فعالان کسب و کارورزشی

کاراکترها و شخصیت‌های بازی پابجی موبایل

معرفی شخصیت وکتور پابجی موبایل ؛ قدرت و مهارت ها

بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از بهترین بازی های بتل رویال تاریخ صنعت گیم موفقیت های متعددی به دست آورده است و می تواند بازیکنان را با چالش های متعدد و جذاب مواجه کند. هر کدام از شخصیت های موجود در این بازی ویژگی ها و قابلیت های متعددی دارند که می توانند هیجان و لذت بالایی به گیمرها بدهند. شخصیت وکتور از جمله کاراکترهایی است که محبوبیت بالایی در میان گیمرها دارد و می تواند کارایی و عملکرد جذابی پس از خرید یوسی ارزان جم داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین معرفی و بررسی شخصیت وکتور (vector) پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

خرید ۳۰۰ یوسی رایگان |خرید یوسی

معرفی بازی PUBG Mobile

همانطور که عنوان شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی هایی است که در سبک بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است و موفقیت های متعددی به دست آورده است.  این بازی در سال 2017 و به وسیله کمپانی بلوهول برای اولین بار ساخته شد و کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد. از آنجایی که بازی ویژگی ها و جذابیت های بالایی داشت با استقبال بسیار خوبی از جانب گیمرها مواجه شد و این دلیلی شد که سازندگان بازی با کمک کمپانی تنسنت گیمز نسخه موبایلی آن را نیز در سال 2018 منتشر کنند.

در بازی پابجی موبایل بازیکنان در یک جزیره قرار گرفته اند و باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. داستان منظم، گرافیک باکیفیت با موتور آنریل انجین 4، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، موسیقی ها و صداگذاری های بی نظیر، تنوع بالای مراحل و ماموریت ها و… از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی هستند که باعث جذب صدها میلیون بازیکن از سراسر جهان شده اند.

معرفی شخصیت وکتور (vector) در پابجی موبایل

 با توجه به محبوبیت بالای بازی پابجی موبایل در میان بازیکنان سراسر جهان، سازندگان این بازی هر چند وقت یک بار اقدام به منتشر کردن نسخه های به روز شده و سیزن های جدیدی از بازی می کنند. هر کدام از نسخه ها و سیزن های جدید بازی از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند که می توانند بازیکنان را با چالش های مختلف و متعددی مواجه کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های این بازی را می توان تنوع بالای کاراکترهای آن دانست. در جدیدترین سیزن های بازی پابجی موبایل بازیکنان می توانند شاهد تغییرات عمده ای باشند. شخصیت وکتور (vector) یکی از جدیدترین کاراکترهایی است که در آپدیت های جدید این بازی اضافه شده است.

شخصیت وکتور (vector) در کنار شخصیت کارلو و شخصیت سارا از جمله محبوب ترین شخصیت های موجود در جدیدترین نسخه های بازی هستند که هرکدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. این بازیکن از سلاح های قدرتمندی استفاده می کند و چنانچه بازیکنان بتوانند مراحل مختلفی از بازی را پشت سر بگذارند می توانند به پاداش ها و جوایز مختلفی دسترسی پیدا کنند.

خرید یوسی پابجی موبایل

سازنده های بازی محبوب پابجی موبایل در سال های اخیر همواره سعی کرده اند که تجهیزات و امکانات کاملی را در اختیار بازیکنان قرار بدهند و هر نسخه وسیزن بازی را با تغییرات مختلف و مثبتی روانه بازار کرده اند. هر چند که در این بازی امکانات و آپشن های مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارد اما گیمرها می توانند به سایت های معتبری مانند ارزان جم اقدام به نمایند. با استفاده از یوسی ارزان جم خریداری شده گیمر قادر خواهد بود به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشد و در نهایت تمامی آیتم های مورد نظر خودش را مطابق میل خودش شخصی و سفارشی سازی کند.

نحوه استفاده رایگان از شخصیت وکتور (vector) در بازی PUBG Mobile

برای آنکه بازیکنان بتوانند به صورت رایگان از این کاراکتر جذاب و قدرتمند استفاده کنند می توانند بر روی گزینه  workshop کلیک کرده و بعد از آن گزینه کاراکتر را انتخاب کنند. چنانچه بازیکن این مراحل را انجام دهد شخصیت وکتور (vector) با تمامی توانایی ها، قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای او به نمایش در می آید و سپس می تواند بر روی گزینه Get for free  کلیک کند. با این کار می توان از این کاراکتر به صورت رایگان استفاده کند. همچنین بازیکنان می توانند بر روی گزینه gift box  کلیک کنند تا تمامی رویدادها برای اوه به نمایش در بیاید.

