اقتصادیفعالان کسب و کار

دلایل خاموشی گوشی سامسونگ نوت 8

یکی از مشکلات شایع در مورد گلکسی نوت 8 این است که بدون دلیل خاصی خاموش می شود. اگر گوشی شما نیز با این مشکل مواجه است و نمی دانید چرا این مشکل رخ می دهد و چگونه این مشکل را حل کنید، با ما همراه باشید تا علت خاموش شدن سامسونگ نوت 8 را بررسی کنیم.

علت خاموش شدن سامسونگ نوت8

خرابی باتری

باتری خراب همچنین می تواند باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه شود زیرا دیگر قادر به پشتیبانی از عملکرد مورد نیاز نیست. در صورت مشاهده این محدودیت، دستگاه به جای انجام یک کار خاص، به سادگی خاموش می شود. آسیب فیزیکی یا خیس شدن گوشی و همچنین شارژرهای بد، از عوامل رایجی هستند که می توانند باعث آسیب باتری شوند. به عنوان یک راه حل، ممکن است تعمیر یا تعویض باتری را در نظر بگیرید.

فضای ذخیره سازی پر است و علت خاموش شدن سامسونگ نوت 8

در بیشتر موارد، زمانی که حافظه گوشی شما رو به اتمام است، مشکلات عملکرد ناشی از حافظه ناکافی است. درست مانند اتفاقی که وقتی حافظه کامپیوتر شما تمام می شود رخ می دهد. در این حالت، بسیاری از برنامه‌ها شروع به رفتار عجیب می‌کنند، اغلب پاسخگو نمی‌شوند، ثابت می‌شوند، از کار می‌افتند و خود به خود راه‌اندازی مجدد می‌شوند. فضای ذخیره سازی محدود به آنها اجازه نمی دهد تا یک فرآیند خاص را تکمیل کنند. همین اتفاق زمانی می افتد که حافظه گوشی هوشمند شما کم است. برنامه ها کار نمی کنند یا خود دستگاه بسیار کند است. این اغلب با استفاده مداوم و طولانی مدت از دستگاه اتفاق می افتد.

علت خاموش و روشن شدن پی در پی شیائومی

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ |علت خاموش شدن گوشی بعد از بروزرسانی

وجود برنامه های مخرب

گاهی اوقات پیش می‌آید که حالت راه‌اندازی مجدد توسط برنامه‌های بد دیگری که روی گوشی اجرا می‌شوند نیز فعال می‌شود. برخی از برنامه‌ها زمانی که باز می‌شوند می‌توانند با عملکرد عادی سایر برنامه‌ها تداخل داشته باشند و در نتیجه باعث از کار افتادن هر برنامه می‌شوند. و هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است دستگاه شما به درستی کار نکند. در تلاش برای رفع خطا، دستگاه شما راه اندازی مجدد و راه اندازی مجدد می شود. یا ممکن است یک برنامه بد باشد که باعث علت خاموش شدن سامسونگ نوت 8 شما شود.

معیوب بودن بروزرسانی ها دلیل علت خاموش شدن سامسونگ نوت 8

به‌روزرسانی‌های معیوب، از جمله به‌روزرسانی‌های اصلی اندروید، نیز مقصران احتمالی هستند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، جدای از ارائه برخی ویژگی‌های جدید و ویژگی‌های پیشرفته، دارای اشکالاتی هستند که می‌توانند عملکردهای خاصی یا کل سیستم را مختل کنند. اگر گلکسی نوت 8 شما رفتار عجیبی دارد یا پس از به‌روزرسانی به‌طور تصادفی خاموش می‌شود، می‌توانید متوجه شوید که آیا به‌روزرسانی مقصر است یا خیر.

پردازنده گوشی را روشن کنید

یکی از دلایلی که سخت افزار باعث خاموش شدن گوشی شما می شود، فرسودگی CPU است. CPU به گرما بسیار حساس است بنابراین می توان گفت مهمترین عاملی که باعث تعمیر سی پی یو موبایل می شود گرمای بیش از حد است. زیرا تمامی قسمت های گوشی به خصوص سی پی یو این دستگاه در حین کار تولید گرما می کند. بنابراین اگر گوشی در محیطی قرار گیرد که گرما از بیرون وارد شود، CPU آن دچار مشکل شده و عملکرد آن مختل می شود.

عوامل دیگری که در خرابی CPU موبایل نقش دارند عبارتند از: ضربه زدن به گوشی، انجام مداوم بازی های سنگین روی گوشی، نوسانات برق و ابخوردگی.

راه حل ها

تا زمانی که مطمئن هستید که مشکل گوشی شما به دلیل آسیب سخت افزاری نیست، می توانید راه حل های زیادی را امتحان کنید و خودتان سعی کنید مشکل را حل کنید. و اگر مشکل همچنان ادامه داشت و گزینه های شما تمام شد، باید از کارشناسان تعمیر گوشی سامسونگ کمک بیشتری بگیرید. و در صورت لزوم، دستگاه خود را برای ارزیابی و/یا تعمیر سخت افزار به مرکز خدمات ببرید. مرکز تعمیرات موبایل ما با استفاده از مدرن ترین روش ها و تجهیزات با متخصصین مجرب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد , علت خاموش شدن سامسونگ نوت 8 را در ادامه شرح میدهیم.

مشکلات خاموشی گوشی شیائومی

تلفن همراه خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید.

راه‌اندازی در حالت ایمن می‌تواند به تشخیص اینکه آیا مشکل ناشی از سایر برنامه‌های شخص ثالث است یا خیر کمک می‌کند. در حالت ایمن، می توانید با خیال راحت به سیستم عامل دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم، برنامه های معیوب را که ممکن است باعث شده برنامه های دیگر طبق برنامه کار نکنند یا مشکلاتی را برای خود دستگاه ایجاد کرده اند، حذف کنید. برای وارد شدن به حالت ایمن در گلکسی نوت 8 و رفع مشکلات برنامه، این مراحل را دنبال کنید:

دستگاه خود را به طور کامل خاموش کنید.

دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.

هنگامی که لوگوی سامسونگ ظاهر شد، دکمه پاور را رها کرده و بلافاصله دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.

به فشار دادن دکمه کاهش صدا ادامه دهید تا دستگاه شما بوت شود.

اگر نماد حالت امن را در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده کردید، به این معنی است که با موفقیت وارد حالت ایمن شده اید و دستگاه شما در حال حاضر در حالت ایمن کار می کند.

اکنون روی Settings ضربه بزنید و سپس Device را انتخاب کنید.

روی Apps And App Manager ضربه بزنید.

به قسمت دانلود بروید.

در این بخش، هر برنامه مشکوکی را که می خواهید حذف کنید، پیدا کرده و انتخاب کنید.

گلکسی نوت 8 خود را در حالت ریکاوری بوت کنید

مشکلات دستگاه با خطای به روز رسانی سیستم نیز از طریق این حالت قابل حل است. راه‌اندازی گلکسی نوت 8 در حالت بازیابی به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های میان‌افزار سامسونگ را در دستگاه خود دانلود و فلش کنید. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

دستگاه خود را خاموش کنید

وقتی کاملاً خاموش شد، دکمه افزایش صدا و سپس دکمه پاور را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

وقتی آرم سامسونگ ظاهر شد، دکمه پاور را رها کنید.

سپس زمانی که لوگوی اندروید (ربات سبز رنگ) ظاهر شد، تمام دکمه های باقی مانده را رها کنید. معمولاً حدود 30 ثانیه قبل از ظاهر شدن منوی بازیابی اندروید، با پیامی به نام «نصب به روز رسانی سیستم» از شما خواسته می شود.

ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا دستگاه راه اندازی مجدد شود، بنابراین فقط صبر کنید تا صفحه اصلی بارگیری شود. تا آن زمان، می توانید دوباره از تلفن خود استفاده کنید. سعی کنید ببینید آیا بعد از آن باز هم راه اندازی مجدد می شود یا خیر.

دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ |علت خاموش شدن گوشی بعد از بروزرسانی

گوشی خود را فلش کنید یا گلکسی نوت 8 را به حالت کارخانه بازنشانی کنید

اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند و می خواهید دستگاه خود را بدون پرداخت هزینه اضافی تعمیر کنید، می توانید بازنشانی اصلی یا بازنشانی کارخانه را ادامه دهید.

اما شما همچنین باید پیامد آن را نیز در نظر بگیرید، یعنی از دست دادن تمام داده های شخصی و حیاتی ذخیره شده در دستگاه شما. همه اینها در این فرآیند پاک می شوند.

می توانید از طریق منوی تنظیمات گوشی، بازنشانی اصلی یا بازنشانی کارخانه را انجام دهید. ایناهاش:

روی تنظیمات در صفحه اصلی ضربه بزنید.

به گزینه Backup And Reset بروید و روی آن ضربه بزنید.

تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید.

روی Reset Device ضربه بزنید.

روی Clear All ضربه بزنید.

اگر مراحل بالا قابل اجرا نیستند یا مانند زمانی که دستگاه شما پاسخ نمی دهد یا یخ زده نمی تواند انجام شود، از روش دیگری استفاده کنید که بازنشانی کارخانه از طریق کلیدهای سخت است. به صورات زیر:

دستگاه خود را به طور کامل خاموش کنید.

دکمه های افزایش صدا، صفحه اصلی و پاور را به طور همزمان برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

وقتی صفحه منوی بازیابی اندروید ظاهر شد، همه دکمه ها را یکجا رها کنید.

از کلید کاهش صدا برای اسکرول کردن استفاده کنید و گزینه Wipe Data/Factory Reset را برجسته کنید.

سپس دکمه پاور را فشار دهید تا انتخاب را تایید کنید.

از کلید کاهش صدا برای برجسته کردن Yes استفاده کنید – همه داده ها را پاک کنید، سپس دکمه روشن/خاموش را برای تأیید فشار دهید.

صبر کنید تا دستگاه تمام اطلاعات شما را پاک کند. پس از انجام این کار، با استفاده از کلیدهای تنظیم صدا، راه اندازی مجدد را انتخاب کنید و سپس برای راه اندازی مجدد دستگاه، Power را فشار دهید.

پس از راه اندازی مجدد، تمام تنظیمات گلکسی نوت 8 شما اکنون به تنظیمات کارخانه بازنشانی می شوند. اکنون می توانید به راه اندازی دستگاه خود ادامه دهید. سپس دستگاه خود را مشاهده کنید و ببینید که آیا پس از ریست اصلی باز هم راه اندازی مجدد می شود و خاموش می شود. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، احتمالاً مشکل تلفن همراه شما مربوط به سخت افزار است.

نتیجه گیری

هنوز راه حلی پیدا نکردید؟ اگر اینطور است، اگر هیچ یک از روش های قبلی مشکل را حل نکرد و سامسونگ گلکسی نوت 8 شما همچنان خود به خود خاموش و ریستارت می شود، با مرکز تعمیرات موبایل ما تماس بگیرید.

در موبو98 پس از مشاوره رایگان و مشکل یابی توسط کارشناسان مجرب و اطلاع از قیمت تقریبی و موافقت شما، مشکل دستگاه شما را حل می کنند.

منبع وبسایت موبو98 مرجع موبایل و تبلت mobo98

دکمه بازگشت به بالا