اقتصادیفعالان کسب و کار

طریقه مصرف سبوس چند غله دکتر بیز برای چاقی صورت

امروزه به دلیل شیوع انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها، افراد به دنبال مواد خوراکی هستند که خاصیت بسیاری داشته باشند، تا با ویتامین‌ها و پروتئین‌هایی که دارند به سلامتی و مقاوم شدن بدن کمک کرده و خطر مبتلا شدن به بیماری‌ها را کاهش دهند. استفاده از سبوس چند غله دکتر بیز در میان وعده‌ها و یا میل کردن آن‌ها با انواع نوشیدنی گرم، از روش‌های بسیار خاص برای ایجاد سلامتی در بدن می‌باشد.

فروشگاه آقای بیز با موجود کردن قیمت سبوس چند غله دکتر بیز در فهرست مواد غذایی خود، این امکان را برای شما عزیزان به وجود آورده تا بتوانید راه تامین انواع ویتامین‌ها را به بدن خودتان هموار کنید. سبوس برنج قهوه ای بیز، یک منبع سرشار از پروتئین‌، ویتامین‌ها، فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد و خواص بسیار زیادی را برای شما عزیزان به همراه می‌آورد.

با ما در فروشگاه آقای بیز با آدرس اینترنتی «Aghayebiz.com» در ارتباط باشید و این محصول را در بهترین کیفیت خود تهیه نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به این سایت از دیگر محصولات فروشگاه ما دیدن نمایید و به خریدهای خود رنگی تازه ببخشید. این محصول استفاده‌های بسیار متنوعی داشته و شما عزیزان می‌توانید با مصرف آن به غذاهای خود طعمی لذیذ هدیه دهید.

تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید و از تمامی نکات در رابطه با سبوس چند غله بیز یکی از محصولات دکتر بیز مطلع شوید. بهترین روش استفاده از سبوس برنج این است که هر روز محتویات یک ساشه، به ازای هر نفر استفاده شود. استفاده از سبوس برنج روش خاصی ندارد و بستگی به سلیقۀ مصرف‌کننده دارد. از آنجا که این محصول به شکل پودر درآمده است می‌توان آن را با آب گرم گرفته تا ماست و سالاد ترکیب و میل نمود.

در صورتی که از سبوس برنج برای اهداف لاغری استفاده می‌کنید، بهتر است در حدود 10 دقیقه قبل از هر وعده غذایی، مقداری از آن را با آب گرم مخلوط کرده و میل کنید. برای مصرف روزانه و مفید می‌توان سبوس برنج دکتر بیز را در ترکیب با خوراکی‌های صبحانه، خورشت و حتی در صورت استفاده از برنج سفید، مقداری سبوس را به صورت دستی در آخرین مرحله از پخت برنج، به آن اضافه کرده و مصرف نمود.

باید توجه داشت که سبوس هنگامی که در معرض هوا قرار می‌گیرد، اکسید شده و خواص خود را از دست می‌دهد. بنابراین پس از بازشدن ساشه، آن را در طول حداکثر یک روز استفاده نمائید. بدیهی است که بسته به هدف استفاده از سبوس، میزان استفاده از آن نیز تغییر می‌کند. با این حال محتویات یک ساشه برای تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن و بهره‌بردن از خواص سبوس برنج کافی به نظر می‌رسد.

زمان مصرف سبوس چند غله دکتر بیز |سبوس برنج برای چاقی صورت

نقد و بررسی اجمالی سبوس چند غله دکتر بیز وزن 375 گرم

  • نوع: سبوس برنج، جو و گندم
  • وزن هر بسته: 15 گرم
  • هر پکیج حاوی 25 بسته
  • درمان کننده موثر کم خونی
  • حاوی مقادیر بالایی از ویتامین ها
  • تقویت کننده و پیشگیری کننده سفیدی مو
  • لاغر کننده وچربی سوزی بسیار قوی

سبوس چند غله دکتر بیز وزن 375 گرم

سبوس چند غله بیز یک محصول شگفت انگیز دیگر است از برند که محصولات سلامت محور آن برای همگان آشناست. سبوس، لایه های سخت خارجی دانه های غلات است که شامل الورن ترکیبی و نیز پوسته است. این یک بخش ضروری از کل غلات است که به عنوان محصول جانبی تولید غلات تصفیه شده تولید می شود. وقتی برن از غلات بیرون رانده می شود، بخشی از ارزش غذایی خود را از دست می دهد.

