اقتصادی

مقام اسرائیلی: دریافت هر دو دوز واکسن کرونا تضمینی برای مصونیت کامل نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، دکتر رون پالازر ، رئیس یکی از نهادهای بهداشتی رژیم صهیونیستی در دوشنبه گفت که حتی دریافت دو دوز واکسن کرونا تضمین کننده محافظت کامل در برابر ویروس نیست.

به گزارش جروزالم پست ، وی گفت که 10 درصد از کسانی که دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند هنوز به ویروس کرونا آلوده شده اند.

در حالی که شرکت آمریکایی فایزر ادعا می کند که اثربخشی واکسن های این شرکت از 92 تا 94 درصد است ، اما آمار وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نشان می دهد که 473 نفر بالای 60 سال و 231 نفر زیر 60 سال علی رغم دریافت دو دوز واکسن کرونا به ویروس آلوده شده است.

رژیم صهیونیستی برای خرید واکسن کرونا با شرکت های آمریکایی Pfizer و Moderna قرارداد بسته است. شرکت فایزر متعهد شده است که تا پایان ماه آینده حدود 10 میلیون دوز واکسن را به مناطق اشغالی ارسال کند. Moderna همچنین متعهد شده است که 6 میلیون دوز را حمل کند.

رژیم صهیونیستی تبلیغات زیادی در مورد واکسن کرونا وارد شده از ایالات متحده آغاز کرد و حتی ادعا کرد که تزریق استاندارد واکسن کرونا به ازای هر فرد است.

سرویس اطلاعات ارتش اسرائیل ، در گزارشی توسط مرکز اطلاعات ویروس کرونا در وزارت بهداشت اسرائیل ، شنبه هشدار داد که احتمال ظهور کرونا اسرائیل به دلیل واکسیناسیون شدید و فشرده وجود دارد.

براساس وزارت بهداشت اسرائیل ، تاکنون 640،644 نفر در سرزمین های اشغالی به ویروس کرونا آلوده شده اند و در نتیجه 4،745 نفر جان خود را از دست داده اند.

پیش از این ، 13 صهیونیست پس از دریافت اولین دوز واکسن Covid 19 آمریکا در عناوین خبری فلج شده بودند.

هفته گذشته ، آویگدور لیبرمن ، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی ، رازداری وزارت بهداشت در مورد بیماری عروق ویروس کرونا قلب را فاش کرد و گفت که صدها صهیونیست پس از دریافت دوز دوم واکسن به ویروس مبتلا شده اند.

لیبرمن گفت ، دوشنبه گذشته ، وزارت بهداشت سیستم شاهد افزایش قابل توجه میزان آلودگی به ویروس Quid 19 در فلسطین اشغالی پس از دوز دوم تزریق واکسن بود (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا