اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین ساعت های دیجیتالی و عقربه ای 2021

 این راهنما برای بهترین ساعت ها است که بهترین مارک های ساعت موجود را در خود جای داده است. این فقط در مورد رولکس ، امگا و تگ نیست – مجموعه عظیمی از بهترین قطعات برای هر بودجه ای در اینجا وجود دارد.

در حالی که برخی از افراد ممکن است ساعت ها را با ساعت های هوشمند یا ردیاب های تناسب اندام جایگزین کنند ، ما هنوز معتقدیم که یک ساعت با کیفیت یک ابزار اجرایی ضروری است. دو هدف دارد ؛ در مورد سبک و اعتبار شما بیانیه ای می دهد و زمان را به شما می گوید.

بنابراین چه به دنبال یک کرونوگراف مقاوم و سنگین از نظر فناوری باشید و چه یک ساعت مچی باریک که با لباس شما طراحی شده باشد ، انتخاب ساعت شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید.

به همین دلیل ما مطمئن شده ایم که بهترین ساعت های مردانه موجود برای خرید را انتخاب می کنیم ، از جمله ساعت هایی که در همه نمایشگاه های ساعت توجه ما را به خود جلب کرده است.

با توجه به اینکه خیلی از افراد همیشه بدنبال خرید ست ساعت هستند و علاقه دارند تا این نوع ساعتها را خریداری کنند. ما سعی کردیم در این لیست ساعتهای عقربه ای و دیجیتالی زیبایی را برای شما معرفی کنیم.

  1. کرونوگراف رویال بلوط Audemars Piguet

Audemars Piguet ، همچنین به عنوان AP شناخته می شود ، مورد علاقه نخبگان رپ است. این شرکت در سال 1875 تاسیس شد و Royal Oak محبوب ترین مدل این برند است. ما عاشق این مدل فولادی ضد زنگ مینیمالیستی با صفحه ای به رنگ آبی Grand Tapisserie هستیم. این خودرو دارای حرکت 2385 کالیبر خود پیچ ​​با قدرت ذخیره 40 ساعته است و تا 50 متر در برابر آب مقاوم است.

  1. تاریخچه Bamford London Mayfair

خرما Bamford Mayfair قابل اعتماد است و دارای مزیت اضافی مقاوم در برابر آب تا 10ATM است ، و آن را به یک لوازم جانبی عالی برای فعالیت های خارج از منزل و حفظ ظاهر بی زحمت خود تبدیل می کند.

  1. بوم کوچک دوباره

Baume یک نام تجاری ساعت است که به پایداری اهمیت می دهد که در اوایل سال جاری (2018) راه اندازی شد. هدف این مارک استفاده از مواد پایدار ، بازیافتی و بازیافتی تا جایی که ممکن است است ، و ساعت های شیک کاملاً قابل تنظیم هستند ، با بیش از 2000 جابجایی در تنظیم کننده آنلاین امکان پذیر است.

  1. Bell & Ross BR03-92 Nightlum

این ساعت برای کسانی است که ساعت های مربعی را ترجیح می دهند. در اینجا هیچ زنگ و سوت پیچیده ای وجود ندارد. ریشه Bell and Ross BR03-92 در حمل و نقل هوایی است ، میراثی که افراد B&R به وضوح آن را به طراحی ساده BR03 کشانده اند ، که شامل ثانیه ، دقیقه و ساعت می شود. BR03 که خوشبختانه برای ما که بال نداریم در دسترس است ، دارای جنس کریستال یاقوت کبود و بند چرمی مقاوم است.

  1. Blancpain Fifty Fat

Blancpain قدیمی ترین مارک های ساعت جهان است که در سال 1735 تاسیس شد و Fifty Fathoms یکی از اولین ساعت های غواصی است. این مدل برای سال 2018 به روز شده است و دارای قاب ، صفحه ، و بند بوم آبی خیره کننده است. طراحی و مونتاژ در سوئیس ، هر قطعه تمام تجملاتی را که از این نام تجاری تاریخی انتظار دارید ، در خود جای داده است.

  1. قهوه ای BN0021

این ساعت Braun با الهام از طراحی کلاسیک Deiter Ram ، ساده ، تیز و پیچیده است. این قطر 38 میلی متر و ضخامت آن فقط 8.5 میلی متر است. مناسب برای طرفداران طراحی صنعتی

  1. Breitling Navitimer B01 Chronograph

Navitimer مشهورترین و محبوب ترین سری Breitling است و از زمان انتشار اولیه خود در سال 1952 مورد علاقه هواداران هواپیمایی بوده است. این مدل دارای یک قاب فولادی ضد زنگ 43 میلی متری با یک قاب پشتی شفاف است که نشان دهنده حرکات چشمگیر خود دارای گواهینامه COSC است. از -4 تا +6 ثانیه در روز دقیق است و 70 ساعت ذخیره انرژی چشمگیر دارد.

