فعالان کسب و کار

کامل ترین راهنمای خرید سرویس خواب نئوکلاسیک

کامل ترین راهنمای خرید سرویس خواب نئوکلاسیک تانیل چوب

تخت کلاسیک مناسب را انتخاب کنید

اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های خانه است، زیرا افراد زمانی را به استراحت و خواب در این قسمت می گذرانند. از طرفی یکی از مهم ترین و اساسی ترین عناصر اتاق خواب، فضای خواب است. کدام انتخاب بیشترین نقش را در تعیین سبک طراحی اتاق دارد. در این مورد خرید ملافه بسیار مهم است. هنگام خرید سرویس خواب باید توجه داشته باشید که با توجه به سبک طراحی چه نوع تختی را خریداری می کنید. . به همین منظور قصد داریم نکات مهم در خرید تخت خواب های کلاسیک و نئوکلاسیک و تفاوت آن ها با سایر تخت های موجود در بازار را به طور کامل به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

تخت خواب بخرید و به سبک طراحی آن توجه کنید

یکی از نکات مهم در هنگام خرید سرویس خواب، سبک طراحی اتاق خواب شما است. سرویس خواب ها با توجه به سبک طراحی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به سرویس خواب های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن اشاره کرد. هر کدام از این سرویس خواب ها ویژگی های خاص خود را دارند و بر همین اساس می توانید مناسب ترین سرویس خواب را برای خود انتخاب کنید.

تخت کلاسیک:

انتخاب و خرید ملحفه کاملاً به سلیقه بستگی دارد. بسیاری از مردم به تجمل و نمایش عظمت علاقه دارند. جزئیات برای این افراد بسیار مهم است. هنگام خرید ملحفه برای این افراد، سبک کلاسیک بهترین و مناسب ترین انتخاب محسوب می شود. سرویس خواب های کلاسیک از نظر اندازه نسبتا بزرگ هستند و با تاج های بزرگ و طرح دار ارزش و شکوه را نشان می دهند. متداول ترین ماده برای تولید سرویس خواب های کلاسیک چوب است. این سرویس خواب ها به عنوان سرویس خواب کینگ نیز شناخته می شوند. با توجه به ابعاد نسبتاً بزرگ سرویس خواب کلاسیک، بهتر است در اتاق های کوچک از آن استفاده نکنید.

اتاق خواب نئوکلاسیک:

اگر تجمل گرایی و جزئیات زیاد بعد از مدتی شما را خسته می کند، اما همچنان به سبک کلاسیک علاقه دارید، بهتر است به تخت خواب های نئوکلاسیک روی بیاورید. سبک نئوکلاسیک وسط سبک کلاسیک و مدرن است. علیرغم کاردستی خوب و توجه به جزئیات، این ست های اتاق خواب از تحت تأثیر قرار دادن فضا جلوگیری می کنند. بنابراین اگر مساحت اتاق خواب شما 12 تا 16 متر است، بهتر است به جای سبک کلاسیک، سرویس خواب نئوکلاسیک بخرید.

سرویس خواب مدرن:

اتاق خواب مدرن نقطه مقابل اتاق خواب کلاسیک است. این سرویس خواب ها بسیار ساده و جذاب طراحی شده اند. از طرفی این دستگاه ها فاقد جزئیات و کاربردی هستند. بنابراین بهترین انتخاب برای اتاق خواب های کوچک یک اتاق خواب مدرن است. به این دلیل که سرویس خواب های مدرن ابعاد کوچکتر و استانداردتری نسبت به سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک دارند.

خرید روتختی کلاسیک یا نئوکلاسیک؟!

خیلی ها سرویس خواب های کلاسیک و نئوکلاسیک را یکسان می دانند. به همین دلیل ممکن است هنگام خرید ملافه دچار مشکل شوند. به همین دلیل اگر قصد خرید روتختی کلاسیک یا نئوکلاسیک را دارید، بهتر است به طور کامل و دقیق با تفاوت روتختی کلاسیک و نئوکلاسیک آشنا شوید. در زیر مهم ترین تفاوت های سرویس خواب کلاسیک و نئوکلاسیک آورده شده است.

سرویس خواب های کلاسیک فضای بیشتری را نسبت به سرویس خواب های نئوکلاسیک اشغال می کنند.

از طرفی در سبک کلاسیک جزئیات و تجمل بیشتری نسبت به سبک نئوکلاسیک خواهید دید.

طیف رنگی سبک نئوکلاسیک غنی تر از سبک کلاسیک است. به همین دلیل اگر قصد دارید هر از چند گاهی مبلمان اتاق خواب مانند روتختی، فرش، تابلو و دکوراسیون را عوض کنید، بهتر است سبک نئوکلاسیک را انتخاب کنید. زیرا در سبک کلاسیک انتخاب رنگ شما محدود است.

طرح های قابل مشاهده در ست اتاق خواب نئوکلاسیک بسیار ظریف و همچنین دقیق هستند. در این مراسم شاهد طرح های شلوغ و اغراق آمیز در طراحی سرویس خواب های کلاسیک خواهید بود.

روتختی های مورد استفاده برای اتاق های نئوکلاسیک را می توان به سبک مدرن یا امروزی طراحی کرد. اما تخت خواب هایی که برای ست اتاق خواب کلاسیک استفاده می شود باید جذاب باشند. مانند پارچه های مخمل، ملیله دوزی و …

همچنین سرویس خواب های کلاسیک به دلیل نوع پارچه، نوع چوب و … قیمت بیشتری نسبت به سرویس خواب های نئوکلاسیک دارند.

با توجه به تفاوت های ذکر شده، دیده اید که در صورت خرید سرویس خواب نئوکلاسیک، انتخاب و اختیار بیشتری برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب دارید. از طرفی کمتر پرداخت می کنید. بنابراین با توجه به ویژگی های ذکر شده سرویس خواب های نئوکلاسیک بهترین انتخاب و مناسب تر از سرویس خواب های کلاسیک می باشد.

برای خرید تخت خواب های کلاسیک و نئوکلاسیک چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

به طور کلی هنگام خرید تخت خواب کلاسیک یا نئوکلاسیک باید به نکات زیر توجه کرد.

جنسیت:

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید سرویس خواب باید به آن توجه کرد جنس تخت خواب است. به طور معمول، این سرویس خواب ها از چوب طبیعی، طرح دانه چوب، ام دی اف، غشاء و فلز ساخته می شوند. متریال استفاده شده در طراحی آن به طور مستقیم بر قیمت تخت تاثیر می گذارد.

پشت تخت:

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید این سرویس خواب ها باید در نظر بگیرید جنس و ظاهر پشتی تخت است. پشتی ها تاثیر زیادی در زیبایی و راحتی تخت ها دارند. به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب و خرید به آنها توجه کنید.

تحمل وزن:

استحکام و دوام تخت از دیگر نکاتی است که در خرید سرویس خواب باید به آن توجه کرد. در هنگام خرید بهتر است ظرفیت بار تخت را استعلام کنید. زیرا اگر تخت جدید نتواند وزن زیادی را تحمل کند و افراد سنگین وزن بخواهند از آن استفاده کنند، احتمال شکستگی پایین تخت بیشتر می شود.

امکانات سرویس اتاق:

هنگامی که می خواهید سرویس خواب بخرید، حتماً با قطعات سرویس خواب آشنا شوید. به عنوان مثال، گاهی اوقات یک سوئیت اتاق خواب شامل یک تخت و یک کمد است. اگر فکر می کردید که روتختی را سرویس خواب هم می نامند و بعد از سفارش متوجه می شوید که گرانتر از چیزی است که فکر می کردید. به همین دلیل وقتی از قیمت سرویس خواب مطلع شدید، مطمئن شوید که چه قطعاتی در تخت خواب گنجانده شده است.

تضمین:

به یاد داشته باشید که هر گارانتی دستگاه به گارانتی سازنده روی محصول اشاره دارد. پس بیمه خود را فدای پرداخت کمتر نکنید. فروشگاه تانیل چوب برای جلب رضایت علاقه مندان مبلمان مورد علاقه شما سرویس خواب های کلاسیک و جدید کلاسیک را با بالاترین کیفیت، گارانتی مطمئن و قیمت مناسب به شما پیشنهاد می کند. برای دیدن نمونه های بیشتر این نوع سرویس خواب میتوانید به سایت argos مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا