اقتصادیفعالان کسب و کار

فواید پوشیدن گن ساعت شنی

ما معتقدیم که هر زنی زیباست و او باید بدون توجه به سایز و فرم بدنش احساس خواستنی بودن و اعتماد به نفس داشته باشد. گن لاغری اسلیپ زنانه یا کمربند لاغری کمک می‌کند که فرد انحناهای طبیعی بدنش را افزایش دهد و دید متفاوتی نسبت به اندام خود داشته باشد. این لباس کمک می‌کند که دیدگاه فرد نسبت به اندامش تغییر کند و از بدن خود لذت ببرد، در نتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس می‌شود. کمربند لاغری در طرح‌ها و مدل‌های مختلف از جمله کمربند لاغری زنانه و کمربند لاغری مردانه موجود است.

گن لاغری‌ای که ما توصیه‌ می‌کنیم گن ساعت شنی سایز مدیوم  به عنوان یک شکل‌دهنده‌ی کل بدن است که‌ می‌تواند برای فرم‌دهی به هر نوع بدن یا قسمت بدن با کاهش سایز کمر و تغییر سایز دیگر قسمت‌های بدن مورد استفاده قرار گیرد. یکی از فواید استفاده از گن‌های لاغری کاهش مواد غذایی دریافتی می‌باشد. هنگام استفاده از گن‌های لاغری اندام‌های داخلی بدن فشرده می‌شود که در نتیجه معده نیز فشرده‌تر می‌گردد. قیمت گن کلمبیایی را مثل گن ساعت شنی فقط از فروشگاه های معتبر بخواهید تا گن اصل به دست شما برسد. در این شرایط فرد مجبور است که غذای کم‌تری مصرف نماید و بنابراین کم‌تر خوردن باعث کاهش وزن شدن و فرد زودتر به نتیجه‌ی دلخواه خود در این خصوص دست می‌یابد.

انتخاب گن ساعت شنی چه مزایایی نسبت به عمل جراحی داره؟

حالا که کمی نسبت به جراحی دچار شک و تردید شدین بد نیست کمی بیشتر درباره گن ساعت شنی بدونید! گن های ساعت شنی پوششی از جنس های مختلف هستن که به هدف کاهش سایز فوری شکم ، پهلو، بازو ، پاها و حتی سینه طراحی و روانه بازار شدن. به جرات میتوان گفت که استفاده از گن لاغری ، جزو اولین راه های موجود و البته قدیمی ترین آن ها برای لاغری ایمن هست که شما به راحتی به آن دسترسی دارید.

اولین و اصلی ترین عاملی که باعث قوت قلب شما میشه ، نبود درد ، خونریزی ، هزینه های سنگین جراحی و مراقبت های سخت پس از آن است. در اغلب موارد ، بیمار بعد از جراحی تا ماه ها امکان انجام فعالیت های بدنی و تحرک های شدید را ندارد و در موارد چشمگیری ، ایجاد عفونت های داخلی بدلیل شرایط بد جراحی و یا عدم تخصص پزشک جراح ، مشکلات جدی تری رو برای بیمار ایجاد میکنه. به خرید گن ساعت شنی بیشتر و جزئی تر فکر کنید و خودتون رو به دردسر های جراحی نندازید .

جالبه بدونید گن های ساعت شنی فقط برای کاهش سایز و حجم استفاده نمیشن . طراحی فوق العاده و اصولی گن های ساعت شنی ، این گن هارو به محصولاتی بسیار کاربردی برای حفظ سلامت بدن تبدیل کرده که قصد داریم به توضیح چند مورد از آن ها بپردازیم .

فرم دادن به بدن

بیشترین کاربرد گن های ساعت شنی ، فرم دهی و کاهش سایز بدن است . این گن ها به کمک فشرده کردن چربی ها در نواحی مورد نظر و ایجاد حرارت موضعی ، چاقی را تا حد قابل قبولی کاهش میدن و باعث فرم گیری بهتر نواحی مختلف بدن میشن . در صورتیکه از گن ، هنگام تمرینات ورزشی و فعالیت های بدنی استفاده بشه ، تاثیر آن تا چندین برابر افزایش پیدا میکنه . در واقع تعریقی که هنگام پوشیدن گن ایجاد میشه ، به دلیل چربی سوزی و نشانه عملکرد مناسب گن است.

