اقتصادیفعالان کسب و کار

جراحی لاغری شکم

جراحی لاغری ابدومینوپلاستی یا لیفت شکم، روشیست که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن عضلات دیواره شکم، شکم شما را صاف می‌کند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می‌شود. هدف، از بین بردن پوست اضافی شکم است که از طریق ورزش قابل برداشتن نیست – به عنوان مثال، پوست اضافی ناشی از بارداری یا کاهش وزن زیاد.

چه موقع یک فرد را لاغر می نامیم؟

درمان لاغری تقریبا به همان مقدار سخت است که درمان چاقی سخت است و در بالا بردن کیفیت زندگی تاثیر به سزایی دارد. در ابتدا بهتر است که تعریفی ساده از لاغری را برایتان بیان کنیم.انرژی مورد نیاز بدن توسط غذاهایی که می خوریم تامین می شود. اگر این انرژی به اندازه مصرف مورد نیاز بدن باشد؛ فرد تناسب اندام دارد یعنی نه چاق است و نه لاغر است.حالا اگر انرژی که توسط غذاها به بدن می رسد بیشتر از نیاز بدن باشد، در جای جای بدن به صورت چربی برای مواقع قحطی ذخیره می شود. در این صورت فرد به چاقی و اضافه وزن دچار است.حالا اگر انرژی که غذاها به بدن می رسانند از مقدار مورد نیاز بدن کمتر باشد، فرد دچار لاغری می شود.

در مواردی که لاغری مزمن ایجاد شود، سوء تغذیه نیز به آن گفته می شود. این موضوع می تواند پس از مدتی مشکلات جدی مانند از دست دادن سلامت دندان ها و حتی برخی از ارگان های حیاتی بدن را به همراه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است برای پیشگیری از این منظور هر چه سریعتر با کمک متخصصان در این زمینه راهکارهای درمانی را پیش گرفت.

لوسیون لاغری

لوسیون لاغری شکم یا کرم است که ادعا می‌شود به کاهش چربی بدن در نواحی خاصی از بدن مانند شکم، ران و باسن کمک می‌کند. این محصولات معمولاً حاوی موادی مانند کافئین، عصاره چای سبز و اسانس نعناع فلفلی هستند که گفته می‌شود به چربی سوزی و افزایش گردش خون کمک می‌کنند.

Abdominal slimming surgery

لاغری چه دلایلی دارد؟

لاغری دلایل مختلفی دارد؛ اغلب می توان با فهمیدن علت آن به درمان لاغری پرداخت. در ادامه به بررسی مهمترین علت های اصلی لاغری اشاره خواهیم کرد تا بتوان راه حل مناسبی برای درمان در نظر گرفت. با ادامه متن همراه ما باشید.

  1. فعالیت بدنی بیش از حد

افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند و در مشاغل سخت مشغول به کار هستند، مانند کارگران ساختمانی، معدنکاران، کشاورزان و … که در شغل خود به فعالیت شدید می پردازند و انرژی مورد نیاز برای انجام این گونه فعالیت ها به آنها نمی رسد، مقدار قابل ملاحظه ای از وزن خود را از دست می دهند.

  1. مسائل روحی روانی مانند استرس، اضطراب و افسردگی

یکی دیگر از تاثیرگذارترین مسائلی که می تواند باعث لاغری شود، ابتلا به و بیماری های روحی است.برخی افراد که به این بیماری دچار هستند، اشتها برای میل کردن غذا را ندارند.البته برخی از این افراد نیز وقتی حمله های افسردگی آنان را فرا میگیرد به پرخوری رو می آورند. ولی همچنان می توان عنوان کرد که افسردگی می تواند به عنوان دلیلی برای بروز لاغری در برخی افراد شود.

  1. بیماری ها و اختلالات مربوط به دستگاه گوارش

برخی می توانند عاملی برای بروز لاغری باشند، بیماری هایی مانند سندروم روده تحریک پذیر اسهالی، کولیت روده و نیز می تواند لاغری ایجاد کند که با رفع عامل ایجاد کننده، فرد به وزن نرمال خود بازمی گردد.به همین منظور بهتر است بدن فرد طبق تجویز پزشک مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و راهکار درمانی را پزشک مشخص کند.

  1. ابتلا به کم خونی

در بین کودکان و بانوان، کم خونی شایع است. اغلب کم خونی در بین کودکان باعث بروز لاغری می شود. کم خونی با کاهش اشتها ارتباط مستقیم دارد و با کم شدن اشتها و کم شدن تغذیه، کاهش وزن و در نهایت لاغری به وجود می آید.

  1. ابتلا به بیماری های متابولیک

برخی بیماری های متابولیک مانند دیابت و پرکاری تیروئید نیز از عوامل بروز لاغری هستند. معمولا درمان های دارویی آنها در دسترس است و با درمان بیماری، علائم آن که لاغری جزء آنها است نیز از بین می رود.

