اقتصادی

برگزاری مراسم رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) در کرمانشاه/باید مراسم مذهبی، معنوی به طور مداوم برگزار شود

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار اخبار ورزشی کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) همایش همگانی در استان کرمانشاه برگزار نمی‌شود و مراسم به صورت مویرگی در استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌ها توسط سازمان تبلیغات اسلامی شامل برگزاری مراسم قرائت حدیث کساء و مدیحه سرایی در مدارس دخترانه و پسرانه صدرا در سراسر استان کرمانشاه، برگزاری مراسم عزاداری در هیئت میثاق با شهدا در شهرک شهید مفتح از امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری هیئت کاظم‌پور در سرچشمه روز پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه، توزیع نذری توسط موکب آقایی در روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه و پخش گوشت گرم مرغ به مقدار ۷۰۰ کیلوگرم برای خانواده‌های بی بضاعت هم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم روز شنبه ۲۵ شهریور ماه در دفتر امام جمعه با حضور مسئولین و میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم مذهبی، معنوی برای رفع کینه و کدورت‌ها و ایجاد صمیمیت بیشتر بین مردم باید به شکلی ویژه و به طور مداوم برگزار شود.

دکمه بازگشت به بالا