اقتصادیفعالان کسب و کار

یخچال ساید بای ساید بخرم یا دوقلو؟

دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله مقایسه یخچال دوقلو و ساید بای ساید به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

اندازه یخچال ساید و دوقلو |کدام یخچال ساید بای ساید بهتره

یکی از پرسش های پر تکرار در زمان خرید یخچال این است که یخچال ساید بهتره یا دوقلو؟ ممکن است شما نیز قصد خرید یخچالی با ظرفیت بالا داشته باشید، اما ندانید که بین یخچال ساید یا دوقلو باید کدامیک را انتخاب کنید. ما در این مقاله برای راهنمای بهتر شما اقدام به مقایسه یخچال دوقلو و ساید بای ساید کرده ایم. از آنجایی که یخچال های ساید بای ساید و دوقلو بالاترین میزان فروش را میان یخچال ها داشته و معمولا افراد تمایل بیشتری به خرید آن ها دارند، برای اینکه بتوانید تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو را متوجه شوید، توصیه می کنیم به مطالعه این مقاله از آی پی امداد بپردازیم تا متوجه شوید یخچال ساید بهتر است یا دوقلو. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه مقایسه یخچال دوقلو و ساید بای ساید میتوانید در قسمت دیدگاه های همین مقاله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان در میان بگذارید.

آشنایی با ویژگی های یخچال های ساید بای ساید

قدم اول برای یافتن پاسخ این پرسش که یخچال دوقلو بهتره یا ساید، این است که بتوانید با ویژگی های هریک از این مدل یخچال ها آشنایی لازم را پیدا کنید. از این رو در اولین بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های خرید یخچال ساید بای ساید و مزایا و معایب این مدل یخچال برای شما بپردازیم.

مزایای یخچال ساید معایب یخچال ساید
مناسب برای خانواده های پرجمعیت و بزرگ داشتن وزن بسیار زیاد
ظرفیت داخلی بسیار بالا اشغال فضای بسیار زیاد در آشپزخانه
مصرف انرژی مناسب نیاز به تعویض مداوم فیلتر آب
برخورداری از فناوری های پیشرفته و هوشمند حمل و جابجایی سخت یخچال
نمای شکیل و زیبا در آشپزخانه هزینه خرید بیشتر
برخورداری از یخساز و آبسردکن گنجایش فریزر پایین
  • یخچال فریزرهای ساید بای ساید به کمک یک کمپرسور فعالیت کرده و معمولا در مدل های دو درب، سه درب و حتی چهار درب تولید می شوند.
  • این مدل یخچال ها دارای فضای بیشتری نسبت به سایر مدل ها بوده و بیشترین فضای مفید را در اختیار دارند.
  • این یخچال ها دارای طراحی زیبا و ظاهری شکیل بوده و از امکانات مختلفی نظیر یخساز، آبسردکن، هوم بار و … برخوردار هستند.
  • در یخچال های ساید بای ساید فریزر و یخچال به صورت همزمان از یک موتور تغذیه می شوند.
  • می توان گفت حجم کم فریزر در این نوع از یخچال ها تنها ایرادی است که ممکن است برای خریداران دارای اهمیت باشد.
  • یخچال های ساید دارای ابعاد و عمق متفاوتی هستند که این عمق بین 65 الی 94 سانتی متر با توجه به مدل دستگاه متفاوت است.

آشنایی با مشخصات یخچال های دوقلو

حال که با آشنا شدید، برای اینکه بتوانید تفاوت یخچال ساید بای ساید با دوقلو را بهتر درک کنید، باید با مزایا و معایب یخچال دوقلو نیز آشنایی پیدا کنید. از این رو در جدول زیر به صورت حلاصه این موارد را ذکر کرده ایم.

