اقتصادیفعالان کسب و کار

خاص ترین ساعت های سیکو تا کنون

مطمئنا تاکنون این تجربه را داشته‌اید که از یک فروشگاه که محصولات برند عرضه می‌کند، کالایی را به قیمت خیلی بالا فقط به دلیل برند بودن آن خریداری کرده‌اید؛ اما همان کالا را در یک فروشگاه ناشناخته به قیمتی ارزان‌تر مشاهده کرده‌اید. این مثال دقیقا داستان و تفاوت بین دو برند رولکس و سیکو می‌باشد. کمپانی ساعت‌ساز رولکس به این دلیل که یک کمپانی بی‌نظیر و شناخته شده در دنیای ساعت است، ساعت‌های خود را با قیمت‌های بسیار بالایی به مشتریان ارائه می‌دهد.

در حالیکه کمپانی معروف ژاپنی سیکو که البته شهرتش به اندازه کمپانی رولکس نیست، ساعت‌های اسپرت خورشیدی با موتورهای بی‌نظیر که اکثر آن‌ها تا عمق 200 متری آب دوام می‌آورند را طراحی و تولید می‌کند که سطح کیفیت آن‌ها دقیقا با سطح کیفیت ساعت‌های رولکس برابری می‌کند حتی گاهی اوقات بالاتر هم است؛ اما با قیمتی پایین‌تر ساعت‌های خود را عرضه می‌کند. بنابراین شما با خرید ساعت سیکو این فرصت را دارید که ساعتی داشته باشید که از نظر کیفیت با ساعت‌های گران قیمت رولکس برابری کند اما با قیمتی مقرون به صرفه‌تر. به همین دلیل تصمیم داریم شما را با 12 تا از بهترین ساعت های سیکو آشنا کنیم که در سال میلادی جاری جزو پرفروش‌ترین‌ها نیز بوده‌اند، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین مدل ساعت سیکو 5 قدیمی |پرفروش ترین ساعت کاسیو

معرفی ساعت‌های پر فروش سیکو:

ما در این مقاله سعی داریم از هر سری از خانواده‌های سیکو،پر فروش‌ترین مدل را به شما معرفی کنیم. اما اگر شما هم تجربه خرید مچی ساعت سیکو را داشتید حتما نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ساعت مردانه سیکو مدلSUP861P1:

این مدل ساعت مچی سیکو مردانه همانطور که از ظاهرش پیداست، یک ساعت کلاسیک با طراحی ساده است. این مدل می‌تواند یک ساعت مچی مناسب برای استایل روزمره، استایل‌های رسمی و نیمه رسمی شما در جلسات مهم کاری یا حتی قرار ملاقات‌ها باشد. یک ساعت بند چرمی که از چرم طبیعی است و بهترین متریال و تکنولوژی در آن به کار رفته. نکته مثبت این مدل، قابلیت سولار آن است.

ساعت سیکو آسترون مدل SSH071J1:

ساعت آسترون سیکو جزو محبوب‌ترین ساعت‌های این کمپانی شناخته می‌شود. این ساعت مردانه آسترون، مانند همه ساعت‌های این خانواده دارای قابلیت GPS می‌باشد. جدا از قابلیت GPS ویژگی‌هایی مانند: ساعت جهانی، نمایش تاریخ دائمی تا سال 2100، نمایش تاریخ و روزهای هفته و ساعت تابستانه زمستانه را دارد. قابلیت سولار و نمایش میزان انرژی ذخیره شده از قابلیت‌های تکمیل کننده این ساعت زیباست. نکته مثبت دیگر در این مدل، تولید محدود بودنش است. این ساعت تولید محدود آسترون سیکو با ویژگی‌های کاملی که دارد، یک ساعت ویژه و خاص است که سالیان سال شما را از خرید ساعت مچی جدید بی نیاز می‌کند.

ساعت ورزشی سیکو پرسپکس مدل SNJ027P1:

همانطور که گفتیم ساعت‌های سیکو پرسپکس جزو بهترین خانواده در صنعت ساعت سازی هستند که بصورت تخصصی ساعت ورزشی تولید می‌کنند. این مدل هم یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ساعت ورزشی سیکو از سری پرسپکس می‌باشد. یک ساعت اسپرت مردانه با صفحه دیجیتال آنالوگ که قابلیت‌هایی مانند: نمایش تاریخ کامل، زنگ هشدار، کرنوگراف و نور پس زمینه دارد و در قسمت دیجیتالی ساعت قابل استفاده است.

این مدل یک ساعت غواصی حرفه‌ای است و برای کسانی که شناگر هستند به علت میزان ضد آب 20ATM یک گزینه عالی محسوب می‌شود. از این ساعت به خوبی می‌توانید در عمق زیاد آب و برای غواصی استفاده کنید. نکته حائز اهمیت دیگر در این ساعت سیکو مردانه، قابلیت سولار یا همان خودشارژ است که ویژگی‌هایش را تکمیل کرده.

ساعت مکانیکی سیکو پرسیج مدل SSA346J1:

بدون شک ساعت‌های مکانیکی با ظاهر کلاسیک و مدرن سیکو در خانواده پرسیج برای اکثر ساعت بازان حرفه‌ای، جذابیت دارد. اگر قصد خرید یک ساعت مکانیکی حرفه‌ای را دارید که استایل کلاسیک و مدرن داشته باشد، این مدل از ساعت پرسیج سیکو را به خاطر بسپارید. دلیل پرفروش بودن این ساعت مردانه، ظاهر ساده و کلاسیک، بند چرم طبیعی، شیشه کریستال یاقوت کبود و موتور مکانیکی با دقتش است. تمام موارد گفته شده نشان دهنده کیفیت بالای این ساعت مچی است. به علاوه که این ساعت دارای ویژگی نمایش تاریخ و شاخص میزان انرژی موتور مکانیکی ساعت است. این ساعت را به راحتی می‌تواند برای استایل‌های رسمی‌تان استفاده کنید.