  1. پریمونت جگوار MKI

Bremont برند مورد علاقه ساعتهای انگلیسی T3 است ، اما علیرغم ظاهر تاریخی آن ، از سال 2002 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه ساعتها با همکاری Jaguar ، به مناسبت بزرگداشت مارک تاریخی Jaguar E-Type ساخته شده است. MKI به زیبایی در پشت جفت شده است و دارای یک قاب فولادی باریک و یک صفحه مشکی با الهام از سرعت سنج است. تاج پیچ در پیچ شبیه به آج تایر اصلی دانلوپ است و دارای ویژگی ضد ضربه برمونت است.

  1. کارتیه تانک انفرادی

یک یادداشت زیبا از تانک کارتیه وجود دارد. توسط لوئیس کارتیه در سال 1917 ایجاد شد ، اولین بار در طول جنگ جهانی اول به ژنرال پرشینگ ارتش ایالات متحده معرفی شد. این مدل از یک حرکت کوارتز قابل اعتماد استفاده می کند و توسط یک قاب فولادی ضد زنگ 18 میلی متری رزگلد 18 کت احاطه شده است.

  1. کرونوگراف زنگ هشدار کلاسیک

خوب ، این آخرین کلمه در سبک نیست ، اما گاهی اوقات به یک ساعت دیجیتالی محکم و ارزان نیاز دارد. شما می توانید مانند یک فرد معمولی یک کاسیو کلاسیک با رنگ مشکی بخرید ، اما تفریح ​​در کجاست؟ این ساعت جمع و جور و بدون ملاحظه بر روی مچ دست ، دارای صفحه نمایش دیجیتالی با زمان ، روز و تاریخ است که همیشه نمایش داده می شود.

  1. Certina DS Action Diver Powermatic 80

Certina DS Action Diver Powermatic 80 به عنوان یک ساعت غواص سوئیسی واقعی ، تمام الزامات استاندارد ISO 6425 را برآورده می کند و تا 300 متر در برابر آب مقاوم است و دارای ذخیره انرژی عظیم 80 ساعت است. این بسته بسیار مطلوب است با توجه به هزینه ساعت کمتر از 700 پوند.

  1. کریستوفر وارد C65 غواص سه گانه

کریستوفر وارد با جدیدترین مجموعه ساعتهای خود به عقب برگشت و ما فکر می کنیم آنها با طراحی خود میخ به سر خود زده اند. این برند به طور مداوم به پیشرفت خود ادامه می دهد.

  1. Citizen Promaster Navihawk GPS

Citizen Navihawk GPS با صفحه ساعت که فقط می توان آن را کمی شلوغ توصیف کرد ، جدیدترین ساعت قهرمان Citizen است. از GPS برای هماهنگ نگه داشتن ساعت شما در سفر به سراسر جهان استفاده می شود. با وجود زمان جهانی در 27 شهر ، Navihawk دارای سریعترین زمان برای حفظ سرعت دریافت سیگنال و هر شماره گیری است که می توانید روی صفحه ساعت تصور کنید.

  1. Chopard Mill Miglia

مجموعه Mille Miglia توسط Chopard زیباترین مسابقه جهان را جشن می گیرد. در سبک کلاسیک واقعی ، این ساعت از فولاد ضد زنگ مشکی با روکش DLC ساخته شده است و دارای بند لاستیکی است که شبیه لاستیک های دانلوپ دهه 1960 است. فضای داخلی دارای یک حرکت داخلی خودکار است که توسط زمان سنج تأیید شده است.

  1. ساعت حبابی کوروم

پانزده سال پس از موفقیت چشمگیر ساعت نمادین Bubble خود ، کوروم همچنان طراحی نمادین خود را با تعدادی از مدلهای نسخه محدود جشن می گیرد. واقعا قطعات سرگرم کننده ای هستند ساعت های Bubble Gaming به ویژگی های اصلی Bubble احترام می گذارند ، در حالی که ساعت های Bubble Tourbillon نسخه هایی را ارائه می دهند که شامل عوارض بزرگی است.

  1. مسافر فسیلی

ما واقعاً زیبایی تمیز این کرونوگراف فسیلی را دوست داریم. قاب 42 میلی متری دارای صفحه ای از جنس ساتن آبی با نمایه چوب ، حرکت کرونوگراف و بند چرمی قهوه ای است.

