فعالان کسب و کارورزشی

گن لاغری زیپ دار

هدف کمربندهای لاغری (گن لاغری) فشرده‌سازی بخش میانی بدنتان است تا اندام شما را به شکل ساعت شنی درآورند. اساساً، کمربندهای لاغری همان شکم‌بند (گن) با پیچ‌وتاب‌های امروزی هستند. به دلیل انتشار تصاویر و توصیه‌های پرشور از جانب افراد مشهور کمربند‌های لاغری تا حدودی به مد روز تبدیل شده‌اند.

خانم هایی که اضافه وزن دارند، برای خرید لباس مجلسی به زحمت می افتند. انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی یک راه حل ساده اما کاربردی برای خوش اندام شدن و نزدیک شدن به استایل دلخواه در مهمانی و مجالس مختلف است. به طور کلی خانم ها، استایل و اندام بسیار متفاوتی نسبت به آقایان دارند. البته این موضوع بخشی از جذابیت ظاهری آن هاست. متاسفانه این تصور غلط در مورد گن ها وجود دارند که آن ها فقط برای لاغری استفاده می شوند. در حالی که گن ها کمک می کنند ما به فرم دلخواه بدن مان نزدیک شویم. در این مطلب قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای و بهترین نوع گن برای لباس مجلسی را به شما معرفی می کنیم.

گن لاغری چیست؟

گن لاغری لباس زیر تشکیل شده از پارچه‌ای ضخیم و استخوان‌بندی فلزی سخت است. کمربند لاغری دورِ کمر پیچیده می‌شود و با استفاده از یراق‌آلات، قلاب یا زیپ چسبی به سفتی بسته می‌شود. کمربند لاغری بسیار محکم‌تر از کمربند یا لباس زیر فرم دهنده بسته می‌شود تا کمر شما را باریک‌تر نشان دهد. ممکن است افراد مشهور این کمربندهای لاغری را شدیداً توصیه کنند اما این لزوماً بدان معنا نیست که این کمربندها و استفاده از آنها اثربخش و بدون خطر هستند. در ادامه، ما حقایق مربوط به کمربند‌های لاغری و اینکه آیا آنها خطراتی برای سلامتی دارند یا خیر را بررسی می‌کنیم.

درحالی‌که می‌توان نتیجه کمربند لاغری را سریعاً مشاهده کرد اما مثمر ثمر بودن کمربند لاغری مستلزم پوشیدن آن به‌صورت مکرر در طول چند ماه است. شکم‌بند‌ها (کرست‌ها) حداقل از پنج قرن پیش وجود داشته‌اند. در اصل، شکم‌بند‌ها اندام زن بین سینه‌ها و باسن را پنهان می‌کردند. در دهه ۱۸۰۰ کرست‌ها تکامل یافتند تا اندام زنانه را برجسته سازند و هدف آنها ایجاد شکل بسیار محبوب ساعت شنی بود که مستلزم کمر باریک و باسن منحنی شکل بود. روزبه‌روز اندازه ایده‌آل دور کمر باریک‌تر شد تا زمانی که کرست‌ها به دلیل نگرانی‌های سلامتی و دردسرهایشان از مد افتادند.

کاهش وزن با گن لاغری؟

ممکن است موقتاً با بستن کمربند لاغری وزنتان کمی کاهش پیدا کند اما این کاهش وزن به دلیل ازدست‌رفتن مایعات از طریق تعریق است نه کاهش چربی. همچنین در زمان بستن کمربند لاغری احتمالاً کمتر غذا می‌خورید زیرا معده‌تان تحت‌فشار قرار دارد. قیمت گن ساعت شنی ۹ فنره با در نظر گرفتن جزئیات فنی و کیفیت ساخت، در محدوده ای مقرون به صرفه قرار دارد . استفاده از کمربند لاغری روش سالم یا پایداری برای کاهش وزن نیست. حتی شرکت‌های تولیدکننده و فروشنده کمربند لاغری ورزش و رژیم غذایی سالم را به‌عنوان بخشی از برنامه کاهش وزنتان توصیه می‌کنند.

