اقتصادیفعالان کسب و کار

مزایای داشتن یک وکیل مهاجرت به کانادا در کنار شما

شرایط اقلیمی و اقتصادی و فرهنگی باعث شده تا این کشور مقصد اصلی مهاجران باشد. از آنجا که مهاجران از قوانین بروز کانادا اطلاعی ندارند نیاز است تا با وکیل مهاجرت به کانادا این پروسه طولانی را طی کنند. یک وکیل خوب قطعا دانش کافی در این زمینه دارد و می تواند با راهنمایی های خود مسیر مهاجرت را برای متقاضیان هموار سازد. مهاجران می توانند به کمک وکیل مراحل را به خوبی پشت سر بگذارند و از روش های مختلف اعم از سرمایه گذاری، تحصیلی، کار، ثبت شعبه، استارتاپ کانادا و… برای مهاجرت نهایت استفاده را ببرند.

نقش وکیل در مهاجرت کانادا چیست؟

وکیل نقش مهمی را در مهاجرت متقاضیان به کانادا ایفا می کند و با دانش و تخصص و تجربه خود می تواند بهترین راه را به آنها پیشنهاد کند. وکلای خبره از قوانین مهاجرتی و تطابق پرونده با قوانین شناخت دقیقی دارند و با توجه به آن برای ویزا درخواست می دهند. با وجود چنین وکلای مجربی متقاضیان دیگر دغدغه و نگرانی برای اقامت خود نخواهند داشت . وکیل همیشه در دسترس بوده و در صورت بروز مشکل به سرعت بهترین راه حل را برای آن پیدا کند. کانادا در شمال قاره آمریکای شمالی واقع شده و طولانی ترین مرز زمینی جهان را به خود اختصاص داده است.

وکلایی که شناخت عمیق تر و بروزتری از قوانین مهاجرتی دارند می توانند پرونده های قوی تری را ارائه کنند و پروسه مهاجرت را کوتاه تر سازند . این نشان دهنده نقش پر رنگ وکیل در این زمینه است. برای اخذ نتیجه مطلوب نیاز است تا متقاضیان وکلای مجری و با سابقه را انتخاب کنند. با پیدا کردن یک وکیل خوب شانس شما برای دریافت ویزای کانادا بیشتر خواهد شد. کار وکیل کاملا قانونی است چون با مجوزهای لازم فعالیت می کند؛ به همین دلیل مهاجرت شما با مشکلی روبرو نخواهد شد. در نامه ای که وکلا و مشاورین ارائه می کنند تمام مشخصات فرد متقاضی به همراه دلیل و اهداف مهاجرت او به درستی ثبت شده است .

وظایف وکیل مهاجرت به کانادا

وکلایی که برای مهاجرت به کانادا انتخاب می شوند قطعا وظایفی دارند که باید به نحو احسن آن را انجام دهند. از Find out if your representative is authorized خود مطلع شوید . دریافت ویزا و اقامت از هر روشی که باشد قوانین و مشکلات خاص خود را دارد که وکیل می تواند به بهترین شکل ممکن مشکلات را طبق قانون برطرف سازند. وقتی وکیل تمام اقدامات را به نحو احسن پیش می برد اخذ ویزا آسان تر می شود و متقاضی می تواند سریع تر کارهای اقامت را انجام دهد . مهمترین وظیفه وکیل منعقد کردن یک قرداد مشخص و شفاف با فرد متقاضی است که در آن تمام وظایف و اقدامات وکیل شرح داده شده است.

فرد متقاضی پس از خواندن باید آن را امضا کند. تمام اقدامات اداری و تشریفاتی و حقوقی که برای اخذ پذیرش مهاجرت نیاز اسمزایای استفاده از وکیل برای مهاجرت به کانادا استفاده از وکیل برای مهاجرت به کانادا مزیت های زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. وکلا بر اساس شرایط افراد همیشه بهترین و آسان ترین روش را برای دریافت ویزای کانادا ارائه می کنند. اطلاعات کامل از وضعیت فرهنگی، اقتصاری، کاری، رفاهی، تحصیل در آموزشی و… همه از طریق وکیل در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با برنامه ریزی دقیقی که انجام شده در کمترین زمان اقامت کانادا را دریافت کنید .