مزایای یخچال دوقلو معایب یخچال دوقلو
گنجایش یخچال و فریزر بیشتر مصرف برق بالا
حمل و جابجایی آسان داشتن امکانات کمتر
مناسب برای خانواده‌ های پر جمعیت عدم تناسب با آشپزخانه های کوچک
قیمت خرید مناسب دارای طراحی ساده تر
امکان جدا شدن بخش های یخچال اشغال فضای نسبتا زیاد در آشپزخانه
برخورداری از دو موتور جداگانه _
  • یخچال های دوقلو مشابه یخچال های ساید بای ساید هستند، اما با این تفاوت که در این یخچال ها فریز از موتوری جداگانه تغذیه می شود.
  • این مدل یخچال ها دارای فضایی خیلی بیشتر از فضای فریزر در یخچال های ساید بای ساید می باشند.
  • از این رو بسیاری از افراد به خاطر جمعیت زیاد خانواده خود یخچال های دوقلو را به یخچال های ساید بای ساید ترجیح می دهند.
  • مزایای دو موتوره بودن یخچال های دوقلو این است که اگر به هر دلیل یخچال یا فریزر دچار مشکل شود، بخش دیگر از کار نخواهد افتاد.
  • بسیاری از شرکت های تولید کننده فریزر در سال های قبل دست به تولید یخچال های دوقلو زده اند، از جمله این برند ها می توان به برند های ال جی، بوش، سامسونگ و هیتاچی اشاره کرد.
  • یخچال های دوقلو مصرف برق بالایی دارند که این موضوع به نفع خریدار نیست؛ زیرا این موضوع در بلند مدت بسیار حائز اهمیت است.

بررسی فرق یخچال ساید با دوقلو

هر کدام از یخچال دوقلو یا ساید سهم زیادی از فروش بازار یخچال را به خود اختصاص داده اند و اصلی ترین موضوع در هنگام خرید یکی از این دو برند سلیقه است، اما برای مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو می توان به موارد زیر اشاره کرد که در جدول زیر به بررسی آنها پرداخته ایم.

یخچال ساید بای ساید یخچال دوقلو
حمل و جابجایی یخچال های ساید بسیار سخت است. حمل یخچال های دوقلو به دلیل جدا شدن هریک از بخش ها آسان تر است.
مصرف یخچال های ساید کمتر است. مصرف برق و انرژی یخچال های دوقلو بیشتر از مدل ساید است.
قیمت یخچال های مدل ساید بای ساید گران تر است. یخچال های دوقلو نسبت به مدل های ساید قیمت کمتری دارند.
یخچال های ساید فضای کمتری را اشغال می کنند. فضای اشغال شده توسط یخچال های دوقلو از مدل های ساید بیشتر است.
مدل های ساید برای خانواده های متوسط و پرجمعیت مناسب است. یخچال های دوقلو برای خانواده های پر جمعیت کاملا مناسب می باشند.
گنجایش داخلی فریزرها در این مدل کمتر است. ظرفیت داخلی فریزر یخچال های دوقلو بیشتر است.
یخچال های ساید دارای تکنولوژی به روز و امکانات پیشرفته ای هستند. طراحی، امکانات و تکنولوژی یخچال های دوقلو از ساید کمتر است.
برای یخچال های ساید یک موتور تعبیه شده است. یخچال های دوقلو از دو موتور جداگانه برخوردار هستند.
یخچال ساید برای آشپزخانه های متوسط و بزرگ مناسب است. یخچال های دوقلو برای آشپزخانه های کوچک، بزرگ و متوسط مناسب هستند.
هزینه تعمیرات یخچال های ساید بیشتر است. هزینه تعمیرات یخچال دوقلو کمتر است.

یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو؟

در پاسخ به این سوال که یخچال ساید بای ساید بخریم یا دوقلو اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم نیاز ماست:

اگر خانواده ای کم جمعیت هستید که به طراحی و دیزاین خانه خود اهمیت زیادی می دهید بهتر است دست به های ساید بای ساید بزنید. یخچال ساید بخرم یا دوقلو؟ این سوالی بسیار پرتکرار در میان کاربرانی است، که قصد خرید یخچال جدید برای خانه و یا تکمیل جهیزیه نوعروس را دارند.

آشپزخانه‌ جزء اصلی‌ترین قسمت خانه است، که به عنوان یک چهارراه پر تردد عمل می کند، و یخچال نیز محبوب‌ترین ایستگاه این مکان پر تردد به شمار می‌رود.

بنابراین هنگام تصمیم گیری برای خرید و انتخاب یخچال جدید و مناسب بسته به شرایط خانواده و محیطی که در آن زندگی می‌کنید، گاهی بسیار سخت و طاقت فرساست.

