ورزشی

ایران ۲ – آرژانتین ۳/ جوانان والیبال ایران از صعود بازماندند

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان مقابل آرژانتین شکست خورد.

به گزارش اخبار ورزشی ، مسابقات والیبال قهرمانی زیر 21 سال جهان توسط ایتالیا و بلغارستان با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف برگزار می شود.

روز گذشته (پنجشنبه) تیم ملی والیبال جوانان ایران اولین بازی خود را در مرحله گروهی این رقابت ها مقابل تیم ملی والیبال بلژیک انجام داد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی امشب (جمعه) از ساعت 20:30 به مصاف آرژانتین رفت و بازی را با نتیجه تقریبا 3 بر 2 واگذار کرد. بازی ایران مقابل آرژانتین در زمانی برگزار شد برای تیم ملی بسیار مهم بود ، زیرا در صورت شکست ، والیبالیست های ایرانی نمی توانند به دور بعدی مسابقات صعود کنند.

بازی والیبال بین ایران و آرژانتین در پنج ست به ترتیب با نتایج 20 بر 25 ، 25 بر 20 ، 26 بر 24 ، 18 بر 25 و 17 بر 19 به سود آرژانتین به پایان رسید تا نوجوانان والیبال ایران نتوانند برای صعود به سطح بعدی

عرفان جلالی نژاد ، امیرحسین توخته ، امیرحسین تقوی ، سینا نیک پور ، مهدی جلوه ، بردیا سعادت و عبدالمختار (لیبرو) به مصاف آرژانتین رفتند.

در پایان مسابقات صداقت با 18 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را از آن خود کرد. تیم ملی والیبال آرژانتین نیز با 24 امتیاز بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (شنبه) از ساعت 20:30 در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی قهرمانی جهان به مصاف مراکش می رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا