ورزشی

اولین واکنش پرسپولیسی محبوب به مهاجرتش

افشین قطبی که سال ها در تیم ملی کره جنوبی و کشورهای شرق آسیا فعالیت می کرد و هدایت پرسپولیس و تیم ملی ایران را نیز بر عهده داشت، به عنوان سرمربی جدید تیم ونکوور AFC انتخاب شد.

این باشگاه به تازگی تاسیس شده و در فصل 2023 در لیگ برتر کانادا حضور دارد. دوست رب بازیکن سابق تیم ملی این کشور، مالک باشگاه ونکوور افسی به شماره می‌رود.

قطبی در گفت و گو با سایت ونکوور اف سی در مورد تیم جدیدش گفت: هر چه سن شما بالاتر می رود، صبر و انعطاف بیشتری پیدا می کنید. یاد گرفتم چگونه برای مشکلات راه حل پیدا کنم. ونکوور یکی از شگفت انگیزترین شهرهای جهان است. شهری جهانی با تنوع و باشگاهی که می خواهد شهر را در آغوش بگیرد. به یاد دارم که وقتی برای ماشین به کشور جدیدی می آیی، باید به مسائل مختلف احترام بگذاری، گوش کنی و فرهنگ آن کشور را یاد بگیری.»

وی که در سال 87 با پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر رسید، با اشاره به فعالیت های خود در کشورهای مختلف گفت: از 13 سالگی مهاجر بودم و به آمریکا آمدم. همه جا یک محاجر بوده ام و زمان که شما محاجر وتحید، هر روز باید را کا کندین. تا کنون درگیر پروژه های چالش برانگیز و دشوار زیادی بوده ام. من سرمربی تیم هایی مثل بایرن مونیخ یا رئال مادرید نبوده ام و تیم هایی داشته ام که باید از سطح متوسط ​​یا ضعیف بسازم.»

سرمربی سابق تیم ملی ایران کیفیت بازیکنان را یکی از مهارت های خود عنوان کرد و توضیح داد: باید تیمی بسازیم که به هواداران این حس را بدهد که از همان بازی اول می توانیم در هر مسابقه پیروز شویم. هر وقت تماشاگران به ورزشگاه می آیند، تماشاگران باید هیجان زده شوند.»

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا