توضیحات جدید باشگاه پرسپولیس درباره پرونده برانکو

توضیحات جدید باشگاه پرسپولیس درباره پرونده برانکو

مهدی خواجووند در پاسخ به نگرانی های رسانه های اجتماعی درباره اقدام قانونی این باشگاه در پرونده برانکو ایوانکوویچ ، اظهار داشت: انجام دهید. این باشگاه حتی از فیفا درآمد کسب کرد. با توجه به ارسال لایحه ، این کار امروز ، سه شنبه ، در مهلت قانونی انجام می شود. شاید دلیل نگرانی محاسبه روزها باشد ، زیرا مهلت 21 روزه با روز کاری تعیین می شود. با این حال ، ضبط این موارد برای هواداران آسان است و هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ که برنامه ای برای مذاکره ندارد و باشگاه باید این موضوع را با وکیل خود حل کند ، ادامه داد: تأکید باشگاه بر مذاکرات و مصالحه است ، اما به احتمال زیاد این امر نیاز به تعدادی شرایط دارد. طرف مقابل همچنین می خواهد مذاکره کند و سازش کند ، و من درباره آن زیاد نمی گویم.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس همچنین با تکرار شایعات مذاکره با بودیمر اظهار داشت: همانطور که گفتم ، نظر مدیریتی این باشگاه تأکید و مذاکره بیشتر بر مذاکرات و مصالحه احتمالی است. اما من مسئولیت های قانونی نیز دارم. ما سعی می کنیم هر دو را همزمان ببینیم. در این حالت ، ما در حال انتخاب داور هستیم. سرانجام ، تصمیم به پیگیری پرونده به عنوان مدیرعامل در C.A.S گرفت. در همین رابطه نامه هایی دریافت کرده ایم که پاسخ های مناسب ارسال شده است و منتظر نظرات دادگاه های ورزشی هستیم.

مهدی خواجووند همچنین در مورد آخرین تحولات در مورد کالدرون و دستیارانش صحبت کرد و افزود: در این رابطه با توجه به صورتحساب و اعلام فیفا ، ما در حال تصمیم گیری در مورد کمیته تعیین وضعیت هستیم.

256 43

دکمه بازگشت به بالا