  1. شرایط آب و هوایی و تغییر آن؛ گاهی برای درمان لاغری باید آنرا تغییر داد

ممکن است در ابتدا بین آب و هوا و چاقی یا لاغری ارتباطی دیده نشود؛ ولی این ارتباط وجود دارد. در مناطق با دمای پایین معمولا در افراد اشتها بیشتر است نسبت به کسانی که در مناطق با دمای بیشتر زندگی می کنند.همینطور در زمان تغییر فصل های سال نیز این پدیده دیده می شود. در زمستان معمولا افراد با اضافه وزن و در تابستان با کاهش وزن روبرو می شوند. می توان گفت افراد لاغر در مناطق گرمسیر تعداد بیشتری نسبت به مناطق سردسیر دارند.

  1. ابتلا به برخی از بیماری های مزمن

برخی بیماری های مزمن که متابولیسم بدن را دچار اختلال می کنند مانند سرطان و سل می توانند سبب لاغری مزمن در افراد مبتلا شوند.
این نوع لاغری با درمان بیماری ها درمان می شود.بهترین راه این است که با مشاوره از یک متخصص تغذیه، رژیمی اصولی برای درمان لاغری را دریافت کرد. رژیم های غیر اصولی به ویژه برای افرادی که از بیماری خاصی رنج می برند، آسیب های جبران ناپذیری را ممکن است ایجاد کند.

  1. رژیم های لاغری نادرست و سخت

رو آوردن به رژیم های لاغری سخت گیرانه سبب می شود تا در طی آن آسیب های جدی به بدن فرد وارد شود که کمترین آنها لاغری مفرط است.
توصیه می شود برای دریافت رژیم لاغری و یا چاقی به متخصص تغذیه مراجعه شود تا رژیمی تخصصی برای خود فرد بر اساس ویژگی های فیزیکی تنظیم شود.

گن یکسره لیفت باسن آرتان

یک گن لاغری است که برای ایجاد ظاهری صاف تر و باریک تر در زیر لباس طراحی شده است. این گن از پارچه ای کشسان و محکم ساخته شده است و در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.برای مشاهده قیمت گن لیفت باسن آرتان میتوانید به ادرس اینترنتی ما مراجعه کنید.

مشکلات مربوط به انسولین عبارت‌ اند از:

  • سطح انسولین ناکافی (دیابت نوع 1)

در دیابت نوع اول به دلیل کاهش میزان انسولین در بدن، فرد دچار مشکلات مختلف می‌شود. که بعضاً با افزایش وزن نامتعارف همراه می‌باشد و بنا به نیاز پزشک باید از قرص، مواد غذایی و سایر دارو‌های حاوی ویتامین دی استفاده نماید. در صورتی که این گونه از دیابت در مراحل ابتدایی شناسایی شود، قطعاً لاغری با ویتامین دی راحت‌تر صورت می‌گیرد و به طبع آن کنترل و درمان دیابت نیز آسان‌تر خواهد بود. با این توصیف هنگام مشاهده هرگونه مشکل در بدن و احتمال اینکه به دیابت نوع 1 مبتلا شده‌اید، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

  • مقاومت به انسولین (دیابت نوع 2)

همان طور که از نام دیابت نوع 2 پیداست، با افزایش میزان انسولین در بدن، این هورمون بیشتر شده و در مقابل سلول‌ها و بخش‌های مختلف بدن از خود مقاومت نشان می‌دهد. تا جایی که به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و ضمن افزایش وزن و چاقی قسمت‌های مختلف نظیر کبد، پانکراس و غیره را درگیر می‌سازد. پس مواد قندی و کربوهیدرات را به صورت کنترل شده مصرف کنید، تا علاوه بر کنتزل میزان انسولین در بدن، نه تنها به دیابت مبتلا نشوید، بلکه وزن شما در حد ایده‌آل و استاندارد قرار بگیرد.

در مقاومت به انسولین، معمولا در ابتدا این هورمون زیاد تولید می‌شود تا به مقاومت غلبه کند، اما پس از مدتی هورمون‌ پانکراس خسته شده و سطوح ناکافی انسولین به همراه مقاومت به جای می‌ماند. مقاومت به انسولین یک مشکل بزرگ در دیابت نوع 2 است و در افزایش وزن و چاقی نقش دارد.

اکثر مردم وقتی به غذا، قند خون و انسولین فکر می‌کنند، درشت‌مغذی‌ها چیزی است که به ذهنشان می‌آید: پروتئین، کربوهیدرات و چربی. به طور خلاصه، هنگامی که شما هر نوع کربوهیدراتی (از جمله شکر و غذاهای نشاسته‌ای مانند نان یا سیب زمینی) را می‌خورید، کربوهیدرات به قند ساده‌ای به نام گلوکز تجزیه می‌شود. تا زمانی که انسولین به درستی عمل کند، گلوکز را از خون شما خارج کرده و به عضلات، کبد و جاهای دیگر می‌رساند. علاوه بر این، این هورمون، سطح گرسنگی و انرژی شما را مدیریت می‌کند تا وزن را ثابت نگه دارد. اما فقط درشت مغذی‌ها نیستند که با انسولین در ارتباط هستند.

نکته:اگر به دنبال خرید گن اصل با قیمت مناسب هستید میتوانید به ادرس اینترنتی ما مراجعه کنید و از قیمت گن ساعت شنی اصل کلمبیا مطلع شوید.

دکمه بازگشت به بالا