ساعت سیکو 5 مردانه مدل SRPG37K1:

ساعت‌های سیکو 5 سیکو به علت موتور‌های مکانیکی با دقت و ارزان قیمت در زمان قدیم بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفتند. اما همچنان با توجه به پیشرفت طراحی این سری از خانواده سیکو، طبیعی است که سیکو 5‌ها اکثرا جزو پرفروش‌ترین‌های این برند ژاپنی باشند. در واقع می‌توانیم بگوییم اکثرا مدل‌های سیکو 5 جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند. اما این مدل به خاطر ترکیب رنگ جذابش کاربرد بیشتری دارد که در لیست ساعت‌های پر فروش سیکو به شما معرفی کرده‌ایم. این ساعت بند پارچه‌ای را می‌توانید برای شنا در عمق کم مانند استخر بدون هیچ نگرانی استفاده کنید.

ساعت زنانه سیکو نگین دار مدل SFQ804P1:

با اینکه ساعت‌های مردانه سیکو دارای محبوبیت زیادی هستند اما هیچوقت جایگاه زنان در این کمپانی نادیده گرفته نشده. سیکو از بهترین و جدیدترین طراحی‌های ساعت زنانه با به روز‌ترین تکنولوژی‌ها برای تولید ساعت مچی زنانه استفاده می‌کند. این مدل ساعت زنانه بند فلزی سیکو به عنوان پرفروش‌ترین‌ها معرفی شده چون علاوه بر ظاهر ساده‌اش، برای مهمانی‌ها هم کاربردی است. قیمت ساعت سیکو این مدل مناسب است و از طرفی دارای کیفیت بالایی می‌باشد و در هر موقعیتی قابل استفادست.

ساعت Seiko Alpinist

ساعت Alpinist سیکو در سال 1959 بود که با اولویت قرار دادن کوهنوردان راهی بازار شد و اولین ساعت ورزشی بود که توسط کمپانی ژاپنی سیکو طراحی و تولید می‌شد؛ این ساعت مانند اولین ساعت‌های دیگری که توسط سیکو طراحی شد، نقطه عطف بزرگی در رشد این برند است که همواره دستخوش تغییرات مدرن امروزی شده است.

برخی از برندهای طراح و تولید کننده ساعت، محصول خود را در یک اندازه با رنگ‌های محدود در اختیار مشتریان قرار می‌دهند؛ درصورتی که کمپانی سیکو در این مورد با تنوع بالا در طراحی هر یک از ساعت‌های خود، همیشه پشت مشتریانش است؛ همین مسئله موجب شده است که ساعت Alpinist با رنگ‌های مختلفی در صفحه خود از رنگ آبی گرفته تا مشکی در دسترس قرار گیرد.

قطر ساعت Alpinist سیکو نیز به عنوان یکی از بهترین ساعت های سیکو در سال 2023، 39 میلی‌متر است و ضخامت بدنه آن نیز به 13 میلی‌متر می‌رسد. از آن‌جایی که ساعت‌های کوهنوردی و صحرایی باید در نگاه اول قابل تشخیص باشند، کمپانی سیکو در ساعت Alpinist خود از یک پوشش ضد انعکاس کریستال استفاده کرده است؛ تا نور آفتاب مانع از تشخیص سریع و راحت زمان از روی صفحه ساعت نشود.

ساعت Seiko Samurai

شاید با خواندن نام ساعت سامورایی سیکو تعجب کنید. درصورتی که ساعت سامورایی سیکو به این دلیل که جزو اولین و بهترین ساعت های سیکو در دنیای غواصی است، این نام را به خود اختصاص داده است و حقیقتا در میان ساعت‌های مخصوص غواصی و ضد آب حرف اول را می‌زند. البته ساعت سامورایی برند ژاپنی سیکو، همانقدر که برای ماجراجویی در زیر آب طراحی شده است، به عنوان یک ساعت کاربردی در خشکی نیز محسوب می‌شود؛ از آن‌جایی که هدف اصلی از طراحی و تولید این ساعت، استفاده غواصان از آن است، از قاب‌های محکم در طراحی آن استفاده شده است که قابلیت چرخیدن دارند. علاوه‌بر این ساعت سامورایی سیکو تا عمق 200 متر آب دوام می‌آورد که عدد قابل توجهی برای غواصان حرفه‌ای محسوب می‌شوند که تصمیم دارند تا عمق زیادی در دریا شنا کنند.

ساعت سامورایی سیکو، به اسم خود متعهد است، چراکه به صورت کاملا تهاجمی و آماده برای هر چیزی عمل می‌کند؛ این موضوع در طراحی ظاهری این ساعت نیز به چشم می‌خورد، به گونه‌ای که با سطوحی صاف و زوایای چشمگیری که دارد نظر و توجه همه را به خود جلب می‌کند. قطر ساعت سامورایی سیکو نیز 43 میلی‌متر و ضخامت آن نیز 13 میلی‌متر است.

دکمه بازگشت به بالا