اقتصادیفعالان کسب و کار

انتخاب بهترین جراح چاقی

همانطور که می دانید این نوع عمل جراحی از عمل های بسیار حساس است که باید با دقت بالایی انجام شود. برای آنکه بیمار رویای رهایی از بیماری چاقی و رسیدن به سلامتی و اندام ایده آل را دارد. این در پزشکی ثابت شده است که اگر بیمار به پزشک خود باور داشته باشد میزان موفقیت عمل دو چندان می شود. اگر این حس اعتماد نباشد دیگر انجام عمل جراحی برای بیمار شفا بخش ممکن است نباشد. بارها گفته ایم که بیمار باید حس اعتماد به پزشک خود داشته باشد و پیدا کند.

بیشتر افراد ۱۲-۲۴ ماه بعد از عمل به کمترین وزن خود می رسند میزان موفقیت اسلیو معده تقریباً ۸۰-۹۰٪ است. میزان درد بعد از عمل اسلیو معده بسته به نوع افراد می تواند متفاوت باشد. در برخی از افراد ممکن است بسیار دردناک باشد و در برخی دیگر ممکن است قابل تحمل تر باشد.

افراد چاقی که از درد مفاصل , زانو درد و کمر درد رنج می برند با عمل اسلیو معده می توانند از این درد خلاص شوند. در اسلیو معده جراحان بخشی از معده را برداشته و قسمتهای باقیمانده آن را به هم متصل می کنند تا معده جدیدی به اندازه موز یا “آستین” ایجاد کنند. فقط با یک کیسه کوچک (تقریباً ۱۰/۱ اندازه معده اصلی شما) خیلی سریعتر از قبل احساس سیری می کنید.

انواع جراحی چاقی

البته انتخاب نوع عمل جراحی همواره توسط پزشک و بیمار با هم گرفته می شود. در نتیجه ممکن است در کنار آن بیمار نیاز به یک مداخله جراحی پیدا می‌ کند. چاقی از یک اضافه وزن ساده گرفته تا چاقی شدید یا همان چاقی مرضی می‌تواند متغییر باشد.

پیش از آنکه این اپیدمی جهانی از نظر بیماری کووید-۱۹ رخ دهد، همچنان چاقی به عنوان همه‌گیرترین بیماری جهانی شناخته می‌ شد. همواره آماده ارایه اطلاعات صحیح به بیماران عزیز است تا خودشان بتوانند مسیر مناسب درمان خود را انتخاب نمایند.

دکتر محمود حیدری با تخصص و تجربه بالا توانسته نظر و رضایت بیماران خود را جلب کند و بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام دکتر محمود حیدری ، نظرات مراجعان را مورد بررسی قرار دهید. در واقع این موضوع به فاکتورهای متعددی از جمله نوع تغذیه و بیماری‌های همراه بستگی دارد.

بعد از عمل جراحی اسلیو معده، که در حدود یک ساعت طول خواهد کشید بیمار برای دو روز در بیمارستان بستری خواهد شد. در طی این مدت فرد ممکن است دردی را در ناحیه معده خود حس کند که طبیعی بوده و دکتر برای رفع آن مسکن تجویز خواهد کرد. اگر بیماری که قصد انجام جراحی اسلیو معده را دارد و وزن او به شدت بالا باشد این جراحی برای او جز جراحی های درمانی به حساب می آید و بیمه ای که تحت پوشش آن می باشد تمامی هزینه جراحی را در بیمارستان دولتی پرداخت خواهد کرد.

کلیه حقوق این وب‌سایت برای گروه کلینیک‌های زیبایی ایرانیان محفوظ است. به قسمت های دیگر دستگاه گوارش آسیب وارد نمی‌شود و همچنین اجسام خارجی برای عملکرد صحیح در دستگاه گوارش درون آن قرار نمی گیرند. معده در دستگاه گوارش حفظ می شود و آناتومی دستگاه گوارش به صورت طبیعی باقی می ماند. علاوه بر این هزینه عمل لاغری ثابت نبوده و به عوامل زیادی بستگی دارد که به آن اشاره می‌کنیم. در حال حاضر نیاز به بررسی ها و پیگیری های بیشتری برای اثبات عوارض گفته شده وجود دارد.

بهترین روش جراحی معده

در نهایت در جلسه مشاوره با جراح با در نظر گرفتن شرایط بیمار امکان انجام عمل کوچک کردن معده برای شما به دقت بررسی شده و بهترین روش جراحی معده برای شما انتخاب می شود. BMI شما 35 تا 39/9 است و یک بیماری جدی مرتبط با اضافه وزن مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا یا آپنه خواب شدید دارید.

در برخی موارد، اگر BMI شما 30 تا 34 باشد اما دچار مشکلات جدی مرتبط با اضافه وزن باشید ممکن است جراحی کاهش وزن برای شما توصیه شود. جراحی اسلیو معده در مشهد با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود. حدود 80 درصد از قسمت خمیده بیرونی معده شما بریده شده و برداشته می شود. در نتیجه یک معده موزی شکل ایجاد می شود که فقط حدود 25 درصد از اندازه اصلی معده است.

بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان

در جراحی بای پس معده جراح بخش زیادی از معده را می برد و در حقیقت مستقیماً به روده وصل می کند. جراحی اسلیو معده برای افرادی که شاخص توده بدنی بالای 40 دارند، جراحی مناسبی است. برخی افراد برای انجام جراحی بای پس معده سنگین وزن هستند و جراحی اسلیو معده گزینه مناسب تر و جایگزین خوبی برای آن هاست.

می‌توانید پس از نوبت گیری از سایت دکتر قدسی، در جلسه مشاوره تمام سوالات خود را از ایشان بپرسید و با راهنمایی‌های ایشان که یکی از بهترین جراحان زیبایی ایران هستند، بهترین متد جراحی لاغری را برای خود انتخاب کنید. بهترین جراح اسلیو معده در یزدتعداد این افراد که خواستار انجام چنین جراحی هایی هستند، با توجه به رویه اشتباه تغذیه و سبک زندگی که امروزه در جوامع روز به روز در حال افزایش است، بسیار زیاد می باشد‌.

اما چیزی که به امنیت بیشتر این جراحی ها می انجامد و باعث می شود که فرد متقاضی عمل، با اطمینان خاطر بیشتری بدن خود را به این نوع جراحی بسپارد، وجود یک پزشک خبره و خوب در روند جراحی است. بله می توانید خودتان درن جراحی را در منزل بعد از یک هفته خارج کنید اما یک تصویر از درن جراحی باید بگیرید و برای جراح لاغری خود ارسال کنید.

اگر اوضاع درن خوب باشد اجازه خروج درن جراحی داده می شود. قبل از عمل لاپاراسکوپی نیاز به رژیم غذایی خاصی لازم نیست، مکمل خاصی هم نمی خواهد مصرف کنید مگر اینکه خودتان بخواهید. لوله پگ می تواند ماه ها یا سال ها در معده شما بماند، بنابراین زمانی که نتوانید به اندازه کافی مواد غذایی از طریق دهان مصرف کنید، مایعات، داروها و سایر مواد غذایی مورد نیاز خود را از طریق آن مصرف می کنید.

بیمه های تکمیلی (مانند بیمه ایران،sos ، بانک ها و….) هزینه ی عمل‌های اسلیو یا بای پس معده را براساس دو آیتم سقف بیمه و فرانشیز بیمه (میزان هزینه پرداختی توسط خود بیمار) پرداخت می‌کنند. هزینه عمل اسلیو معده براساس پوشش بیمه و شهری که عمل در آن انجام می شود متفاوت باشد. بیمه های مراکز دولتی , تامین اجتماعی و دانشگاهی فقط خدمات درمانی را پوشش می دهند.

تفاوت جراح متخصص و جراح عمومی

جراحان متخصص تمام مراحل و تمام مشکلات احتمالی و ریزه کاری ها را به طور کامل یاد گرفته اند وبه شما اقدمات قبل عمل جراحی لاغری را خواهد گفت و دارای کنترل و مدیریت زیادی برای انجام عمل هستند. در صورت بروز هر نوع مشکل احتمالی این جراحان تسلط و کنترل بیشتری را خواهند داشت و مانند جراحان تجربی سر در گم نمی شوند که در این صورت ممکن است بیمار حتی جان خود را از دست بدهد.

اولین ویژگی مهم که بهترین جراح اسلیو معده در یزد باید آن را دارد باشد آشنایی به جزئیات عمل و تسلط کامل به این روش جراحی است. یک پزشک خوب تمام مشکلاتی که ممکن است حین عمل ایجاد شود را می شناسد و در صورت بروز هر مشکلی اقدام لازم را در زمان مناسب انجام خواهد داد.

علی رغم سادگی انجام اسلیو و بی خطر بودن آن، باز هم این روش یک جراحی است و همانند تمام جراحی ها به مراقبت هایی قبل و بعد از عمل نیاز است تا بهترین نتیجه از انجام آن حاصل شود. برخی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی اسلیو معده که توسط بهترین دکتر اسلیو معده در یزد به بیمار گفته می شود، به شرح زیر می باشند.

یک تصمیم بزرگ بگیرید و هر آن چه برای رسیدن به وزن و شکل دلخواه خود نیاز دارید را در اولویت قرار دهید. به غذایی که می خورید، به عنوان محرک یا سوخت بدن نگاه کنید و به واکنش بدن در خوردن غذاهای مختلف فکر کنید. این اقدامات، حتی اگر کوتاه و کم باشد، وقتی به یک روند منظم تبدیل شود، مثمر ثمر خواهد بود. سعی کنید تا بین وعده های غذایی چیزی ننوشید و 30 دقیقه بین وعده های غذایی و مایعات وقت بگذارید.

