اقتصادیفعالان کسب و کار

جدید ترین ساعت های هابلوت در سورن گالری

هابلوت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع مختلف ساعت‌های مچی، دیواری، رومیزی و… در دنیا می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. محصولات این برند جزو جذاب‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین ساعت‌های موجود در جهان به شمار می‌روند که یک رقیب جدی برای برندهای بزرگ ساعت‌سازی در دنیا محسوب می‌شوند. کمپانی هابلوت برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ توسط کرلو و کروکو تأسیس شد. شایان ذکر است که هابلوت پرچمدار ساعت‌سازان در جهان نیز می‌باشد. در ادامه با ساعت هابلوت، ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن و همچنین بهترین فروشگاه خرید این ساعت آشنا خواهیم شد.

مشخصات ساعت هابلوت چیست؟

مشخصات ظاهری

ساعت مچی هابلوت یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های موجود در جهان بوده که انتخابی ایده‌آل برای افراد خوش‌سلیقه و لوکس‌پسند است! علاوه بر جذابیت ظاهری، این ساعت‌ها از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. اگر فکر می‌کنید که هیچ ساعتی به دلتان نمی‌نشیند و سخت‌پسندترین فرد دنیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نمونه‌های موجود در فروشگاه اینترنتی سورن گالری را بررسی نمائید. محال است آن چه که به دنبالش هستید را پیدا نکنید!

از آن‌جایی که ساعت‌های هابلوت جزو خاص‌ترین ساعت‌ها در دنیا به شمار می‌روند، قطعاً افرادی که دلشان می‌خواهد در یک جمع خاص و منحصربه‌فرد دیده شوند به ساعت‌های این برند علاقه نشان خواهند داد. درواقع طراحی بی‌نظیر و جذاب این ساعت‌ها سبب شده است تا بسیاری از هنرمندان اروپایی و شخصیت‌های معروف از آن‌ها استفاده کنند.

مشخصات فنی

اگرچه هر اندازه از جذابیت ظاهر لوکس ساعت اورجینال هابلوت بگوئیم کم گفتیم! اما خوب است که نگاهی بر مشخصات فنی این ساعت‌ها نیز داشته باشیم. در ساختار اکثر مدل‌های ساعت‌های اورجینال هابلوت موجود از فلزات گران‌بهایی هم‌چون طلا یا پلاتینیوم استفاده شده است. علاوه بر این، در فرآیند ساخت این ساعت‌ها از عناصری مثل تیتانیوم و زیرکونیوم نیز بهره‌گیری می‌شود. ناگفته نماند که برای تولید این ساعت‌ها از آلیاژهایی استفاده می‌شود که با تکنولوژی بالا و به صورت اختصاصی برای هابلوت تولید شده‌اند.

جالب است بدانید که ساعت‌های ست هابلوت مناسب برای زوج‌ها با استفاده از طلا که گران‌ترین فلز است طراحی می‌شوند. البته به علت استفاده از چنین عناصر گران‌بهایی قیمت ساعت هابلوت نیز نسبتاً بالا است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت بی‌نظیر می‌توان به موتور قدرتمند آن اشاره کرد. در کنار ظاهر خیره‌کننده ساعت اورجینال هابلوت، موتور این ساعت تحت لیسانس کشور سوئیس بوده و در ژاپن تولید می‌شود و از دوام بالایی برخوردار است. ناگفته نماند که بدنه و بندهای ساعت مچی هابلوت نیز کاملاً ضد حساسیت بوده و رنگ آن نیز ثابت می‌باشد. از آن‌جایی که این ساعت‌ها شیشه‌ای ضد آب و بدنه‌ ضدزنگ دارند، بسیار موردتوجه ورزشکاران، هنرمندان، مهندسان و پزشکان قرار گرفته‌اند.

آشنایی با انواع ساعت هابلوت در سورن گالری

اگر قصد خرید ساعت مچی هابلوت از سورن گالری را دارید قطعاً دلتان می‌خواهد که مدل‌های مختلف این ساعت‌ها را ببینید و بشناسید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. خوشبختانه یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید اینترنتی ساعت مردانه و زنانه هابلوت این است که محصولات برند مذکور در تنوع طرح و رنگ بالایی طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. فرقی ندارد که علاقمند به ساعت‌های چرمی هستید یا لوکس، هابلوت پاسخگوی هر سلیقه‌ای می‌باشد! اگر علاقمند به مشاهده مدل‌های مختلف و انواع ساعت‌های هابلوت هستید می‌توانید به سورن گالری مراجعه کنید.