  1. ساعت هوشمند فردریک دائمی

اگر ایده ردیابی تناسب اندام را دوست دارید ، اما بندهای لاستیکی ارزان قیمت Fitbit و همکاران را دوست ندارید ، Frederique Constant Horological Smartwatch Worldtimer برای شما مناسب است. به سادگی ، این شیک ترین ردیاب تناسب اندام است که می توانید خریداری کنید ، زیرا دارای یک قاب فولادی با روکش طلا با ضخامت 42 میلی متر است که با بند چرمی تمساح آبی مشکی همراه شده است.

  1. Glashütte Senator Chronograph XL

اگر از نام آن حدس نزده اید ، Glashütte یک مارک آلمانی است و Senator Chronograph XL یک ساعت بسیار “جرمی” جسورانه است. صفحه و قاب ساعت فولادی ضد زنگ کاملا کلاسیک به نظر می رسند و بند چرمی لوئیزیانا تمساح لوکس را اضافه می کند.

  1. G-Shock Modemaster

جی شاک ادعا می کند که Mudmaster برای افرادی طراحی شده است که اغلب با “زباله ، خاک ، گل و بقایا” سر و کار دارند و در مورد طراحی انفجار طراحی می کنند. این به روز رسانی دارای قطب نمای دیجیتال ، دماسنج ، نور LED و دریافت سیگنال سرور زمان است.

در سایت کوک باش مطالب بیشتری در مورد ساعتهای جی شاک وجود دارد که می توانید از آن لیست برای خرید استفاده کنید.

  1. همیلتون ونتورا الویس 80 خودرو

ساعت های گرد مخصوص مربع است. اگر به دنبال چیزی متفاوت هستید ، مجموعه Ventura همیلتون را ببینید. این ساعت شبیه تفسیری دهه پنجاه از یک ساعت آینده نگر است و ما آن را دوست داریم.

اگر از نام آن حدس نزده اید ، این مدل به پادشاه راک اند رول ، الویس پریسلی (ونتورا در واقع در فیلمش ، آبی هاوایی) ظاهر می شود. این ساعت مجهز به حرکت H-10 همیلتون و با ذخیره انرژی 80 ساعته ، یک ساعت واقعا مدرن است.

  1. هرمس کاره اچ

Carré H بسیار فراتر از یک ساعت ، یک شیء طراح از خانه مد لوکس است. بر اساس طرح Marc Berthier از سال 2010 ، با اشکال هندسی بازی می کند و به پایان می رسد ، و در حال حاضر کمی بزرگتر است و 38 میلی متر است.

  1. Hublot Classic Fusion

در حالی که Hublot بیشتر برای مدل نمادین Big Bang شناخته می شود ، ما همچنین عاشق مجموعه کلاسیک فیوژن هستیم. ما این لذت را داشتیم که Classic Fusion Ultra -Thin Skeleton All Black را مرور کنیم و به ما بگوییم – این چیز خاصی است. این قطعه با زخم دستی 90 ساعته به شما امکان می دهد عملکرد داخلی حرکت HUB1300.4 را مشاهده کنید ، در حالی که چرم تمساح و بند لاستیکی مشکی ساعت را به طور ایمن در جای خود نگه می دارد.

  1. کرونوگراف IWC Portofino

IWC Portofino Chronograph ترکیبی از مهندسی دقیق و طراحی زیبا در یک ساعت فوق العاده زیبا است. برای یافتن تعادل کامل بین عملکرد و فرم ، ساعت مچی دارای یک قاب طلایی 42 میلی متری 18k ، کریستال یاقوت کبود و بند تمساح قهوه ای است.

  1. Jaeger-LeCoultre Reverso

Jaeger LeCoultre Reverso در اوایل دهه 1930 از چالش طراحی ساعتی که بتواند در مسابقات چوگان ارتش انگلیس در هند مقاومت کند ، متولد شد. یک مکانیسم ابتکاری بدین معناست که صفحه ساعت به طور صاف توسط قاب پشتی پنهان شده است و تغییر به پشت فلزی به طور کامل از کریستال و صفحه در برابر ضربه های احتمالی چکش محافظت می کند. او از همان ابتدا یک نماد بود و هنگام بازی در بتمن توسط کریستین بیل پوشیده شد.

  1. Chronoscope Junghans Max Bill

ما در حال حاضر کمی در مورد نام تجاری Junghans وسواس داریم. این بزرگترین تولید کننده ساعت در آلمان است و در سال 1861 تاسیس شد. در حال حاضر ساعتهای تمیز ، ساده و بسیار جذاب تولید می کند. کرونوسکوپ مکس بیل مدل مورد علاقه ما است ، یادبود یکی از استثنایی ترین طراحان قرن گذشته.

منبع:

cookbash.ir

t3.com

دکمه بازگشت به بالا