برای بیرون آمدن از نگرانی و سردرگمی و نجات از مهاجرت غیر قانونی انتخاب یک وکیل مجرب می تواند بهترین گزینه باشد. مهاجرت به کانادا حساسیت زیادی دارد و وکلا این موضوع را برای متقاضیان هم مطرح می کنند . توسط وکیل صورت می گیرد و نیازی به حضور موکل نیست. در دنیای امروز، هر روزه بسیاری از افراد برای تحقق رویا های خود و به دست آوردن زندگی بهتر، به دنبال فرصت های مهاجرت به کشور های دیگر هستند. در این راه، یکی از مقاصد پرطرفدار و مورد توجه بسیاری از افراد، کاناداست. اما مهاجرت به کانادا یک مسیر پیچیده است که متقاضیان در این مسیر نیاز به راهنمایی و حمایت حرفه ای دارند.

بنابراین در این حیطه، نقش وکلای مهاجرت به کانادا به عنوان راهنمایان حقوقی این سفر مهم و حیاتی است. جهت شناخت متقاضیان در رابطه با وکیل مهاجرت به کانادا، در این مقاله، به بررسی نقش و اهمیت وکیل مهاجرتی کانادا پرداخته شده است. در این مقاله از اهمیت دانش و تجربه حقوقی وکلای مهاجرتی در فرآیند مهاجرت، بررسی شرایط، هزینه وکیل مهاجرت به کانادا و هزینه مشاوره آن تا مزایای داشتن وکیل مهاجرت به کانادا مورد بررسی قرار گرفته است و به افراد در انتخاب بهترین وکیل های مهاجرتی کمک می کند.

شرکت مهاجرتی ویزا موندیال به مدیریت مرتضی هماپور، عضو رسمی انجمن مشاوران مهاجرتی کانادا (CICC) با کد فعالیت R514558، بیشتر از ۱۲ سال در امر مهاجرت به کانادا تجربه دارد. بیشتر از یک دهه تجربه و ۱۲.۰۰۰ پرونده موفق در ویزا موندیال به همراه نامه دفاعیه وکیل به طور اختصاصی برای هر پرونده، شانس قبولی پرونده‌های مهاجرتی در ویزا موندیال را در قیاس با کل ایران حدود ۳۰% افزایش داده است.

چه در ایران باشید و چه در کانادا، می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری برای دریافت خدمات تخصصی در مسیر مهاجرت خود به کانادا روی ما حساب کنید. چرا شرکت ما انتخابی مطمئن به عنوان وکیل مهاجرت به کانادا است؟ شاید بتوان گفت در مسیر پرچالش مهاجرت به کانادا، اولین گام اطمینان از فعالیت مشاور و وکیل مهاجرتی مورد نظرتان است. شرکت مهاجرتی ویزا موندیال همیشه به لزوم وجود شفافیت و ارائه اطلاعات دقیق برای ایجاد اطمینان ‌خاطر در مخاطب، تسهیل تجربه مهاجرت و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از هم‌میهنان گرامی تأکید داشته است.

به عنوان یک قاعده کلی، هرچقدر مجموعه و یا وکیلی که انتخاب می‌کنید خدمات خود را به صورت متمرکز روی یک کشور ارائه کند، احتمال اینکه خدمات بهتری دریافت کنید بالاتر می‌رود. برای مثال مجموعه‌ای که تنها یک کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کند، نسبت به مجموعه‌ای که برای تعداد زیادی از کشورها اقدام می‌کند تسلط بیشتری بر قوانین خواهد داشت و به این ترتیب می‌تواند مشاوره مهاجرتی دقیق‌تر و بهتری ارائه کند. مجموعه ویزا موندیال با ارائه خدمات اختصاصی برای مهاجرت به کانادا آماده است تا مشاوره دقیق، منطبق بر قوانین به‌روز مهاجرتی و با تمرکز بر جزئیات و ریزه‌کاری‌های روند مهاجرت به کانادا را ارائه کند.

شفافیت در قرارداد ضمن رعایت حقوق طرفین داشتن قرارداد معتبر با یک وکیل برای مهاجرت به کانادا یک ضرورت قانونی است؛ این قرارداد علاوه بر آنکه در بیان تعهدات طرفین ضرورت دارد، ممکن است در مراحل برخی از پرونده‌های مهاجرتی نیاز باشد. در مجموعه ویزا موندیال، تنظیم یک قرارداد شفاف که حقوق طرفین در آن رعایت شده باشد نه یک امتیاز، بلکه یک الزام اولیه است که در تمامی پرونده‌های مهاجرتی ـ فارغ از روش مهاجرت مورد نظر ـ در نظر گرفته می‌شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا