ورزشی

عکس| سلیقه جورجینا کار دست کریس داد؛ مدل آرژانتینی از خط قرمز خانوادگی عبور کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

رابطه جورجینا رودریگس و دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو همیشه در کانون بحث و توجه بوده است.

شایعات و رفتار آنها در رویدادهای مختلف که تا کنون با هم در آن حضور داشته‌اند نشان داده است که رابطه این دو چندان نزدیک نیست.

هرچند به نظر می‌رسید در چند وقت اخیر توانسته بودند با پادرمیانی برادر کریسیتانو رونالدو  اختلافات گذشته را فراموش کنند اما یک اتفاق جدید وضعیت زندگی خانوادگی ستاره پرتغالی را دوباره آشفته کرده است.

وب سایت اسپانیایی Look به استناد صحبت‌های یک منبع خبری نزدیک به مادر کریسیتانو رونالدو به تازگی فاش کرده است که دولورس آویرو قصد دارد به زودی یک بیانیه رسمی در خصوص رفتارهای جورجینا رودریگس منتشر کند.

مادر رونالدو عمیقا باور دارد که این مدل اسپانیایی باعث ایجاد حواشی زیادی برای خانواده رونالدو شده است و برخی رفتارهای او آن‌ها را نگران کرده است.

این منبع اطلاعاتی همچنین فاش کرده است که آتش اختلافات جدید جورجینا با مادر رونالدو از جایی آغاز شده که دولورس آویرو متوجه شد که تابلوی خانوادگی آن‌ها که سال‌ها بر دیوار خانه کریستیانو نصب بوده است به تازگی توسط جورجینا رودریگس به انباری منتقل شده و در آنجا خاک می‌خورد!

این رفتار جورجینا در حالی رقم خورد که او در مجموعه «من جورجینا هستم» در شبکه نت‌فلیکس ادعا کرده بود که همیشه طراحی و دیزاین خانه کریسیتانو رونالدو را خودش به عهده می‌گیرد.

عکس| سلیقه جورجینا کار دست کریس داد؛ مدل آرژانتینی از خط قرمز خانوادگی عبور کرد!

 

دکمه بازگشت به بالا