ورزشی

برتری یوزهای ایرانی برابر «آرژانتین»/ صعود ایران قطعی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دومین دیدار تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی امارات شامگاه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ برابر آرژانتین برگزار شد و ساحلی بازان ایران موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۳ از سد آرژانتین عبور کنند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

گل‌های تیم ملی ایران را محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، رضا امیری، محمد مرادی، موحد محمدپور و علی میرشکاری به ثمر رساندند.

ترکیب اولیه ایران در این دیدار به شرح زیر است:
حمید بهزادپور، امیر حسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده

نیمکت نشینان تیم ملی در شروع بازی عبارتند از:
مسلم مسیگر، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، سعید پیرامون، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری.

برتری یوزهای ایرانی برابر «آرژانتین»/ صعود ایران قطعی شد

شانس صعود ملی پوشان ایرانی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حالی به مصاف آرژانتین می‌رود که در دیدار نخست موفق شد در ضربات پنالتی از سد اسپانیا عبور کند و یک امتیاز به اندوخته خود بیفزاید.

تیم ملی آرژانتین هم نخستین دیدار خود را برابر تاهیتی واگذار کرده بود.

با توجه به پیروزی تاهیتی برابر اسپانیا در دیدار امروز، در صورتی که ساحلی‌بازان ایران بتوانند امشب در وقت قانونی ۳۶ دقیقه‌ای، از سد آرژانتین بگذرد صعود خود را به مرحله بعد قطعی خواهند کرد.

اما اگر بازی در وقت قانونی به تساوی برسد و در وقت اضافه سه دقیقه‌ای، ایران برنده شود، ایران دو امتیاز می‌گیرد و به این ترتیب آرژانتین و اسپانیا در بازی آخرشان، شانس صعود پیدا خواهند کرد. برنده بازی در ضربات پنالتی هم یک امتیاز می‌گیرد و البته اگر ایران برنده شود دو امتیازی می‌شود و بازی هم دو تیم آرژانتین و اسپانیا شانس صعود پیدا خواهند کرد.

برتری یوزهای ایرانی برابر «آرژانتین»/ صعود ایران قطعی شد

وقت اول

در وقت اول این دیدار بازیکنان تیم ملی ایران درخشان ظاهر شدند و توانستند محمدعلی مختاری موفق شد ایران را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد. سپس این حمید بهزادپور بود که دومین گل ایران را به ثمر رساند و رضا امیری هم برای بار سوم دروازه آرژانتین را باز کرد.

در لحظات پایانی تیم آرژانتین یکی از گل‌ها را جبران کرد تا وقت اول این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ایران به پایان برسد.

وقت دوم

در وقت دوم این دیدار تیم ایران به حملات خود ادامه داد و تیم برتر میدان بود اما یک خطای پنالتی از سوی مدافعان تیم ملی باعث شد آرژانتینی‌ها دومین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برسانند تا این زمان هم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ملی ایران به پایان برسد.

وقت سوم

در وقت سوم این دیدار آرژانتینی‌ها تلاش کردند بازی را به تساوی بکشانند اما این تیم ملی ایران بود که به وسیله محمد مرادی موفق شد برای بار چهارم دروازه آرژانتین را باز کند. جند دقیقه بعد این تیم موفق شد از روی یک ضربه خطا دروازه ایران را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند. لحظاتی بعد محمدپور گل پنجم تیم ملی را هم به ثمر رساند.

میرشکاری ششمین گل ایران را در این دیدار به ثمر رساند و بازی را ۶ بر ۳ کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ به سود تیم ملی ایران به پایان رسید تا ساحلی بازان ایران با ۴ امتیاز صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کند و دیدار بعدی این تیم برابر تاهیتی جدال برای صدرنشینی باشد.

دکمه بازگشت به بالا