کارشناس سایت سیلور کالا در این مقاله مجموعه‌ای از مهمترین ویژگی‌ها و خصوصیات یخچال‌های ساید بای ساید و دوقلو را ارائه داده تا کاربر بتواند هنگام مقایسه ساید و دوقلو بهترین گزینه را با نهایت اطمینان برای خانه خود انتخاب کند.

با وجود اینکه یخچال‌های ساید و دوقلو هر دو گزینه‌هایی مناسب و جذاب برای ارتقاء محیط و استفاده اعضای خانواده هستند، اما هر کدام دارای مزیت‌ها و معایبی خاص هستند، و کاربر باید با توجه به سبک زندگی خود و نیازهای روزمره دیگر اعضای خانواده تصمیم بگیرد، کدام یک از این دو گزینه برای آنها بهتر است.

یخچال ساید بخرم یا دوقلو؟

مطالبی که در این مقاله به آن پرداخته شده تا شما کاربر عزیز را به جواب سوال یخچال دوقلو بخرم یا یخچال ساید بای ساید؟ شامل موارد زیر می باشد:

یخچال ساید بخرم یا دوقلو؟یخچال دوقلو چیست؟یخچال ساید بای ساید چیست؟ تفاوت یخچال ساید بای ساید و دوقلو با یکدیگر چیست؟تفاوت در طراحی:تفاوت این دو مدل در حجم و ظرفیت داخلی:تفاوت در میزان مصرف انرژی:مقایسه امکانات یخچال ساید و دوقلو:تفاوت در قیمت یخچال های ساید و دوقلو:مزایا و معایب یخچال دوقلومهمترین مزیت‌های یخچال‌های دوقلو عبارتند از:معایب یخچال‌های دوقلومعایب یخچال‌های دوقلو نیز به شرح زیر است:مزیت‌های یخچال ساید بای سایدمعایب یخچال‌های ساید:معایب یخچال ساید عبارتند از:چه کسانی یخچال دوقلو بخرند؟ما به کاربران زیر پیشنهاد خرید یخچال دوقلو را می‌دهیم:چه کسانی یخچال ساید بخرند؟

 

یخچال دوقلو چیست؟

یخچال‌های دوقلو جزو محصولات قدیمی، به شمار می روند که از دیرباز در بازار موجود بوده و کاربران زیادی به خرید آن علاقه‌مند می‌باشند.

یخچال فریزر دوقلو متشکل از دو دستگاه مستقل یخچال و فریزر است، که مدل‌های جدید و پیشرفته آن دارای دو کمپرسور و 2 برد مجزا می باشند و کاربر می تواند بسته به شرایط آشپزخانه هر دو دستگاه را در کنار یکدیگر به صورت جفت، و یا جدا از هم استفاده کند.

ظرفیت و حجم بخش یخچال و فریزر در این مدل یخچال‌های دوقلو به صورت مساوی تعیین شده و می‌تواند نسبت به دیگر مدل‌ها فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یخچال‌های دوقلو در انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر ال جی، سامسونگ، بوش و … در بازار موجود می‌باشد.

در یخچال دوقلو فضای بزرگتری را برای ذخیره سازی انواع مواد و ظرف های بزرگ در اختیار کاربر قرار می‌دهد، همچنین بخش فریزر از کشوهای بزرگتر با امکان ذخیره سازی مواد فریزری بیشتر بهره‌مند است.

یخچال ساید بای ساید چیست؟

شاید برخی از کاربرانی که می پرسند یخچال ساید بخرم یا دوقلو؟ دوست داشته باشند بدانند که یخچال ساید بای ساید چیست؟ و چه تفاوتی با یخچال فریزر دوقلو دارد؟

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین یخچال‌هایی که طی سال‌های اخیر در بازار جهانی غوغای زیادی به پا کرد، یخچال‌های کنار هم یا همان ساید بای ساید بود.

محصولی با طراحی منحصر به فرد که طراحان تلاش کرده‌اند تا مورد پسند اکثر کاربران و متناسب با نیاز بیشتر خانواده‌ها باشد.

یخچال ساید بای ساید مانند یخچال دوقلو از دو بخش مستقل یخچال و فریزر تشکیل شده که یخچال در سمت راست و فریزر در سمت چپ آن است، با این تفاوت که بخش یخچال و فریزر به یکدیگر چسبیده و تنها با یک دیواره عمودی از یکدیگر جدا شده اند.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا