اقتصادیفعالان کسب و کار

قیمت رنگ کاری سرویس خواب

رنگ آمیزی مبلمان و قطعات چوبی مانند سرویس خواب و سرویس غذاخوری در حال حاضر گزینه مناسبی برای خانه و زندگی محسوب می شود که به دلیل هزینه های بالای خرید ست های جدید محبوبیت زیادی دارد. اگر به فکر رنگ آمیزی خدمات چوب و استیل خود هستید، قطعا باید یک برآورد اولیه از قیمت سرویس خواب و رنگ آمیزی مبلمان داشته باشید. عواملی که در تعیین و محاسبه هزینه رنگ آمیزی مبل استیل یا چوبی موثر هستند عبارتند از:

مقدار زمان و انرژی مورد نیاز برای نقاشی

آیا رنگ های قبلی باید حذف شوند؟ اگر بله، رنگ قبلی چه رنگی بود و چه رنگی با رنگ مورد نظر شما مقایسه می شود؟ آیا برای مبلمان خود به هفت رنگ یا چند رنگ مختلف نیاز دارید؟ و آیا رنگ پوششی در پایان استفاده لازم است؟ همه اینها می تواند روی هزینه تاثیر بگذارد که می توان گفت هزینه رنگ آمیزی مبل است.

ابعاد و مقدار مبلمان و هزینه رنگ آمیزی

پارامترهای کلی دیگری نیز وجود دارد که در محاسبه قیمت رنگ مبلمان به عنوان متغیر در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، اندازه و شکل مبلمان در هزینه رنگ آمیزی چوب تاثیر می گذارد. هر چه اندازه و تعداد مبلمان بیشتر باشد قیمت رنگ مبل چوبی نیز بیشتر می شود.

نوع مبلمان (هزینه و راحتی مبل استیل رنگی)

وقتی صحبت از هزینه رنگ آمیزی مبل استیل می شود، شرایط مشابه مبلمان چوبی است، با این تفاوت که مثلا اگر مبل استیل طرح دار باشد، مسلماً برای سفارش باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هنگام رنگ آمیزی مبل استیل می توان در برخی از نمونه ها برش های مبل را جدا کرد و هر قسمت را جداگانه رنگ کرد. البته هزینه های دیگر نیز در قیمت تمام شده رنگ مبل استیل موثر است. مثلا یک بشقاب طلایی نقره ای برای هر مبل یا یک میز کار برای هر مبل 700 تا 900 هزار تومان برای شما تمام می شود.

هزینه جابجایی رنگ مبلمان

حمل و نقل رفت و برگشت، اسباب کشی، نوع خاص رنگ و هزینه های رنگ آمیزی از دیگر هزینه هایی است که می تواند بر قیمت رنگ مبلمان بیفزاید. برای دریافت قیمت تقریبی کار توصیه می کنیم عکس و مشخصات کامل سرویس چوب خود را در اختیار کارشناسان قرار دهید و تخمین هزینه کار را جویا شوید.

دکمه بازگشت به بالا