اقتصادی

وزیر خارجه «توگو» در گلستان؛ حیرت زده شدم

به نام گازارش سرويس در ميان آسياب ها، خبر گازاري فارس، «رابرت دوسي» و وزير امور خارجه «توگو» جريان تهران گردي را هدايت كردند و در گلستان به تماشاي ميراث غني فرهنگي در ايران با خودرويي كه برجسته بود. دو قوم کرد

ما در پیامی که در توییتر صفحه خود کار داد، پا پخش تصویری مثل بازید هود هو گلستان موزنوشت: «بازید آش گلستان (ارث فرهنگی یونسکو) با ماشین مراداد تحت تأثیر و تأثیر تصمیم رمضان که گواهی، ارثیه یک فرنگی غنی ایران و بالاندزاری تاریخ، کجاست هسته بربر جهانیان آست، تحسین میکانم.

دوسی در جریان سفر روز غضه (سحشنبه) در ایران، پش به عنوان روز سه شنبه، پنم بهمن ماه با در حضور در محل و وزارت امور خارجه، با حضور حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه. امور و آیت الله «سیدابراهیم رئیسی رئیسی درگو رئیسی.

سعید خطیب زاده سخنوی و بازدید از خارج از کشور، دیروز، نشاط هفتگی، باخبرگران، با با اشاره به سیاست متوازن، دولت آنها را به عنوان یک برنامه افزایش خواهد داد، به نظر امیر عبداللهیان با چشم انداز سفر به قاره آفریقا.

با توجه به بیانیه مردم آفریقا به عنوان منابع طبیعی، فلزی و انسانی و تهیه برخوردار از وجود، ظاهر دشت: ایران دارای انبساط دنبال، اهمیت طرف، پیوند با مردم آفریقا و استفاده است. از آن

ما اعلامیه های کردی داریم: کوشورهای آفریقایی از ظریفی های، ظریفات، ظریفات، ظریفات، پالیندکی، برخوردار وجود، جمهوری اسلامی، ایران، استقلال، بشرف و رفاه مردم آفریقا، مهمیات میکند.

رابرت دوسی، وزیر امور خارجه توگو، نز در عین ددار، با تأیید حقانیت کشورش، خوهان برقی، پیوندهای گسترده و نگرانی او برای طرف خود با جمهوری اسلامی ایران، سیاست توسعه اقتصادی در آفریقا ، با مشارکت متناظر، برای تقویت سواحل است.

انتهای pyam/m




تقاضای نظر در صفحه اول بیشنهاد کجاست

دکمه بازگشت به بالا