هزینه جراحی اسلیو معده

در جراحی لاغری هزینه به یکباره انجام می شود و هزینه ادامه مسیر اندک است که این مسئله برای برنامه ریزی هزینه ها و صرفه جویی در آن ها نیز بسیار مناسب است. با توجه به اطلاعاتی که در بخش قبل ارائه شد روش های لاغری و درمان چاقی را می توان به دو دسته روش های سنتی و روش های نوین تقسیم بندی کرد.

برخی افراد برای کاهش وزن لاغری از داروهای مخصوص که ممکن است شیمیایی و گیاهی باشند استفاده می‌کنند به عنوان مثال دمنوش های گیاهی از معروفترین دارو های لاغری هستند که توسط افراد استفاده می شوند. از آنجایی که این روش جراحی به شکل کم تهاجمی انجام می‌شود، بیمار می‌تواند طی 2 الی 3 روز مرخص شود. لیست کاملی از جراحان عمومی (با معرفی پزشکان فوق تخصص جراحی) در … باید تشریف بیارید معاینه بشید، پس از مشخص شدن BMI و شرایط شما میتونید با بیمه تماس بگیرید تا مبلغ دقیق مشخص شود.

اسلیو معده چیست؟

گاسترکتومی آستین عمودی که به آن اسلیو معده نیز گفته می شود، روشی برای کاهش وزن می باشد. این روش به طور معمول از طریق لاپاراسکوپی انجام می شود که شامل قرار دادن ابزارهای کوچک از طریق چندین برش کوچک در قسمت فوقانی شکم می باشد. در حین عمل اسلیو، حدود 80٪ معده برداشته می شود و یک معده لوله ای به اندازه و شکل موز باقی می ماند.

سپس یک درن سیلیکونی در ناحیه‌ی جراحی قرار داده می‌شود تا مایعات انباشته شده تخلیه شوند. در صورت مشاهده‌ی هرگونه عوارض جانبی جدی پس از عمل جراحی، با پزشک خود تماس بگیرید. در اسلیو معده که به طریق لاپاروسکوپی صورت می‌گیرد قسمت عمده سمت چپ معده بیمار برداشته می‌شود و معده به شکل لوله باریکی (شبیه موز) باقی می‌ماند.

دیابت نوع دو یا افزایش قند خون نیز مشکلات زیادی به همراه دارد که از جمله آن می توان ضعف بینایی، ضعف اعصاب بدن، تنگی عروق و در بدترین حالت مشکلات پای دیابتی و قطع پا را نام برد. بیشتر پزشکان برای درمان دیابت ابتدا کاهش وزن را به فرد توصیه می کنند. چاقی زمانی ایجاد می شود که مواد غذایی مصرفی در طول روز به سلول های چربی تبدیل شده و به شکل بافت چربی در بدن ذخیره می شوند.

© ۱۳۹6 – تمامی حقوق این وبسایت متعلق به دکتر داود نریمان زاده و محفوظ است. همانطور که می بینید هیچ اثری از جای اسکار زخم و بخیه وجود ندارد ، لاغری در این شخص کاملا مشهود است . ترخیص بیمار بعد از 12 و نهایتا 24 ساعت بعد از جراحی و بدون نیاز به استراحت در منزل که می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهد .

افرادی که با 6 ماه ورزش مداوم و کم خوری و پرهیز غذایی چاقی آنها برطرف نشده است . این عمل جراحی بیشتر برای کسانی است که نمی توانند اشتهای زیاد خود را کنترل کنند و توانایی کنترل اشتهای خود را ندارد و همچنین برای کسانی می باشد که توانایی ورزش و تحرک زیاد را ندارند و اضافه وزن زیاد دارند . عدم کاهش وزن علت های متعددی داشته که با مشاوره حضوری مشخص میشوند.

تفاوت لیپوساکشن با اسلیو معده

اما لیپوساکشن با تمرکز بر حذف چربی های اضافه به روش پیکر تراشی فرم بدن را بهبود می دهد و بیشتر جنبه زیبایی دارد. یکی از راه های مقابله با چاقی، انجام جراحی لاغری (جراحی چاقی) است. برای دانستن آنکه بهترین جراح اسلیو معده کیست اول باید بدانیم جراح لاغری چه کسی است. همچنین جراحی معده می تواند، توانایی شما در انجام فعالیت های روزمره را بهبود بخشد و به بهبود کیفیت زندگی شما کمک کند.

هزینه جراحی متابولیک که اخیرا در ترکیه تبلیغ می‌شود حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان درمی‌آید. هزینه این اعمال در مراکز غیر دولتی و نیمه خصوصی شاید حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان و در مراکز خصوصی‌تر حدود ۲۰ تا ۲۲ میلیون تومان تمام شود. لیزر لیپولیز هوشمند، باعث فروپاشی غشای سلول های چربی شده و آن ها را به صورت یک امولسیون در می آورد که بعدا به راحتی توسط یک لوله ی مخصوص خارج می شوند.

دکمه بازگشت به بالا