کاهش میل به غذا و جلوگیری از پرخوری

رژیم غذایی نامناسب و پرخوری ، یکی از عوامل شایع ایجاد چاقی در سنین مختلف هست . شما با استفاده از گن های ساعت شنی ، دیرتر احساس گرسنگی میکنید در نتیجه میزان کالری دریافتی روزانه تون به شدت کنترل میشه و به راحتی میتونین وزن تونو مدیریت کنین.

بهبود مسائل ستون فقرات

نشستن های طولانی مدت و فرم نامناسب کمر در طی روز ، باعث ایجاد مشکلات کمر درد، گردن درد و گای آسیب به ستون فقرات میشه . گن های ساعت شنی بدلیل وجود فنر های بلند ، باعث اصلاح فرم نشستن شده و آسیب های وارد به ستون فقرات رو کاهش و گاها درمان میکنه. این گن ها هم چنین بدلیل ثابت نگه داشتن عضلات پشت کتف و گردن ، برای درمان آرتروز گردن هم مفیدن .

کاهش درد دوران قاعدگی

همه خانم ها این درد شدید رو تجربه کردن و راه های مختلفی هم برای تسکین اون امتحان میکنن ولی جالبه بدونین با استفاده از گن ساعت شنی ، گرفتگی عضلات ناحیه شکم و لگن تا حد زیادی تسکین پیدا میکنه و میتونین این دوران رو با آرامش بیشتری سپری کنین.

کاهش سر درد

منشا بسیاری از سردرد ها ، فشاری است که موقع نشستن و خواب بر گردن و ستون فقرات وارد میشه . گن های ساعت شنی با کاهش فشار وارد بر این نواحی ، به خوبی سر درد هارو تسکین میدهد.

جلوگیری از افتادگی بدن به دلیل افزایش سن

با افزایش سن ، پوست ما قابلیت ارتجاعی خودش رو از دست میده و اغلب افتاده و شل میشه . این افتادگی بیشتر در نواحی شکم ، پهلو و بازوها خودش رو نشون میده . گن ساعت شنی برای این مشکل هم راهکار داره ! در واقع هنگام پوشیدن گن ساعت شنی ، پوست و عضلات شما با فشار مناسبی به سمت داخل هل داده میشن و همین موضوع باعث میشه پوست همچنان حالت ارتجاعی خودش رو حفظ کنه و دچار بد فرمی بدن نشین.

افزایش گرمای بدن، انجام بهتر تمرینات

یکی از چیزهایی که هنگام استفاده از گن‌های لاغری اتفاق می‌افتد، این است که پوشیدن آن‌ها باعث می‌شود احساس گرم شدن کنید. در واقع، این احساس گرما و به تبع آن تعریق چیزی است که می‌تواند در کاهش وزن و لاغری بخصوص در ناحیه‌ی دور کمر بسیار مؤثر باشد. هنگامی که فرد در طول تمرین یا ورزش از گن استفاده می‌کند، فعالیت باعث بالا رفتن حرارت در زیر پوست شده که موجب ایجاد تعریق و افزایش شدت سوخت و ساز بدن می‌شود. گن‌های لاغری، شلوار استرچ و دیگر لباس‌هایی که بدن را فشرده می‌کنند ، لباس‌های مناسبی برای تمرین می‌باشند.

در حالی که هیچ چیز جادویی در مورد گن لاغری وجود ندارد که بتواند سبب کاهش وزن شود، اما آن می‌تواند نقش مهمی در برنامه کاهش وزن افراد داشته باشد.اول این که پوشیدن گن لاغری در حالی که فرد در حال تلاش برای از دست دادن وزن می‌باشد، می‌تواند به او یک چشم‌انداز برای داشتن بدنی باریک‌تر و متناسب‌تر بدهد و به او انگیزه دهد که در این راستا بیش‌تر تلاش کند. هنگامی که فرد خود را در آینه بنگرد و ببیند که در صورت لاغر شدن چه اندامی خواهد داشت، اعتماد به نفس او افزایش می‌یابد و در نتیجه برای رسیدن به نتیجه پافشاری بیش‌تری می‌کند. این فرد احتمالاً از مصرف مواد غذایی مضر نیز برای رسیدن به هدف خود و داشتن بدنی سالم نیز پرهیز می‌کند

یکی دیگر از تاثیرات استفاده از گن‌های لاغری این می‌باشد که باعث می‌شود فرد تمرینات کاهش وزن خود را با شدت بیشتری و با پشتکار ادامه دهد. داشتن ترکیبی از حرکات ورزشی با شدت متفاوتی همراه با تمرینات قدرتی، رژیم غذایی شامل تمام غذاهای سالم و ترکیبی از برنامه‌های سلامتی و کاهش وزن که باعث شود فرد به نتیجه دلخواه خود برسد از نتایج استفاده از این گن‌ها می‌تواند باشد.

