فعالان کسب و کار

سه جزء اصلی اینورتر صنعتی کدامند؟

اینورتر صنعتی چیست؟

سیستم های اینورتر صنعتی در محیط های سخت استفاده می شوند و به طور ویژه برای محافظت از بارهای بحرانی در کاربردهای صنعتی طراحی شده اند. ترانسفورماتور ایزوله گالوانیکی برای جداسازی بار از منبع استفاده می شود. در غیر این صورت منبع تغذیه آسیب جدی به ترانسفورماتور و بارهای سنگین وارد می کند. برای خرید اینورتر آیمستر مدل a1 می توانید به ثامن مراجعه کنید.

برنامه های کاربردی ترانسفورماتور

برق یکی از مهم ترین نیازهای شرکت ها می باشد. اینورتر وسیله خاصی است که ولتاژ مستقیم را به ولتاژ متناوب تبدیل می کند. اینورتر منبع تغذیه بدون وقفه و پیوسته را فراهم می کند. در کاربردهای مختلفی مانند یو پی اس، کنترل کننده سرعت، موتورهای الکتریکی و … استفاده می شود. انواع مختلفی در کاربردهای تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شود. صنایع باید از انقلاب های صنعتی برای حفظ صنعت استفاده کنند. ترانسفورماتورها نقش مهمی در صنعت تولید دارند. سازندگان اینورتر می توانند اینورترهای صنعتی را با توجه به نیازهای صنعتی خود سفارشی کنند. اکنون با اهمیت و مزایای استفاده از کلیدهای صنعتی آشنا شدید.

اهمیت استفاده از اینورتر صنعتی

اینورترهای صنعتی دستگاه های قدرتمندی هستند که می توانند در برابر قطع برق محافظت کنند. صنایع مختلف از انرژی به عنوان بخش مهمی از عملیات خود استفاده می کنند. تولید برق؛ حمل و نقل برای صنایع تولیدی مانند تولید نفت باید بدون وقفه کار کند. تعطیلی عملیات آنها منجر به زیان مالی می شود. همه این صنایع برای عملیات تولید مستمر نیاز به تامین مداوم و پایدار انرژی دارند. کاربردهای صنعتی مانند سیگنالینگ راه آهن و شبکه، امنیت الکترونیکی، خروجی فرودگاه. ایستگاه های کنترل خط لوله و کارخانه های تولیدی نیاز به منبع تغذیه مداوم دارند.

قطعی برق، نوسانات و خاموشی ها بزرگترین تهدید برای بخش تولید هستند موسسات صنعتی نسبت به تغییرات منبع تغذیه آسیب پذیر هستند. خسارات ناشی از قطع برق تایید می شود قطع برق در حدود ده ثانیه بلافاصله تولید را متوقف می کند می تواند باعث آسیب به ماشین آلات و تجهیزات در صنایع تولیدی شود بنابراین باید اینورترهای صنعتی کارآمد و قدرتمند برای غلبه بر محدودیت های انرژی و توان نصب شوند

این صنعت نصب اینورترهای صنعتی مناسب، مقیاس پذیر و کارآمد را تضمین می کند. بنابراین اینورترهای صنعتی برای تمامی صنایع و کاربردهای صنعتی اهمیت بیشتری دارند. صنعت باید اینورتر صنعتی مناسب را با توجه به قدرت ذخیره سازی و کارایی انتخاب کند.

ساختار یک اینورتر صنعتی

اینورتر یا درایور AC وسیله ای است که برای کنترل موتور AC استفاده می شود. پارامتر مهم در سرعت این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی است و اینورتر برای تنظیم سرعت سوئیچ می شود. دستگاه های سوئیچینگ صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شوند. این ورودی برق ورودی از شبکه برق شهری به اینورتر است و اینورتر تک فاز دستگاهی با برق ورودی تک فاز است. شرکت تک اینورتر با سالها تجربه ارزشمند در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی در ایران، تامین کننده و تامین کننده اینورتر از شرکت های مختلف می باشد. طرف های قرارداد Paras Drive شامل سازندگان هیوندای کره، LS کره، هایتک تایوان، دلتا چین و iMaster است. اینورتر یا درایو یکی از تجهیزات پرکاربرد صنعتی است.

سه جزء اصلی اینورتر صنعتی کدامند؟
سه جزء اصلی اینورتر صنعتی کدامند؟

سه جزء اصلی اینورتر صنعتی کدامند؟

1. فیلتر خازنی: برای کاهش توان ورودی استفاده می شود.

2. بخش مبدل برق شهری: تبدیل AC شهر به ولتاژ بالا (مبدل AC به DC)

3. اینورتر برق یا IGBT: PWM سریع (تبدیل DC به AC) تولید می کند. مهمترین بخش اینورترها IGBT است. در اینورترها از ترانزیستورهای IGBT برای تولید فرکانس های مختلف استفاده می کنیم. اصطلاح IGBT مخفف ترانزیستور دوقطبی دروازه مهار شده است. ترانزیستورهای IGBT ترانزیستورهای دوقطبی گیت عایق هستند و جزو نیمه هادی های با بالاترین سرعت سوئیچینگ هستند و برای سوئیچینگ سریع استفاده می شوند.

انواع اینورتر صنعتی

بسته به نوع استفاده، انواع مختلفی از اینورترهای صنعتی مناسب جهت کنترل وجود دارد و انواع اینورتر در تمامی برندها یافت می شود. انواع سرمایه گذاران عبارتند از:

اینورتر ls

کابین اینورتر زیمنس

اینورتر پیشرفته

اینورتر آمستر

اینورتر اشنایدر

یک سوراخ حفر کنید

اینورتر YeJafra

اینورتر انجیر

و…

ویژگی های اینورترهای صنعتی

برخی از ویژگی های اینورترهای صنعتی عبارتند از:

کنترلر 16 بیتی DSP

ترانسفورماتور ایزولاسیون داخلی

سوئیچ استاتیک داخلی

شیفتر دستی داخلی

میانگین عملکرد فعلی

تنظیم ولتاژ خروجی <1%؛

100٪ عدم تعادل بار

تاخیر تعویض دنده از 20 میلی متر تا 10 ثانیه (قابل تنظیم از طریق LCD)

لینک های رایگان بالقوه

سیستم مانیتورینگ از راه دور

تو….

دکمه بازگشت به بالا