 بعد از این کار می توانند بر روی گزینه Themed که به صورت پیش فرض به نمایش در می آید کلیک کنند و بعد از آن گزینه New Character: Victor  را بزنند. این گزینه  در منوی کشویی قرار دارد که بازیکن را به فعال سازی شخصیت و یا بخش جمع آوری پاداش های شخصیت هدایت می کند.

ویژگی های شخصیت وکتور (vector) در بازی پابجی موبایل

هر کدام از کاراکترهای موجود در که از زمان های گذشته در بازی حضور داشته اند و یا کاراکترهایی که جدیدا به بازی اضافه می شوند یا به روز می شوند از ویژگی ها و قابلیت های متعدد و مختلفی برخوردار هستند که می توانند جذابیت های ویژه ای برای گیمرها داشته باشند. شخصیت وکتور (vector) نیز یکی از جذاب ترین و محبوب ترین کاراکترهای موجود در این بازی است که از ویژگی های منحصر به فردی همچون صدای خاص و جذاب، حرکات متنوع و منحصر به فرد و… برخوردار است. بازیکنان می توانند برای این شخصیت از لباس های پیش فرض استفاده کنند اما تعدادی لباس نیز وجود دارند که می توان در سطوح بالاتر از آن استفاده کرد یا با مراجعه به نسبت به خرید آن اقدام کنند و برای ارتقا لباس و تجهیزات این کاراکتر صرف کنند.

این کاراکتر از مهارت و توانایی های شخصی و مبارزه ای خاصی برخوردار است که می تواند برای گیمر بسیار جذاب باشد. شخصیت وکتور (vector) می تواند در حالت های Evo Ground و TDM بازی کند. بازیکنان می توانند از این کاراکتر در مود و حالت زامبی نیز استفاده کنند. البته در حالت کلاسیک و مبارزات کلاسیک نیز می توان از این شخصی استفاده کرد. نکته بسیار مهمی که بازیکنان باید به آن توجه کنند این است که می توانند با استفاده از EXP CARD و یا این که کوپن هایی که در طول بازی می توانید جمع‌آوری نمایند، ویژگی ها و قابلیت های شخصیت وکتور (vector) را بهبود ببخشند و آنها را ارتقا بدهند. ارتقاء لباس ها، ارتقاء ماسک، بهبود دستورات صوتی و… از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که بازیکن قادر به انجام آنها با استفاده از این کوپن ها خواهد بود.

  • هر چند که راه هایی برای استفاده رایگان از شخصیت وکتور (vector) در بازی پابجی موبایل وجود دارد اما گیمر می تواند با و پرداخت آن در بازی این کاراکتر را خریداری کند و آن را شخصی سازی نماید.

سخن پایانی درباره شخصیت وکتور پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل در چند سال اخیر همواره توانسته در فهرست بهترین بازی های موبایلی و بتل رویال جهان قرار بگیرد و هر نسخه و سیزنی از بازی که منتشر یا به روز می شود تغییرات مختلفی را به همراه دارد. هر سیزن از این بازی از ویژگی ها و قابلیت های متعددی برخوردار است که می تواند چالش های مختلفی را به همراه داشته باشد.

شخصیت وکتور (vector) در بازی پابجی موبایل یکی از کاراکترهای محبوب و جذاب است که از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی برخوردار است و می تواند جذابیت های زیادی برای گیمرها داشته باشد. بازیکنان می توانند با ارتقاء سطح خود و یا با پرداخت این کاراکتر را در اختیار بگیرند.چالش های جدیدی را در بازی تجربه کنند.

با مراجعه به وب سایت فروشگاه جم ارزان جم علاوه بر خرید جم بازی می توانید به مطالب آموزشی و کاربردی دسترسی داشته باشید.

شما برای ما از شخصیت وکتور پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت شما را با شخصیت وکتور پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید از شخصیت وکتور پابجی موبایل نهایت لذت را ببرید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ارزان جم کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

منبع :

seagm.com

 guthaben.de

دکمه بازگشت به بالا