در حالی که بعضی از طرف‌داران استفاده از کمربند لاغری توصیه می‌کنند در زمان ورزش حتماً این کمربند را ببندید اما این فکر ایده خوبی نیست زیرا شدیداً توانایی حرکت را محدود می‌کنند. علاوه بر این، بافت‌ها و ماهیچه‌ها در حین ورزش به اکسیژن نیاز دارند. بستن کمربند لاغری باعث می‌شود تا تنفس عمیق دشوار شود و ادامه ورزش را بسیار سخت می‌کند. مطالعه کوچکی در سال ۲۰۱۰ امکان‌سنجی و مقرون‌به‌صرفه بودن کاهش وزن با استفاده از رژیم غذایی کم کالری را بررسی کرد. این پژوهش بررسی کرد که آیا بستن گن به کاهش وزن در بلندمدت کمک می‌کند یا خیر.

محققان پی بردند که رژیم‌های غذایی کم کالری حتی پس از یک سال نتیجه‌بخش هستند. این محققان نتوانستند اثربخشی بستن گن را ارزیابی کنند زیرا اکثر شرکت‌کنندگان مطالعه به دلیل احساس ناراحتی ناشی از پوشیدن گن از بستن آن صرف‌نظر کردند. گن ساعت شنی ۶ قزنه جدید ترین و پر طرفدار ترین مدل گن در بین بانوان می باشد این مدل گن زنانه برای خانم هایی که  شکم های بزرگ تری دارند و یا دوست دارند شکم هایشان تخت و صاف به نظر برسد مناسب می باشد، البته استفاده مداوم از گن های نئوتکس باعث آب شدن چربی ها و فرم گرفتن عضلات شکم و پهلو بعد از لاغر شدن می شود.

همه ی خانم ها دوست دارند مانند بازیگرهای مشهور با اندامی زیبا و جذاب دیده شوند . مسلما این امر تنها با ورزش و تغذیه ی مناسب امکان پذیر است . متخصصان تغذیه اصولا به کسانی که علاقه مند به داشتن اندامی زیبا هستند پیشنهاد می کنند که در کنار ورزش و یا همراه هر نوع جراحی از گن لاغری استفاده کنند . باید در زمان خرید گن لاغری حتما وسواس و دقت بخرج دهید زیرا امروزه بازار فروش گن ها حسابی داغ است و گن های غیر اصل به راحتی با قیمت های پایین به فروش میرسند .

توجه داشته باشید که گن ساعت شنی اصل از الیاف 100 درصد لاتکس طبیعی ساخته شده است که این نوع الیاف باعث تسریع عمل سوخت ساز و تعرق بالای بدن می شود. همچنین پارچه های از جنس لاتکس که بیشتر در پوشاک مناسب ورزش و گن بکار می رود دارای پوششی نرم و لطیف هستند که مانع از ایجاد حساسیت برای پوست می باشد . گن لاغری ساعت شنی اصل در میان الیاف لاتکس خود دارای فنرهای باریک عمودی می باشد که این مدل فنر ، به فرم دهی بهتر کمک می کند و همچنین مانع از جمع شدن و سر خوردن گن می شود.

اگر دوست دارید که بعد از پوشیدن  گن کاهش یک تا دو سایز را تجربه کنید ، ما به شما گن لاغری ساعت شنی را پیشنهاد می کنیم . گن لاغری ساعت شنی بند دار علاوه بر فرمدهی به شکم و پهلو ، به لیفت سینه به سمت بالا همچنین آب کردن چربی های پشت کتف نیز کمک می کند. تا امروز نمونه های مختلفی از گن های ساعت شنی رو به شما دوستان پیشنهاد دادیم هر بار با استقبال خوب شما دوستان رو برو شدیم ، اینبار گلدتگ نمونه گن ساعت شنی با کیفیت بسیار بالاتر ،دوخت تمیز تر ، طراحی مطابق با فرم دهی بیشتر و … رو به شما دوستان پیشنهاد میده .

همونطور که میدونین مدتهاست تبلیغات زیادی در موردش میشه و حتما نمونه اش رو در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوت دیدید به مدل ساعت شنی معروفه چون تن خورش کمر رو  فوق العداه باریک و شبیه به ساعت شنی می کنه که تبلیغات این کالا بر این اساس هست که استفاده مداوم ازون می تونه به کمر همین فرم رو بده . اینبار گن ها در دو مدل زیپ دار و قزن دار ارائه شده تا با توجه به سلیقه بتونین انتخاب مناسبی داشته باشین ، داشتن سایزبندی کامل نیز از دیگر ویژگی های این گلدتگ به حساب میاد. خانم ها عاشق زیبایی و بهتر دیده شدن هستند. به همین خاطر دوست دارند خوش اندام، زیبا و جذاب به نظر برسند. با این وجود، گاهی اوقات بر سر راه آن ها موانع نسبتاً بزرگی قرار می گیرند که خوشبختانه قابل حل هستند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا