اقتصادیفعالان کسب و کار

کالسکه نوزاد: راحتی و ایمنی در حمل و نقل کودکان

حمل و نقل نوزاد با کالسکه

یکی از روش‌های رایج و محبوب برای جابه‌جایی نوزاد، کالسکه است. این وسیله در مدل‌های رو به داخل و رو به ‌بیرون در بازار وجود دارد. کالسکه به شما امکان می‌دهد آزادانه‌تر حرکت کنید و بتوانید لوازم مورد نیاز خود را در آن قرار دهید. بنابراین کالسکه نوزاد گزینه‌ای مناسب برای بازار و خرید هم به شمار می‌رود. البته یادتان باشد کالسکه‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و ممکن است برای فضاهای شلوغ مناسب نباشند. همچنین اگر از حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنید، این گزینه ممکن است برای شما دست و پاگیر شود.

حمل نوزاد با آغوشی

اگر می‌خواهید مسافتی را پیاده‌روی کنید و کالسکه را دست‌وپا‌گیر می‌دانید، استفاده از آغوشی راهی مناسب برای شما خواهد بود. این وسیله به شما کمک می‌کند نوزاد را نزدیک خود نگه دارید تا او احساس امنیت بیشتری داشته باشد. البته یادتان باشد کیفیت این وسیله اهمیت زیادی دارد. اگر سراغ مدل‌های بی‌کیفیت بروید، ممکن است دچار گردن‌درد، پادرد یا کمردرد شوید. همچنین آغوشی غیراستاندارد ممکن است برای سلامتی فرزندتان خطرناک باشد.

حمل و نقل نوزاد با کریر

کریرها نیز یکی از روش‌های پرطرفدار برای حمل نوزاد هستند که نسبت به آغوشی خطر کمتری دارند و از طرفی نسبت به کالسکه فضای کمتری را اشغال می‌کنند. کریرها را می‌توانید تا چندین سال استفاده کنید و جابه‌جایی کودک را با آن انجام دهید. مشکل کریر این است که با رشد کودک و سنگین شدن وزن او، ممکن است حمل با این وسیله خسته‌کننده باشد. اگر بخواهید مسافت طولانی را پیاده راه بروید، بدون شک با کریر خسته خواهید شد.

انواع ابزارهای حمل و نقل نوزاد

انواع کالسکه

این وسیله یکی از پرکاربردترین ابزارها برای جابه‌جا کردن کودک است. کالسکه‌ها معمولاً چندین چرخ و یک دسته دارند تا بتوانید آن را به راحتی روی زمین بکشید. در بعضی از انواع مدل‌های کالسکه، محفظه‌هایی برای نگهداری وسایل یا ظروف غذای کودک وجود دارد. همچنین در مدل‌های به روز کالسکه برای جلوگیری از ورود نور، چتر یا سایه‌بان طراحی شده است. کالسکه‌ها مدل‌های مختلفی دارند که می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. کالسکه‌ها معمولاً چندین چرخ و یک دسته دارند تا بتوانید آن را به راحتی روی زمین بکشید.

کالسکه سنتی

به این مدل، کالسکه استاندارد یا فول سایز نیز گفته می‌شود. این کالسکه‌ها ابعاد بزرگ و وزن زیادی دارند و معمولاً فضایی برای نگه‌داری وسایل در آن‌ها تعبیه شده است.

کالسکه مسافرتی

اگر می‌خواهید به مسافرت بروید، باید حتماً به فکر خرید کالسکه مسافرتی باشید. این وسیله معمولاً وزن کمی دارد و جابه‌جا‌ کردن آن آسان است. همچنین این مدل به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی جمع می‌شود و سایه‌بان یا چتر دارند. این کالسکه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا آن‌ها را بدون مشکل داخل صندوق ماشین قرار دهید.

کالسکه ورزشی

این مدل برای حمل راحت‌تر، چرخ‌های بزرگ و وزن زیادی دارد که کالسکه را برای کنترل در مسیرهای ورزشی و پیاده‌روی مناسب می‌کنند.

ست کالسکه

اگر می‌خواهید مجموعه‌ای کامل برای حمل و نقل فرزند خود داشته باشید، می‌توانید ست کالسکه را خریداری کنید. این مجموعه لوازم جانبی متنوعی را شامل می‌شود که می‌تواند در جابه‌جا کردن نوزاد و مسافرت به شما کمک کند. سرویس کالسکه معمولاً شامل کالسکه، کریر و ساک لوازم نوزاد است. البته مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارند که ابزارهای دیگری دارند. یادتان باشد نیازی نیست همه ابزارها و لوازم موجود در بازار را خریداری کنید. اگر فکر می‌کنید ست کالسکه گران است یا از همه اجزای آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید سراغ کالسکه تک بروید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

کاور باران کالسکه

این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا بدون دغدغه و در تمام فصول بتوانید کودک خود را برای گردش یا مسافرت با خود ببرید. کاور باران به راحتی روی کالسکه کشیده می‌شود و از ورود قطره‌های باران به درون کالسکه جلوگیری می‌کند.کاور باران به راحتی روی کالسکه کشیده می‌شود و از ورود قطره‌های باران به درون کالسکه جلوگیری می‌کند.

