی نمای ساختمان در رشت از پرداخت هزینه های بی مورد و سنگین جلوگیری می نماید.

آب بندی نمای ساختمان در رشت به کمک مواد نانو انجام می شود. این مواد با قیمت مناسبی برای عایق بندی نمای ساختمان در رشت به کار گرفته می شوند و طول عمر بالایی دارند. مواد نانویی به گونه ای هموار شده و مسطح در ظاهر ساختمان نمایان می شوند. از این رو بیشتر افراد تمایل دارند از ظاهر زیبا و جذاب نمای ساختمان عایق کاری شده بهره مند شوند.

بسیاری از عایق کاری ها با حالات برجسته و ناموزون بر روی نما همراه هستند. عایق بندی نمای ساختمان در رشت بدون هیچ گونه سطح ناهموار و برجسته ای انجام می گیرد. آب بندی نمای ساختمان بدون استفاده از پوشش ایزوگام فراهم می شود. این عایق بندی با ضمانت 15 ساله به مشتریان تحویل می گردد.

https://berke.ir/آب-بندی-نما-رشت/منبع:

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا