ورزشی

رژیم غذایی طولانی مدت ، عمر انسان / برای کاهش وزن ، باید میزان کربوهیدرات های یک گروه غذایی کاهش یابد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ در سالهای اخیر ، شاهد ظهور انواع رژیم های غذایی بی اساس بوده ایم که بسیاری از آنها سلامت فرد را به خطر می اندازند. شوک ، وگان ، کتوژنیک ، ضروری ، فلکسسترین ، اتکینز و دیگران نام برنامه های مختلف رژیم غذایی است که شاید بارها در مورد اثرات آن شنیده باشیم. اما هیچ اطلاعاتی در مورد اثربخشی اثربخشی ، اصول آنها یا سلامت آنها ارائه نشده است.

بسیاری از افراد برای رسیدن به تناسب اندام ، جایی که بیشتر غذاها از بین می روند ، از یک رژیم غذایی بسیار دقیق استفاده می کنند. می توان گفت خطرات و خطرات چاقی بسیار کمتر از این رژیم غذایی بی اساس است. در اکثر رژیم ها ، کاهش وزن به سرعت اتفاق می افتد ، اما در واقع بدن وقتی بدن مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت نمی کند ، از عضلات به عنوان سوخت استفاده می کند ، بنابراین شخص وزن خود را از دست می دهد و بدن از ضعف و بیماری عضلات رنج می برد. متفاوت خواهد بود بخشی از این رژیم می تواند باعث زخم معده ، دیابت یا فشار خون بالا شود.

تعدادی از خطاهای رژیم غذایی وجود دارد که ما در رژیم افرادی که می خواهیم وزن کم کنند یا حتی برخی از ورزشکاران ما مشاهده می کنیم وجود دارد. یكی از شایع ترین اشتباهات رژیم ، از بین بردن یكی از گروه های غذایی است. به عنوان مثال ، نان ، ماکارونی ، سیب زمینی و هر چیزی که حاوی کربوهیدرات است ، این روش اشتباهی است. در گذشته یک هرم غذایی وجود داشت که شامل سبزیجات ، میوه ها ، چربی ، لبنیات ، گوشت و حبوبات بود و برنامه های رژیم غذایی را نیز بر اساس آن انجام می داد.

ناشناس

سالها بعد برنامه ای به نام My Plate جایگزین هرم شد که شامل 30 درصد غلات ، 40 درصد سبزیجات ، 10 درصد میوه ، 20 درصد پروتئین و مقدار کمی شیر بود. این دسته ها همیشه باید در رژیم غذایی روزانه ما باشند ، به عنوان مثال کسی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد باید میزان کربوهیدرات خود را کاهش دهد و ممکن است به صفر نرسد یا مثلا کسی که قدرت ورزش می کند باید میزان پروتئین مصرفی خود را افزایش دهد. بسته به هدف رژیم ، همه باید رژیم خود را تغییر دهند و از دست ندهند.

8664907_285

مناسب بودن و افزایش وزن ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد ، اما لازم نیست طولانی باشد. شما می توانید با فعالیت شدید در حدود 30 تا 60 دقیقه در طول روز و حداقل حفظ رژیم غذایی روزانه خود به کاهش وزن خوبی برسید.

دکمه بازگشت به بالا