کریر و کریکات

اگر می‌خواهید راحت و بدون دغدغه کودک را بیرون ببرید، پیشنهاد می‌کنیم کریر نوزاد را فراموش نکنید. این وسیله برای مواقعی که نمی‌توانید کالسکه را با خود ببرید، بسیار مناسب است. همچنین اگر فضای مناسب یا اجازه ورود برای حمل با کالسکه نداشته باشید، کریر به کمک شما می‌آید. این وسیله در بعضی از مدل‌ها با کمک آداپتور کالسکه به آن وصل می‌شود تا بتوانید در مواقع مورد نیاز از هر دو آن‌ها استفاده کنید.

کریکات نیز یکی از وسایل کاربردی برای نوزادانی است که در حمل کودک به شما کمک می‌کند. توجه داشته باشید به کریکات ساک حمل نوزاد نیز گفته می‌شود. کریکات برخلاف کریر شیب ندارد و بدن نوزاد در آن بدون قوس قرار می‌گیرد، بنابراین ایمنی آن برای نوزادان بسیار کوچک بیشتر است. این وسیله در مقایسه با کریر وزن کمتری دارد و حمل آن آسان‌تر است. البته یادتان باشد با بزرگ‌تر شدن نوزاد، استفاده از کریر منطقی‌تر است، زیرا کودک تا مدت‌ها به راحتی در آن جای می‌گیرد. کریکات معمولاً برای محافظت بیشتر از کودک، دارای روکش و سایه‌بان است.

کالسکه مسافرتی BABY 5

کالسکه مسافرتی BABY 5  ( ریچ کیدز)  از جدیدترین محصولات برند بیبی استار می باشد. این محصول ویژه برای اولین بار در سال 2023 وارد بازار های داخلی و خارجی شد. این کالسکه سبک اولین کالسکه مسافرتی تولید شده در کشور عزیزمان می باشد. و همچنین با امکانات کاملی که در آن تعبیه شده رقیب بی بدیل کالاهای وارداتی می باشد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به بدنه آلومینویم مستحکم آن اشاره کرد.

این محصول علاوه بر بدنه مستحکم دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشد که حمل آن را بسیار ساده و آسان می کند. از دیگر ویژگی مهم این کالسکه می توان به باز و بسته شدن محصول با یک دست اشاره کرد

یکی از مشکلات کالسکه های شهری وزن سنگین و دشواری حمل توسط مادران می باشد. این مسئله هر والدینی را در استفاده از این این محصولات مشکل ساز می کند. وزن و حجم بالای محصولات  حمل آن را داخل خودرو یا قطار و از همه مهمتر در هواپیما بسیار مشکل ساز خواهد کرد.در کالسکه مسافرتی BABY 5 شرکت بیبی استار تمام جزییات در نظر گرفته شده است.

در انتخاب یک محصول خوب مانورپذیری و سبکی (قابلیت حمل نقل بودن راحت ) به عنوان دو مزیت عالی به والدین نوزاد ارائه می شود. وزن سبک در خرید کالسکه مسافرتی به عنوان اساسی ترین آیتم این محصول شناخته می شود.

کالسکه BABY 5 مناسب برای استفاده در شهر و سفر :

زمانی که کودک شما به دنیا می آید؛ حالا وقت آن است که با او بیرون بروید . بهترین وسیله برای این منظور خرید یک کالسکه کودک خوب و با کیفیت می باشد. بنابراین، مناسب ترین کالسکه برای این مرحله از نگهداری بچه کدام محصول می تواند باشد.؟ شک نکنید که کالسکه سبک BABY 5 بهترین گزینه برای استفاده در شهر و یا مسافرت های زمینی و یا هوایی می باشد. ویژگی های کامل یک کالسکه استفاده از این محصول را در شهر بسیار ساده و راحت خواهد کرد در ضمن ویژگی های خاص یک کالسکه سفری که در زیر به آن اشاره می کنیم یک محصول بدون مشکل و منحصر به فرد می باشد؛

دسته چمدانی و حمل راحت کالسکه BABY 5 :

در کنار جمع شدن آسان و سریع، یک دسته چمدانی که به راحتی باز شده و در مسیرمان می توانیم کالسکه را در زمین بدون هیچ زحمتی بکشیم وجود دارد و در ضمن چرخ های روان کالسکه در کشیدن راحت این محصول به ما کمک خواهد کرد.