در نهایت، یک گن لاغری مانند یک مربی ورزشی می‌تواند فرد را به خوردن حجم کمتر وعده‌های غذایی ترغیب کند و فرد غذاهای حیجم مصرف نکند. این باعث می‌شود که کالری دریافتی فرد کمتر شده در نتیجه روند کاهش وزن سریع تر اتفاق بیافتد. توصیه متخصصان سلامت نیز این است که به جای مصرف ۳ وعده غذایی اصلی حجیم، ۶ وعده غذایی کوچکتر مصرف شود که با استفاده از گن‌های لاغری این موضوع عملا انجام می‌شود.

کم کردن گرفتگی عضلات هنگام قاعدگی در زنان

بسیاری از زنان از گن‌های لاغری برای کاهش درد ناشی از گرفتگی عضلات در دوران قاعدگی سپاس‌گزار هستند. هنگامی که آن‌ها در محل کار خود یا هر جای دیگری هستند این به آن‌ها بسیار کمک می‌کند و نیازی نیست نگران درد در هنگام کار باشند. استفاده از گن لاغری انقباضات دردناک رحمی را کاهش می‌دهد یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از گن لاغری، کاهش شدت سردرد یا میگرن است زیرا افرادی که این لباس را می‌پوشند، اغلب تمایل دارند که وضعیت خود را بهبود ببخشند، که باعث بهبود وضعیت اعصاب ستون فقرات می‌شود و فشار را از گردن و شانه‌ها می‌دارد در نتیجه دردهای گردن و سردردها کاهش می‌یابند.

آیا می‌دانستید که استفاده از گن‌های لاغری با ثابت نگه داشتن پشت شانه و کتف کمک می‌کند تا جراحات گذشته مانند تصادفات اتومبیل، شکستگی‌های مهره و دیسک‌های بیرون زده و… که در گذشته اتفاق افتاده است بهبود یابد؟ استفاده از گن‌های لاغری در این خصوص سودمند است. همچنین از پوکی استخوان و اختلالات دیگر مانند فیبرومیالژیا، بیماری دیسک و استئو آرتریت نیز جلوگیری کرده و در صورت وجود آن را تسکین می‌بخشد.

امکان استفاده در هر زمان و هر مکان

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد کمربند لاغری این است که می‌توان آن را در هرکجا و هر شرایطی در محل کار ، پشت میز کار، دانشگاه و… استفاده کرد. به علت خاصیت کشسانی بودن این کمربندهای لاغری که از جنس لاتکس می‌باشند، فرد با آن‌ها احساس راحتی کرده و می‌تواند زیر لباس‌های متفاوت خود آن را استفاده کند.

همه‌ی ما می‌دانیم که کاهش چربی شکم به هیچ‌وجه سریع اتفاق نمی‌افتد. در حقیقت، این واقعاً سخت است که بتوان از شر آن در بخش میانی بدن خلاص شد. با انجام ورزش صحیح، پوشیدن یک کمربند لاغری یا گن لاغری ابزاری مناسب برای کوچک کردن شکم شماست.
با تمام این مزایا، استفاده از گن لاغری عجیب و غریب به نظر نمی‌رسد. بهتر است با در نظر گرفتن شرایط فیزیکی و ایده‌آلی که می‌خواهید به آن دست یابید، گن مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

وجود داره که گاهی ممکنه تا ماه ها درمانش زمان ببره و حتی نتیجه گرفتن شما از این دست جراحی ها هم هیچوقت 100% قطعی نیست . پس اگر شماهم به دنبال کاهش سایز هستین ، پیشنهاد ما به شما خرید گن ساعت شنی و استفاده منظم از این محصول هست تا با کمترین عوارض ممکن ، شانس لاغری خودتون و امتحان کنید.

دکمه بازگشت به بالا