اقتصادی

گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیران خارجه ژاپن و عراق؛ پیشنهاد توکیو برای مذاکرات وین

به نام گازخبرآنلاین، صبح امروز پنگ شنبه، وزیر امور خارجه، شاپین تای تامی، دکتر امیر عبداللهیان، دکتر خاص، روند، روابط دوجانبه و موضوعات مورد علاقه حول موضوع منطقه، بین آخوندها. و تبادل نظر کردها.

کجا به من زنگ میزنی؟

وزیر امور خارجه با پیوندهای دو خور، رأس تاریخی و بیسیار مهم خاوند دیدار کرده است. و برای اطمینان از حفظ خاطرات وین بری رفع حرام و موافقت آن یعنی وجوب قدمهای جدّم و نیز عزم مهمانی و تحقق. متعهد می شود که با تایید تایید، از این فرصت استفاده کند و به نظر من باشد

و دلیلی بر وجود مدت دارد، این امتداد نظر است و هیچ رابطه اقتصادی بین ایران و ژاپن وجود ندارد و رفع موانع موجود تایید می شود و وزیر امور خارجه، کوشورمان. ، به توکیو به نام نامود سفر کرده است.

امیرعبداللهیان نز در جایی که به من زنگ میزنی به گسترش همکاری این ارسا متفاوت و متنوع با انتقام پذیرایی کردی

وزیر امور خارجه، خرمن همچانین، به عنوان بخشی از پذیرایی که من همتای چپنی خود نامیدم، با برجسته کردن عمیدواری، نمود دار اولین، فرصت، سفر با توکیو و ددار، با زیارتگاه های چپن، گسترش و پیشبرد دغدغه خود، طرف خود را معرفی کرد. , لینک های ایران , عنوان کمربند پس چور زاد غدیر قادان

وزیر امور خارجه خرمن همچنین از اینترست و رسانه آمادغی ژاپن پری کماک بشارافت در خاطرات کجا از نومود و پیر آمادقی جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنید؟

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کاشورمان همچنین در گفتگویی، امروز پنگ شنبه خود با فواد حسین وزیر امور خارجه عراق، دکتر خاص دیگران، تحولات، پیوندها، بین دو کشور و همشنین، موضوعات منطقه، هر علاقه و تامین کنندگان، تبادل نظر.

وزیر امور خارجه خرمن در عبدا در شرایط البرسی و ابراز خرسندی به عنوان سلامتی و بهبودی همتای عراقی که بعد از فولدینگ اردن آمد.

وزیران امور خارج از جمهوری اسلامی ایران و عراق و خط تلفن در گذر کوتهی در مناسبت های ممتاز، دو کشور، همسایه و برادر بویژه تحولات منطقه یمن و ضرورت محو شدن نظر مردم منطقه چود، رایزنی و تبادل نظر نامندند.

وزیر امور خارجه عراق، بخشی، کجا خواهی رفت، رایزنی، منبع خاطرات کجاست، اهمیت تداوم خاطرات تهران، ریاض و آثار اثبات اثبات تعمیق و تعمیق آن است. ایجاد ثبات و امنیت در هر منطقه از تایید کردها.

امیر عبداللهیان و فؤاد حسین بر تدوم معشورت و رایزنی و همفاری دو کاشور در راستای پشپرد فواید و منافع دو کشور و دغدغه کاشور آن و مشکلات منطقه تکد کرندند.

31131114

دکمه بازگشت به بالا