ورزشی

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید گمنام شناسایی‌شده

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، به همت اداره امور شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی جلسه هماهنگی استقبال از خانواده برگزار شد. . شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلام تازه شناسایی شده بیرجند با حضور مسئولین یایاسان سیاحد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.(ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد سلاطان خراسان در جلسه هماهنگی استقبال از خانواده شهدای گمنام تازه شناسایی شده دانشگاه آزاد بیرجندمعرفی یکی از شهدای گرانقدر گمنام مدفون در معبد شهدای این دانشگاه را اقدامی ارزشمند فرهنگی، معرفتی و بصیرتی برشمرد و بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ماست.

سید حسن هاشمی از اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان و کسانی که برای برگزاری مراسم باشکوه و ارزشمندی برای استقبال از خانواده این گرانقدر به استان خراسان جنوبی می آیند تشکر کرد. شهید با بیان اینکه استقبال از این خانواده گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلامی و بقیه مردم و مسئولان استانی معنویت گرانبهایی خواهد بود. بار دیگر عطر فرهنگ ناب ایثار و شهادت را در فضای دانشگاه می پراکند. و ولایت خمینی یک رهبر و شهید ارزشمند خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تجلیل از شهدا مبنی بر اینکه شهدا مظهر هستند، از روند فعالیت ها و اقدامات انجام شده خبر داد. قدرت ایران.” ما شهیدان شهدا و ایثارگران خود هستیم و امیدواریم به واسطه شهدا به رسالت و رسالت گرانبهایی که بر دوش ماست انجام دهیم.

علی فلاحی با اشاره به اینکه دشمنان پس از جنگ هشت ساله در ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی نیز با انقلاب اسلامی مردم ایران مواجه شدند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم ما نیات شوم آنان است. همیشه در معرض.»

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه هر شهید پرچم استقلال و عظمت کشورمان است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلام، سپاه و ارتش. جمهوری اسلامی، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان بنیاد سیهد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا