اقتصادیفعالان کسب و کار

نحوه قرار دادن سیم کارت در گوشی سامسونگ a10

آیا می‌دانید که طریقه قرارگیری سیم کارت در تلفن همراه برند سامسونگ چطور است‌؟ چطور کارت حافظه را در تلفن همراه سامسونگ تعبیه کنیم؟ جالب است بدانید، این سوال یکی از  اصلی‌ترین پرسش‌های کاربران پس از خرید یک تلفن همراه به‌روز و جدید می‌باشد. در حال حاضر با توجه به تغییر روز افزون طراحی‌های تلفن‌های همراه، احتمال این وجود دارد که طریقه قرار گیری سیم کارت در تلفن همراه برند سامسونگ اندکی فرق کرده باشد. اگرچه روش تفاوت چندانی ندارد و در واقع همان روش سابق است و تنها، مواردی همچون اندازه، شکل و جایگاه آن، ممکن است تغییر کرده باشد.

احتمالاً می‌دانید که شیوه درآوردن سیم کارت تلفن همراه سامسونگ مانند نحوه قرار گیری آن در درون دستگاه می باشد و جهت انجام این کار احتیاج به یک سوزن خاص سیم کارت، که اتفاقاً در درون جعبه تلفن همراه تعبیه شده داریم. به سادگی می‌توانید با استفاده از سوزن، سیم کارت را از جایگاه خارج نموده و سیم کارت یا رم را در جای خود تعبیه کنید. در تلفن همراه سامسونگ، نحوه قرارگیری سیم کارت دوم چنانچه تلفن همراه شما دارای دو سیم کارت ‌باشد نیز مانند سیم کارت اول می‌باشد .

همچنین امکان دارد که هر دو اسلاد سیمکارت در یک قسمت باشد. بنابراین گشتن  دنبال جایگاه دوم بی‌فاییده است. جایگاه سیم کارت مشخص است و تنها کافیست جهت باز کردن آن با سوزن مخصوص اقدام کنید.

چنانچه تلفن همراه سامسونگ با نام تجاری گلکسی را اخیراً خریداری کرده‌اید، قطعاً یک کلید کوچک فلزی را به یک تکه کوچک کارتن که در باکس تلفن همراه تعبیه شده است، خواهید یافت. جالب است بدانید این پین کوچک اکسترنال، حداقل به عنوان وسیله ‌ای جهت دسترسی به کارت حافظه و سیم کارت، همان کلید رمزگذاری شده تلفن همراه شماست.

اما باید گفت برای آن دسته از افرادی که کلید را از دست داده‌اند و یا حتی آن را ندارند، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. فقط تمام چیزی که شما به آن احتیاج دارید، یک تکه کوچک فلزی است که با آن می‌توانید سیم کارت را در بیاورید. همچنین می‌توان از کلیدی تحت عنوان MacGyver  که یک کلید عالی و بی‌مانند است، جهت انجام این کار بهره برد.

پیش از پرداختن به نکات و جزئیات بیشتر، بررسی کنید که  تلفن همراه هوشمند شما حتماً خاموش باشد و از این بابت اطمینان حاصل نمائید، فقط جهت امنیت بیشتر زمانی که مکانیسم کلید اصلی خود را آماده کردید، بهتر است نوک آن را با آن دایره کوچک که قبلاً ذکر شده است، ببندید.

چنانچه هنوز هم نمی‌دانید که به کدام یک از دو حلقه کوچک باید کلید را واردکنید، باید گفت که بهتر است به دنبال آن محفظه مستطیلی باشید.

ولی حفره‌ای که باید نوک سوزن را وارد آن کنید و فشار دهید دایره ای می‌باشد. قیمت گوشی سامسونگ کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود.

جای سیم کارت دوم s21 ultra |نحوه انداختن سیم کارت دوم

باز کردن سیم کارت بدون سوزن:

استفاده از گیره‌ی کاغذ یا پونز

ممکن است سوزن گوشی همراه نداشته باشید، اما اگر در اطرافتات گیره‌ی کاغذ یا پونز مشاهده کردید، می‌توانید از آن استفاده کنید. گیره‌ی کاغذ یکی از گزینه‌های بسیار مناسب شمار می‌رود. دلیل اولش عدم تیز بودن آن است که نه به شما آسیبی وارد می‌کند و نه به گوشی. دلیل دوم امکان باز کردن خمیدگی‌ها و تبدیل کردنش به یک سوزن گوشی بزرگ‌تر است. بعد از اینکه گیره را باز کردید، آن را وارد محل مربوطه در گوشی نمایید و به آهستگی فشار دهید تا آسیبی به گوشی وارد نشود.

پونز هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی تلقی شود اما عموما بیش از اندازه برای سوراخ تعبیه شده‌ی گوشی ضخیم هستند. البته با استفاده از پونز می‌توانید خشاب سیم کارت گوشی‌های آیفون XS را باز کنید اما قادر به باز کردن خشاب سیم کارت گوشی‌های گلکسی اس 9 و گوگل پیکسل 3 نخواهید بود.

استفاده از سنجاق قفلی

یکی دیگر از گزینه‌ها می‌تواند سنجاق قفلی باشد. این مورد به خاطر کم خطر بودن می‌تواند گزینه‌ی مناسبی تلقی شود اما به هر ترتیب باید توجه کنید عموما سنجاق قفلی‌ها برای سوراخ تعبیه شده کمی بزرگ هستند و در صورت اعمال فشار ممکن است حفره‌ی مربوطه را از بین ببرند. بنابراین بهتر است از سنجاق قفلی‌های نازک و کوچک استفاده کنید. بعد از وارد کردن آن در حفره، سعی کنید خیلی آهسته آن را به داخل فشار دهید چرا که ممکن است به گوشی آسیب برسد.

دکمه بازگشت به بالا