ورزشی

قهرمانی آرژانتین با شکستن طلسم پادشاه مسی/باخت بزرگ برزیل در خانه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فینال این دیدار کوپا امه ریکا 2021 امروز ساعت 04:30 بین تیم های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین برگزار می شود.

این مسابقه در استادیوم است ماراکانا شهر ریودوژانیرو ژانویه همراه با پیروزی 1-0 آرژانتین لئو مسی و هم تیمی هایش برای قهرمانی در خاک برزیل.

انخل دی ماریا (21) تنها گل این دیدار را برای آرژانتین به ثمر رساند.

دو تیم در مقابل 7500 تماشاگر ، که تنها 10٪ از ظرفیت قابل توجه ورزشگاه است ماراکانا از جمله شروع بازی. آرژانتین و برزیل غول های فوتبال جهان بازی را خیلی دقیق شروع کردند تا به یکدیگر فرصت گلزنی بدهند.

بازی منطقی و بدون خطای رقبای قدیمی تا دقیقه 21 که پاس در خط توسط رودی دی ادامه داشت ، ادامه داشت. اما او گفت نفوذ کردن انخل دی ماریا به او نزدیک شد تا او را بزند چیپس تحقق تماشایی Golden Gate نزدیک فوتبال جهان باز.

گل دی ماریا آب سردی روی بدن ادیسون ریخت نیمار و هم تیمی هایش تصمیم گرفتند یک بازی تهاجمی انجام دهند تا شکست را جبران کنند.

بازیکن برزیلی که عملکرد فوق العاده ای در طول جام داشت ، بازی پیشرفته را در نیمه اول در دستور کار خود قرار داد ، اما آرژانتینی ها با دفاع و تسلط منطقی خود در همه مناطق ، اجازه ندادند که بازی با تساوی تمام شود.

نیمه دوم با یک تعویض تهاجمی همراه بود ، اما دفاع لایه ای آبی و آبی آرژانتین از باز کردن دروازه تیم جلوگیری کرد تا اینکه تیم برای اولین بار کاپیتان شد. لئو مسی برای قهرمانی.

پیروزی که طلسم مسی را شکست تا برای اولین بار جام فوق ستاره فوتبال جهان را بدست آورد اش به مسابقات ملی رسید و برزیل برای دهمین بار نتوانست کوپا امه ریکا رو بگیرید

آرژانتین با شکست دادن شکست بزرگ کینگ مسی / برزیل در خانه پیروز شد

دکمه بازگشت به بالا