برن دارای محتوای بالای فیبر رژیمی، اسیدهای چرب ضروری و دیگر مقادیر حیاتی پروتیین، نشاسته، مواد معدنی غذایی و ویتامین است. بودن منبع بزرگی از اسید فیتیک که ضد مغذی است، از جذب مواد مغذی جلوگیری می کند. آن طیف وسیعی از فواید سلامتی با حضور ویتامین E، آنتی اکسیدان ها، ویتامین B و اسیدهای چرب ضروری را ارائه می دهد.

قیمت سبوس چند غله بیز در فروشگاه آقای بیز

خرید سبوس چند غله بیز و مصرف آن، خواص زیادی را برای شما عزیزان به همراه دارد. با توجه به نوساناتی که در بازار به وجود آمده است، قیمت‌ها دائم درحال تغییر هستند. به همین دلیل است که برخی عوامل مانند تعداد سفارش شما عزیزان در قیمت محصول نقش داشته و در واقع قیمت نهایی را تعیین می‌کند.

ما در فروشگاه آقای بیز، علاوه بر کیفیت بالایی که در قیمت سبوس چند غله دکتر بیز برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛ قیمت بسیار مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته‌ایم تا شما همراهان گرامی بتوانید با خاطری آسوده از محصولات باکیفیت ما استفاده کنید. مشتریان عزیز، می‌توانید برای ثبت سفارش خود از طریق همین صفحه با ما همراه باشید؛ و یا از طریق آدرس اینترنتی ما به نشانی «aghayebiz.com» فروشگاه ما را دنبال کنید و از مزایای تمامی محصولات باکیفیت نیز لذت ببرید.همچنین شما می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید وعلاوه بر اطلاع دقیق از قیمت سبوس چند غله بیز، از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی ما بهره‌مند شوید.

مواد تشکیل دهنده سبوس چند غله بیز:

  • سبوس گندم: که به دلیل آنکه منبع غنی از فیبر خوراکی، و انواع املاح معدنی و ویتامین‌هاست، خواص تغذیه‌ای فوق‌ العاده‌ای دارد.
  • جو: از غلات دیگری است که سبوس آن خواص بسیاری دارد. سبوس جو نیز حاوی مقدار قابل توجهی فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم است.
  • سبوس برنج: که یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها و آنتی اکسیدان ها بوده و خواص و فواید سلامتی متعددی دارد.

سبوس چند غله دکتر بیز با وزن 375 گرم یک منبع عالی از فیتوسترولها است که به کنترل قند خون، متابولیسم کلسترول و سلامت پروستات کمک می کند. طبیعتاً عاری از گلوتن، لاکتوز و هیپوالرژیک است که آن را برای طعم های مختلف قابل تحمل می سازد. این محصول از لایه دوم دانه برنج استخراج می شود که منبع غنی از انواع ویتامین ها ست.

سبوس برنج را می توانید به عنوان از بین برنده اضطراب و بی خوابی استفاده کنید و یا به شکل معجونی برای کاهش وزن استفاده کنید. همچنین ویتامین B5 موجود در آن موجب تحریک پیاز مو شده و از سفید شدن و ریزش مو جلوگیری کرده و هم چنین به مرور زمان موهای سفید را مشکی کرده و موجب رویش مجدد موها می شود. ویتامین E آنتی اکسیدانی قوی است که ضمن حفظ رطوبت پوست از چروک شدن آن و پیری زودرس پیشگیری می کند.

توجه داشته باشید: توصیه نمی شود تا از محصولات مشابه که به صورت فله در بازار عرضه می شود، استفاده کنید. این توصیه هم به دلیل رعایت اصول بهداشتی در زمان تولید است و مورد مهم دیگر اینکه سبوس اگر در معرض هوا قرار گیرد به سرعت اکسیده شده و خواص خود را از دست می دهد. این محصول برای جلوگیری از هوازدگی، از 25 عدد پک 15 گرمی تشکیل شده که شما بتوانید به میزان نیاز خود از آن استفاده کنید.

سبوس چند غله دکتر بیز وزن 375 گرم

اگر از فواید و خصوصیات مثبت این محصول بخواهیم عنوان کنیم، موارد بسیاری را در بر می گیرد که در ذیل به برخی از آن ها می پردازیم

  • سرشار از ویتامین B1
  • تقویت کننده و پیشگیری کننده سفیدی مو
  • لاغر کننده وچربی سوزی بسیار قوی
  • درمان کننده لکه های پوستی
  • درمان کم خونی
  • جلوگیری و درمان بواسیر
  • درمان بیماری های عصبی و وسواس
  • حاوی نیاسین برای تقویت عملکرد کبد و قلب به واسطه ی کاهش تری گلیسرید و کلسترول خون
  • سرشار از فیبر جهت درمان یبوست، پاکسازی روده و ایجاد احساسی سیری و کاهش اشتها