جمع شدن کالسکه فقط با یک دست:

ابعاد جمع شده ی بسیار متفاوت این محصول سبب شده آن در برابر محصولات دیگر رقبا خاص تر بوده و استفاده از آن را برای هر مادری ساده و آسان می کند. علاوه بر جمع شدن آسان محصول، ابعاد جمع شده ( 58*30*40 سانتی متری ) بردن کالسکه داخل کابین را بسیار ساده و راحت خواهد کرد.

در ضمن علاوه بر بردن این محصول داخل هواپیما به دلیل حجم جمع شو محصول در داخل خودرو نیز جای کمتری را اشغال خواهد کرد. و حمل و نقل آن در داخل اتوبوس و قطار نیز بسیار ساده و آسان خواهد بود و حتی می توانید داخل چمدان مسافرتی خود حمل کنید.

امنیت کالسکه سبک ریچ کیدز BABY 5:

از مهترین ویژگی ها در یک کالسکه، امنیت آن می باشد. . استفاده از کمربند 5 نقطه ای در سری جدید این محصولات در کنار ترمز تک استوپ و گارد محافظ جدا شونده امنیت کاملی را برای کودک شما به ارمغان آورده است.

وزن و ابعاد کوچک:

به عنوان یک مادر، ممکن است همیشه همسر یا کسی همراه شما نباشد که شما را یاری دهد. وقتی در پاساژ در حال خرید هستید و یا در پارک در حال قدم زدن می باشید، زمانی که نوزادتان ناگهان گریه می‌کند،  و یا لحظه ای نیاز به بغل کردن نوزادتان دارید و یا حتی وقتی که از ماشین پیاده می شوید، نمی‌خواهید کالسکه بچه برای شما بار سنگینی باشد. برای این کار باید به این نکته توجه کنید که محصولی است که به راحتی می توانید با یک دست حمل کنید و به اندازه کافی سنگین نباشد که شما را خسته نکند.

یا این اوصاف، انتخاب مدلی که با یک دست باز می شود، انجام کار ها و حمل نوزاد در بیرون از خانه را برای شما آسان می کند. به همین ترتیب، با مدل های سبک تر که خیلی حجیم نیستند، زندگی برای شما آسان تر خواهد شد. اگر ازخودرو شخصی استفاده می کنید، حتما با توجه به صندوق عقب خودروی خود کالسکه بچه خوب انتخاب کنید. اگر نمی خواهید با کالسکه نوزاد در صندلی عقب سوار شوید. پس کالسکه سبک BABY 5 بهترین انتخاب می تواند باشد.

حالت خواب:

از مزیت های یک کالسکه خوب می توان به حالت خواب و جای پای صاف شونده آن برای استراحت و یا راحتی کودک اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که به راحتی از کالسکه بچه از بدو تولد استفاده کنید. شما تاخیر در یک پرواز را در کنار خوابیدن کودکتان در نظر بگیرید. وزن و حجم کم کالسکه مسافرتی BABY 5 در کنار حالت خواب ویژگی خوبی خواهد بود. این پشتی تنظیم تا 170

دسته چمدانی :

این محصول به دلیل داشتن دسته چمدانی در سفر به راحتی با خود حمل کنید. از مهمترین مزیت های این کالسکه برای مادرانی حمل بسیار ساده توسط دسته چمدانی می باشد.

فنر بندی و سیستم تعلیق کالسکه BABY 5 :

اگر در شهری زندگی می کنید که اکثر پیاده رو از سنگفرش سیمانی می باشد. بهترین گزینه خرید کالسکه مسافرتی BABY 5 به دلیل فنر بندی و سیستم تعلیق خوب می باشد. سیستم تعلیق خوب در کنار چرخ های روان حرکت در مسیر های ناهموار را برای شما مادران عزیر راحت و آسان خواهد کرد.

مزایای استفاده از کالسکه مسافرتی ریچ کیدز:

کالسکه کودک از جمله مواردی است که هنگام انتظار کشیدن برای به دنیا فرزند به خرید آن فکر می کنید. وقتی یک کالسکه دارید، رفتن با کودک در فضای باز یا حتی سفر با کودک بدون ایجاد ناراحتی برای شما بسیار آسان می شود. کودک خوشحال و راحت می ماند و از طرف دیگر والدین از حرکت در مسافت های طولانی خسته نمی شوند زیرا فقط باید کالسکه کودک را هل داده و حرکت دهند.

دکمه بازگشت به بالا