چگونه ساعت اصل هابلوت را از تقلبی تشخیص دهیم؟

متأسفانه هر محصولی که محبوب می‌شود و فروش آن بالا می‌رود، بلافاصله برخی افراد اقدام به تولید نسخه‌های تقلبی آن‌ کرده و ساعت‌های بی‌کیفیت با قیمت بسیار بالا را به فروش می‌رسانند. بنابراین هنگام خرید ساعت hoblut باید بسیار دقت کرد. خوشبختانه روش‌های ساده‌ای برای تشخیص اصل بودن ساعت هابلوت وجود دارد که با امتحان کردن آن‌ها می‌توانید خریدی مطمئن انجام دهید. در ادامه با این روش‌ها آشنا خواهیم شد:

بررسی کد ساعت هابلوت

کلیه ساعت‌های مچی زنانه و مردانه هابلوت دارای شماره سریال هستند که درواقع شناسنامه این محصولات به حساب می‌آیند. معمولاً این ارقام پشت صفحه ساعت حک شده است. می‌توانید با استفاده از این کد به وب‌سایت رسمی هابلوت مراجعه کرده و با وارد کردن کد ساعت به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

بی‌صدا بودن ساعت اصل

یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌های تشخیص اصل بودن ساعت‌های هابلوت این است که به آن گوش کنید! دوستان، ساعت‌های اورجینال هیچ‌گونه صدایی ندارند؛ در صورتی که این موضوع در نمونه‌های تقلبی کاملاً برعکس است. ساعت مردانه یا زنانه هابلوت را نزدیک گوش خود نگه دارید. اگر هیچ صدایی شنیده نشد، ساعت اصل می‌باشد. ناگفته نماند که نمونه اصل مدل‌های متنوع ساعت‌های این برند محبوب در سورن گالری قابل خرید است.

وزن ساعت اورجینال هابلوت

زمانی که نسخه اورجینال ساعت‌های هابلوت موجود در سورن گالری را در یک دست و ساعت تقلبی هابلوت را در دست دیگر قرار می‌دهید، متوجه وزن بیشتر نمونه اصل آن خواهید شد؛ چرا که در فرآیند ساخت نمونه‌های اصل ساعت هابلوت از مواد اولیه مقاوم و مرغوب مثل طلا، پلاتین، نقره، تیتانیوم، فولاد ضدزنگ، چرم اصل، شیشه ضد ضربه و ضد آب و الماس استفاده می‌شود. در نتیجه طبیعی است که وزن این ساعت‌ها در مقایسه با نمونه‌های تقلبی بیشتر باشد.

قیمت ساعت مچی هابلوت

اگر قصد خرید نمونه اورجینال ساعت‌های هابلوت را دارید باید بدانید که قیمت ساعت hublot اصل تقریباً بالا است. متأسفانه فروشندگانی در این بین در حال فعالیت هستند که ساعت‌های تقلبی هابلوت را با قیمتی بیش از حد واقعی به فروش می‌رسانند. پیشنهاد ما این است که قبل از خرید به وب‌سایت رسمی هابلوت مراجعه کرده و قیمت مدل مورد نظر را در سایت چک کنید. البته خرید از یک فروشگاه معتبر نیز می‌تواند خیالتان را از بابت قیمت منصفانه و درست راحت کند.

سورن گالری؛ بهترین فروشگاه خرید اینترنتی ساعت hublot

سورن گالری یکی از بهترین مراجع خرید ساعت هابلوت در ایران محسوب می‌شود که نمونه های کپی این ساعت‌ها را با قیمت درست و مناسب به شما مشتریان عزیز و دوستداران ساعت‌های لوکس ارائه می‌دهد. سورن گالری تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با حذف واسطه‌ها ساعت‌های لوکس و جذاب از برندهای محبوب خارجی و قدرتمند ساعت‌سازی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برای استعلام لیست قیمت ساعت هابلوت تنها کافی است که به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و بهترین ساعت را برای دستان خود خریداری نمائید. هیچ چیزی بیشتر از یک ساعت زیبا نمی‌تواند روی استایل ما تأثیر داشته باشد؛ در نتیجه می‌توانیم با انتخاب یک ساعت شیک و مناسب، ظاهر خود را از این رو به آن رو کنیم!

آدرس فروشگاه: قشم، سیتی سنتر ۱، لاین ال، پلاک ۱۰۱۳

اینستاگرام:    suren_gallery

واتساپ و تماس: 09164505095

وبسایت: www.surengallery.com

دکمه بازگشت به بالا