سبوس چند غله به دلیل فراهم نمودن ترکیبات مغذی گوناگون، مزایای سلامتی متعددی دارد:

  • ويتامين E: باعث شادابی و طراوت پوست می شود، از ریزش و سفیدشدن زود هنگام موی سردر سنین پایین و میانسالی جلوگیری می کند.
  • فیبر: با ترکیب شدن با آب روده، حجم محتوی روده افزایش یافته و باعث احساس سیری می شود. همچنین در درمان یبوست و کاهش کلسترول خون موثراست. با مصرف روزانه فیبر می توان از ابتلا به يبوست، اختلالات روده بزرگ، چربی خون، ضعف اعصاب و ضعف عمومی و جسمی بدن پیشگیری کرد.
  • ویتامین B: به ویتامین اخلاق معروف است و باعث کاهش مشکلات عصبی فرد می شود.
  • ویتامین B۱ (تیامین): کمک به سوخت و ساز کربوهیدرات ها، نقش در عملکرد عضلات، تاثیر در فعالیت سلول عصبی و کمک به هضم و گوارش.
  • ویتامین B۵ (پانتوتنیک اسید): مقابله با استرس، تولیدانرژی و بهبود فعالیت غدد.

طریقه مصرف:

    • در وعده صبحانه:
      10 دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس را درون لیوان با شیر کم چرب مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یابد.
    • در وعده نهار و شام:
      10 دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه ماست مخلوط کنید و میل کنید.
    • جهت مصارف لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید.
    • استفاده از سبوس چند غله بعنوان ماسک صورت:
    • 1 قاشق غذاخوری سبوس را با 2 قاشق غذاخوری ماست تازه کاملا مخلوط نموده و بعد از 5 دقیقه بعنوان ماسک صورت استفاده نمایید. پس از 15 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید. برای تاثیر بیشتر این ماده بر جوش های پوستتان؛ می توانید قسمت جوش دار صورت را با صابون گلیسیرین بشویید و همزمان با وجود کف صابون؛ مقداری سبوس را روی پوست مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید.

سبوس چند غله برای درمان یبوست

مصرف سبوس چند غله دکتر بیز به خاطر داشتن مقادیر بالایی از ویتامین، فیبر و همچنین منگنز، سلنیوم، فسفر، پتاسیم و روی می‌تواند نقش مهمی در کاهش یبوست و تسهیل فرآیندهای گوارش شود. این فیبرهای خوراکی می‌توانند در افزایش جذب آب در روده از بروز سایر بیماری‌های گوارشی نیز جلوگیری کنند. توجه کنید که درمان یبوست یک شبه اتفاق نمی‌افتد ولی شما پس از مصرف یک هفته الی ده روز شاهد بهبود فرایندهای گوارشی در بدن خود خواهید بود.

از طرف دیگر سبوس چند غله دکتر بیز می‌تواند با بهبود فعالیت غدد و تاثیر در عملکرد عضلات گوارشی، از ابتلای مجدد شما به بیماری یبوست جلوگیری کن ویتامین‌های گروه ب هم می‌توانند باعث کاهش مشکلات عصبی در افراد شوند، کاهش استرس نیز می‌تواند در بهبود علائم گوارشی تاثیر گذار باشد.

سبوس چند غله برای لاغری و کاهش وزن

سبوس چند غله دکتر بیز حاوی مقادیر بالایی از فیبر می‌باشد. فیبرها می‌توانند با آب روده ترکیب شوند و باعث افزایش احساس سیری پس از مصرف خوراکی‌ها شوند. شما می‌توانید با مصرف روزانه و مرتب سبوس چند غله از ابتلا به اختلالات روده بزرگ، چربی خون، یبوست ضعف اعصاب و افزایش کلسترول خون جلوگیری کنید.

سبوس چند غله برای کاهش استرس و خستگی

ویتامین‌های گروه B معمولاً برای مقابله با استرس و تولید انرژی شهرت دارند. حضور مقادیر بالایی از ویتامین‌های گروه ب مخصوصاً ویتامین ب ۱ و ب ۵ در کاهش مشکلات عصبی، تولید انرژی، بهبود فعالیت مغز، تغییر خلق و خو و در نهایت مقابله با استرس تاثیر بسیار زیادی دارند. با مصرف منظم سبوس چند غله به صورت روزانه در نوشیدنی یا غذاهای دیگر می‌توانید بهبود خلق و خو را پس از چند روز مصرف مشاهده کنید.

