اقتصادیفعالان کسب و کار

طراحی ویلا استخر دار

طراحی ویلا استخر دار و خلق چشم انداز بی مانند اطراف آن می تواند عامل برتری و تمایز طرح های ویلا در شمال کشور یا سایر مناطق باشد. اگر یک ویلای خصوصی در شمال مجهز به استخر سرپوشیده باشد جزء ویلای لوکس طبقه بندی می شود که البته هزینه بالایی دارد.

برای زیباتر جلوه دادن ویلا استخردار در شمال باید الگوی طراحی استخر متفاوت و استاندارد باشد و اطراف استخر را برای زیباترین طراحی در نظر گرفت. محوطه سازی به ویژه برای استخرهای روباز در حیاط ویلا یا باغ ویلا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طراحی پلان ویلا یعنی تعیین محل استخر ویلا در پلان ساخت مشخص باشد به طوری که فرض بر این است که استخر داخل ویلا یا حیاط یا باغ ویلا باشد.  طراحی عمارت ویلا باید در اطراف استخر برنامه ریزی شود. اگر می خواهید در ویلای خود استخر بسازید باید چند نکته را در نظر بگیرید.

به طور کلی ساخت استخر در ویلا بر عهده پیمانکاری است که در این زمینه فعالیت داشته و دارای تجربه کافی باشد. ساخت استخر در ویلا به اندازه ساخت کل ساختمان مهم است، بنابراین باید طبق اصول تعیین شده انجام شود.

اهمیت ساخت استخر در داخل عمارت ویلا یا محوطه ویلا

طراحی استخر ویلا یکی از قسمت های برنامه ریزی برای منظر ویلا در داخل و خارج خانه می باشد. ویلاهایی که فضای بیشتری برای ساخت و ساز و محوطه سازی دارند دارای محوطه های سرسبز با چشم انداز زیبا برای ساخت استخر می باشند. داشتن طراحی زیبا برای محوطه استخر روباز ایده ای کاربردی و جالب است.

بسیاری از مشتریان بر این نکته تاکید دارند که محیط ویلا و اطراف ویلا زیبا و آرامش بخش باشد. علاوه بر رعایت اصول طراحی دکوراسیون داخلی ویلا، اصول طراحی ویلا استخر دار و محوطه اطراف استخر بسیار حائز اهمیت است. همانطور که هنگام نشستن در اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن احساس آرامش می کنید، استفاده از استخر در ویلا نیز باید شما را خوشحال کند.

همانطور که اکثر مشتریان به طراحی داخلی ویلا اهمیت می دهند، طراحی استخر ویلا نیز به همین ترتیب است. استخرهای روباز برای شنا در تابستان ایده آل هستند. اکثر خریداران ویلا در شمال به دنبال ساختمان هایی هستند که دارای استخر باشند. برخی که می خواهند ویلاهای استخر دار بخرند که استخر داخل آن ساخته شده است; برخی دیگر تمایل به خرید ویلاهایی با استخر روباز دارند. نکته مهم این است که طراحی ویلا استخر دار نه تنها زیبایی محوطه ویلا را تعیین می کند، بلکه ارزش ملک را نیز افزایش می دهد.

جدیدترین ایده های طراحی ویلای استخر دار

وقتی صحبت از اعمال ایده های طراحی ویلا استخر دار می شود، به دنبال طرحی هستید که هم زیبا و جذاب باشد و هم به شما آرامش دهد. شنا کردن در هر زمان، تمام نگرانی ها و استرس های شما را از بین می برد. از طرفی ساخت ویلا استخری عنصر مهمی در بهسازی خانه است. هر چه طراحی ویلای استخری خلاقانه و زیباتر باشد به این معنی است با دقت و بر اساس قوانین اجرا شده است.

طراحی ویلا استخر دار و محوطه سازی اطراف استخر ممکن است هزینه زیادی داشته باشد اما در نهایت یک پروژه تکمیل شده بسیار ارزشمند خواهد بود.

اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، بهتر است ابتدا ویلای استخردار را ببینید. قیمت ویلا در مازندران با امکانات استخر بستگی به متراژ ویلا، معماری و قدمت بنا دارد.

اصول مهم طراحی ویلا استخردار

طراحی ویلا و طراحی ویلا استخری مواردی هستند که باید به دقت مورد توجه قرار گیرند. طراحی استخر برای نمای بیرونی و داخلی ویلا مستلزم حفاری فضا تا عمق و سپس ساختن مناسب کف و دیوار است. پس فقط داشتن ایده کافی نیست. فراموش نکنید که برای ساخت و طراحی استخر ویلا باید از بهترین طراحان ویلا و محوطه سازی کمک بگیرید. شما نمی توانید تنها باشید یا یک استخر زیبا با طراحی زیبا ایجاد کنید.

بودجه موردنیاز برای طراحی ویلا استخر دار

برای طراحی استخر و ویلا باید بودجه را تعیین کنید تا بتوانید در مورد اندازه استخر تصمیم بگیرید. ساخت استخر بزرگ، طراحی اطراف استخر، ابزار و تجهیزات و لوازم جانبی نیاز به هزینه زیادی دارد. هنگامی که این بخش را شناختید، پیمانکاری را پیدا کنید که بتواند برنامه شما را با توجه به بودجه شما اجرا کند.

