اقتصادیفعالان کسب و کار

فروش عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ

دارای دو اسپیکر و قابل حمل می باشد. بیشترین استفاده از بلندگوهای ستونی در مدارس و اماکنی که دارای سقف کاذب یا کناف نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیکرهای کوچکتر وظیفهدارند صدای زیر یا با فرکانس بالا را پخش کنند. همانطور که در ادامه به صورت کامل بیان کرده ایم ووفر (ساب ووفر) برای صداهایی بین 20 هرتز تا 1000 هرتز که اصطلاحا به آن صدای بم می گویند استفاده می شود و برای پخش کردن صداهای زیر، نیاز به یک سختافزار ویژه دیگر داریم. در قیمت قبل در رابطه با انواع اسپیکر بلوتوثی توضیح داده ایم. اگر بخواهیم نگاه کلی به بحث خرید اسپیکر بلوتوثی داشته باشیم در مجموع اسپیکر ها به دو دسته اسپیکر های قابل حمل و ثابت دسته بندی می شوند . برای خرید آنلاین اسپیکر میتوانید انواع اسپیکر برندهای مختلف را در این صفحه ببینید و اگر همچنان برای خرید اسپیکر خوب و با کیفیت مردد بودید، با کارشناسان ما در سایت تکنولایف تماس بگیرید تا شما را برای خرید اسپیکر خوب راهنمایی کنند. از آنجایی که این نوع بلندگو بر روی سقف نصب می شود، به راحتی می توانند باعث زیباتر شدن محیط شما شوند و فضای کمتری را نیز در محیط شما اشغال می کنند.

توان خروجی با واحد وات (W) اندازهگیری میشود و هرچه بالاتر باشد، اسپیکر نیز قدرت و صدای بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت. همانطور که میدانید، هر چه برند و کیفیت دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن افزایش پیدا میکند. به طور مثال قیمت اسپیکر جی بی ال بوم باکس قطعا بالاتر از قیمت اسپیکر بلوتوثی کوچک از برند های متفرقه می باشد . حالا بد نیست بدانید که مدل کوچک و سادهای از رینگ لایت را میتوانید در قالب ابزار جانبی برای گوشیتان تهیه کنید. برای مثال برای یک آپارتمان کوچک و متوسط بهتر است سیستم صوتی با قدرت نسبتا معمولی را خریداری کنید. بلندگوی سقفی معمولا با نصب شدن در سقف می تواند عملکرد صوتی را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار دهد و باعث افزایش کیفیت صدا شود. در این صورت متوجه خواهید شد که بهتر است به دنبال اسپیکر جی بی ال مناسب فضاهای باز باشید یا میتوانید از بین محصولاتی که برای فضاهای سرپوشیده تولید شده است نیز گزینهای را انتخاب نمایید. از همین رو، این افراد به دنبال خرید عمده هستند. در زمان خرید و استفاده از بلندگو ستونی باید حواستان به محیط و نوع کاربری بلندگو باشد تا برای دریافت بهترین و بالاترین کارایی مناسبترین بلندگوی دیواری انتخاب گردد.

بلندگو ستونی پیجینگ ولتی به صورت سری به هم متصل می شوند. ساوند گو به شاخص مقاومتی IPX7 هم مجهز است از این رو میتوانید با خیال راحت در کنار ساحل از آن استفاده کنید. اسپیکرهای مانیتورینگ در واقع نوعی اسپیکر خاص هستند که برای شرایط استودیویی طراحی شدهاند و مهمترین مزیت آنها این است که این امکان را برای شما فراهم میکنند تا بتوانید با استفاده از آنها، ایرادهای به وجود آمده داخل صدا را پیدا کنید. توجه داشته باشید که اولین نکته اصلی بودن کابل و شارژر است و اگر شما به دلیل صرف هزینه ی کمتر نوع فیک آن را خریداری کنید در مدت زمان کوتاهی به باتری دستگاه آن آسیب رسانده و حتی مجبور می شوید که آن را به طور کامل تعویض کنید که هزینه ی زیادی را به دنبال دارد. اگر هم به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید اسپیکر بلوتوثی هستید می توانید ادامه این مطلب را مطالعه نمایید.

هر کدام از این طراحی ها مزایا و معایب خود را دارند. این یک حقیقت است که حفظ امنیت و نگه داری درست و اصولی از محصولات دیجیتالی تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن ها دارد. بیشتر تولید کنندگان مدل رفلکس همچنین طول و قطر پورت و ابعاد داخلی کابینت را برای افزایش فرکانس پایین تر تنظیم میکنند. اولین نکته که در زمان خرید باند ستونی باید به آن توجه کرد این است که باید ببینید میخواهید آن را در چه مکانی نصب و استفاده کنید. باید ببینید که برای شما پخش کردن موسیقی مهم تراست یا می خواهید از بلندگو برای اطلاع رسانی استفاده کنید. امروزه استفاده از بلندگوهای سقفی در بیمارستان ها و همینطور اداراتی که در آنها نیاز به یک پخش کننده صدا است بسیار رایج می باشد و به همین دلیل شما می توانید در اکثر بیمارستان ها این بلندگوها را ببینید. این اسپیکرها، بلندگوهایی هستند که حداکثر صدا را به مخاطبان یا شنوندگان ارائه میکنند. این اسپیکرها نیز میتوانند در قالب اسپیکرهای پسیو یا اکتیو باشند. از طرف دیگر در مکان هایی که ارتفاع سقف زیاد است و امکان نصب بلندگوی سقفی وجود ندارد نیز میتوان از بلندگوی ستونی پیجینگ استفاده کرد.

https://khademitech.com/product-category/محصولات/موبایل/

دکمه بازگشت به بالا