بسیاری از کم تحملی‌ها و کم طاقتی‌های ما، به خاطر کمبود ویتامین‌های بدن یا حضور مقادیر پایینی از سلنیوم، پتاسیم، منیزیم، فسفر و آهن در خون ما می‌باشد. این خوراکی منبع غنی از ویتامین‌های گروه ب، منگنز و سایر مواد معدنی است.  این مکمل می‌تواند در افزایش انرژی ما موثر باشد. در صورتی که دائما احساس خستگی می‌کنید، می‌توانید به این خوراکی به عنوان یک مکمل ب کمپلکس نگاه کنید، البته خوراکی‌ها معمولا مثل قرص ب کمپلکس بد بو و بد مزه نیستند و می‌توانند در خوشمزه‌تر شدن غذا و نوشیدنی‌های شما نیز تاثیر گذار باشد.

سبوس منبع غنی از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است و می‌تواند مقادیر بالایی از فیتو استرول‌ها، فیبرهای رژیمی، توکوفرول‌ها و توکوترینول‌ها را در اختیار بدن شما بگذارد. در صورتی که به دنبال افزایش انرژی هستید، بهتر است این محصول را به نوشیدنی‌های گرم خود اضافه کنید و از خواص سلامت محور سبوس استفاده کنید.

کاهش چربی خون با مصرف سبوس چند غله

با اضافه کردن سبوس چند غله دکتر بیز به غذا می‌توانید در کاهش جذب کلسترول غذا، توسط خون جلوگیری کنید. با مصرف این ماده غذایی در رژیم خود می‌توانید به صورت غیر مستقیم از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی پیش‌گیری کنید.

در واقع سبوس‌ها می‌توانند چیزی در حدود ۱۸ درصد کلسترول خون شما را کاهش دهند. برای مثال اگر فردی که کلسترول خون وی چیزی در حدود ۲۲۰ می‌باشد، به صورت منظم روزانه یک قاشق سبوس چند غله دکتر بیز را مصرف کند، پس از گذشت یک هفته کلسترول خون وی به زیر ۲۰۰ یعنی حالت نرمال و طبیعی خواهد رسید.

این سبوس می‌تواند جذب قند و ابتلای به بیماری دیابت را نیز کاهش دهد. توجه کنید که سبوس به خاطر داشتن مقادیر بالایی توکوفرول می‌تواند به صورت غیر مستقیم بر فشار خون نیز تاثیر گذار باشد. در حقیقت از فیبرهای محلول موجود در سبوس می‌توانند با اتصال به اسیدهای صفرا، مانع جذب کلسترول شوند و از طریق همین فرآیند، بدن از جذب مجدد کلسترول و چاقی جلوگیری می‌کند.

عوارض سبوس چند غله دکتر بیز

این خوراکی پر خاصیت به خاطر مغذی بودن و حضور ویتامین‌های گروه b می‌تواند خواص بسیار زیادی داشته باشد. ولی مصرف این خوراکی در صورتی که از حد اعتدال خارج شود، می‌تواند در کاهش جذب کلسیم (املاح دو ظرفیتی) در بدن تاثیر بگذارد.

بنابراین بهتر است طبق دستور مصرف پیشنهاد شده، این محصول را استفاده کنید تا بتوانید بدون هیچ عوارضی از وقوع خواص کوتاه و بلند مدت سبوس بر روی بدن خود شگفت زده شوید. در حقیقت مقدار مصرفی فیبر مجاز روزانه، روزی ۳۰ گرم می‌باشد. مصرف بالای مقادیر ویتامین ب نیز تاثیری در افزایش خواص آن نخواهد داشت، زیرا این ویتامین محلول در آب است و می‌تواند از طریق ادرار از بدن شما خارج شود.

منع مصرف سبوس چند غله دکتر بیز

تاکنون هیچ گزارشی از حساسیت یا بروز عوارض شدید در افراد پس از مصرف این محصول گزارش نشده است، ولی بهتر است افرادی که روده تحریک پذیری دارند، در ابتدا مقادیر کمتری را مصرف کنند و پس از ۱۰ روز مقدار مصرفی را به روزی یک قاشق غذا خوری در طول روز برسانند.

توجه کنید که مصرف سبوس به صورت تکی (خام) در خانم‌های باردار و یا شیرده بهتر است با مشاور تغذیه انجام شود. توجه کنید که مصرف بیش از اندازه سبوس می‌تواند در تشنگی بیش از حد نیز موثر باشد؛ بنابراین بهتر است پس از مصرف این مکمل غذایی خوشمزه برای دفعات بیشتری این آب مصرف کنید.

دکمه بازگشت به بالا