توجه به نیازهای خانواده در طراحی ویلا استخر دار

ایده دیگری که در طراحی ویلای استخر دار باید در نظر گرفت این است که چه کسی از استخر استفاده خواهد کرد. قوانین طراحی استخر برای بازی و شنا برای کودکان با قوانین طراحی استخر برای بزرگسالان یکسان نیست. اگر پول کافی دارید می توانید یک استخر برای کودکان در ویلا ایجاد کنید. این استخرها عموما کم عمق تر و کم خطرتر هستند.

طراحی ویلای استخر دار بزرگسالان در خانواده عمق بیشتری دارد و فضا با توجه به سلیقه و گروه سنی بزرگسالان طراحی شده است. در هر صورت برنامه ریزی زمین اطراف استخر به سلیقه و نیاز خانواده بستگی دارد. شما می توانید بهترین ایده ها را در این بخش اعمال کنید.

شکل ساختاری استخر

درنظر داشتن مدل و طرح استخر در میزان بودجه برای ساخت استخر ویلا تاثیرگذار است. بسته به بودجه، سبد پیمانکار و ایده های خود، می توانید استخر ویلای خود را طراحی کنید. ممکن است یک استخر بتنی یا استخر ساخته شده از مواد مقاوم در برابر رزین در نظر بگیرید؛ اگر می خواهید استخر شما برای مدت طولانی پایدار باشد، باید یک استخر بتنی سفارش دهید. ساخت این استخر زمان زیادی می برد.

استفاده از کاشی، سرامیک و سنگ های معماری در رنگ ها و اندازه های مختلف در طراحی استخر ویلا می تواند ایده جذاب منظر استخر ویلا را به مرحله عمل نزدیک کند.

آیا طراحی ویلا استخر دار خواهان بیشتری دارد ؟

اکنون که اصول طراحی استخر در ویلاها و باغ ها را می دانید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا استخر در خانه اینقدر مهم است. به عنوان توضیحی کوتاه در این قسمت باید گفت که وجود استخر در ویلاها و باغ ها سبک زندگی مجلل را تداعی می کند. همانطور که می دانید استخر یک منطقه تفریحی برای شنا و ورزش های آبی برای بزرگسالان و کودکان است. هر ساله تعداد زیادی از مردم برای شنا در استخرهای عمومی بیرون می روند که می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود.

از آنجایی که اهمیت حفظ حریم خصوصی برای تفریحات آبی در ویلاهای لوکس به طور فزاینده ای اهمیت می یابد، دنیای طراحی استخر و طراحی اسکله داخلی دستخوش تغییرات عمده ای شده است. اکنون می بینیم که باغ ها، عمارت ها یا ویلاهای مجلل در شمال همگی دارای استخر هستند.

باید تمام هزینه های طراحی ویلا استخر دار را در نظر بگیرید. حتی اگر ویلای شما استخر ندارد، نباید جایی برای حمام و شنا بسازید. بهترین راه حل این است که برای دریافت راهنمایی های لازم با یک متخصص در امر محوطه سازی و طراحی ویلا مشورت کنید. البته برخی از خانواده ها صرفاً توصیه می کنند که استخری برای بازی کودکان و لذت بردن از تفریحات آبی معمول در باغ یا ویلا بسازند.

اشکال مختلف برای طراحی ویلا استخر دار

برای داشتن زیباترین استخرها در ویلا و باغ، شناخت انواع مدل ها و طرح ها ضروری است. پیشرفته ترین شرکت های طراحی داخلی و منظر ویلا معمولا از ایده های خلاقانه استخر استفاده می کنند. ایده ها ترکیبی از چند ضلعی ها و خطوط منحنی هستند. ممکن است از بالا استخری ببینید که مستطیل شکل است اما گوشه های منحنی دارد.

در مقابل، برخی از استخرها گرد و برخی دیگر بیضی شکل هستند. برخی از استخرهای ویلا به شکل لوبیا و مارپیچ هستند و برخی دیگر به شکل مستطیل و دایره ای در کنار یکدیگر قرار دارند. طراحی خلاقانه بسته به منطقه ای که برای طراحی و طراحی استخر دارید می تواند اعمال شود. برای اینکه ویلا به صورت حرفه ای تمام شود، باید تمام نقشه ها را در نظر بگیرید.

شاید تعجب کنید اما یکی از عواملی که باعث زیباتر دیده شدن استخر و تغییر زیبایی در طراحی آن می شود استفاده از نورپردازی و سنگ های تزئینی در قسمت های مختلف اطراف استخر است. برخی افراد ترجیح می دهند دیوارهای استخر را با نورپردازی تزئین کنند.

برخی دیگر استفاده از مصالح ساختمانی مانند چوب حرارتی را برای محوطه سازی اطراف استخر پیشنهاد می کنند. با توجه به سابقه ی طولانی مدت و در عین حال درخشان مجموعه ی تهران گاردن در امر طراحی ویلا و محوطه سازی، استفاده از مشاوره کارشناسان این تیم قدرتمند می تواند در حل چالش های این مسیر به شما کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا