ورزشی

حال مسی خوب باشد حال آرژانتین هم خوب است

در حالی که کمتر از دو ماه تا آغاز جام جهانی 2022 باقی مانده است، تیم ملی آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی این دوره است. پائولو دیبالا یکی از ستارگان آرژانتین در مصاحبه ای اعترافی صادقانه گفت که شانس قهرمانی البیسل به لیونل مسی کاپیتان آنها بستگی دارد.

مهاجم این روزهای رم می گوید بار واقعی آرژانتین بر دوش لئو مسی است و اگر وضعیت او خوب باشد، وضعیت آرژانتین هم خوب است.

آرژانتین که در چند روز آینده آخرین بازی های تدارکاتی خود را برای حضور در جام جهانی برگزار می کند، این روزها سرد خواهد بود. لیونل مسی در چند روز اخیر به جمع هم تیمی هایش پیوست و در بازی های دوستانه به میدان رفت. مسی و یارانش فردا به مصاف جامائیکا خواهند رفت.

حال مسي خوب بهد حال ارجانتين هم خوب است

دیبالا در مصاحبه خود با TyC sports گفت: «تا وقت حال مسی خوب بهد هال ما هم خوب است. كار كردن در كانار لئو و هر روز ديدنش هميد لعيھ‌بھش است. بالاخره مسی این فصل را خیلی خوب شروع کرده است و این باعث می شود هر روز رویاهای ما واقعی تر به نظر برسند.

اینکه آرژانتین در یک سال دو جام برد و نتایج بسیار خوبی کسب کرد باعث شده خیلی ها فکر کنند که مدعی قهرمانی در جام جهانی هستند، اما من معتقدم آرژانتین همیشه مدعی است و اگر مسی در شرایط خوبی باشد، او هم مدعی است. بیشتر از همیشه مدعی باشید ما نمی دانیم چه کاری می توانیم انجام دهیم، اما در عین حال باید مراقب و محتاط باشیم زیرا این جام جهانی یک تورنمنت متفاوت است.»

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا