اقتصادیفعالان کسب و کار

لاغری با روش بدون جراحی با دستگاه لیپولیز

کرایولیپولیز چیست؟

کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی کاهش چربی است که شامل انجماد سلول های چربی برای از بین بردن آنها می شود.

کرایولیپولیز چگونه کار می کند؟

به نقل از مرکز زیبایی شادمهر دستگاه کرایولیپولیز دمای سرد را روی سلول های چربی هدف قرار می دهد. این قرار گرفتن در معرض باعث کریستال شدن سلول های چربی و مرگ می شود. سپس سلول های مرده پردازش شده و از طریق فرآیندهای طبیعی از بدن خارج می شوند.

چه کسی کاندیدای مناسب برای کرایولیپولیز است؟

افرادی که به وزن ایده آل خود نزدیک هستند اما دارای چربی های سرسختی هستند که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند، کاندیدای خوبی برای کرایولیپولیز هستند.

چه نواحی از بدن را می توان با کرایولیپولیز درمان کرد؟

کرایولیپولیز را می توان برای درمان نواحی از بدن که در آن چربی های سرسخت تجمع می کند، مانند شکم، پهلو، ران، بازوها، پشت و چانه استفاده کرد.

عوارض کرایولیپولیز چیست؟

شایع ترین عوارض کرایولیپولیز شامل قرمزی موقت، کبودی، تورم و بی حسی در ناحیه تحت درمان است. این عوارض معمولاً طی چند روز خود به خود برطرف می شوند.

عمل کرایولیپولیز چقدر طول می کشد؟

طول روش کرایولیپولیز به اندازه و تعداد نواحی تحت درمان بستگی دارد، اما اکثر جلسات بین 35 تا 60 دقیقه در هر ناحیه درمان طول می کشد.

چه مدت طول می کشد تا نتایج کرایولیپولیز را ببینیم؟

اکثر افراد در عرض 3 تا 4 هفته پس از عمل، نتایج کرایولیپولیز را مشاهده می کنند و حداکثر نتایج معمولاً در عرض 2 تا 3 ماه مشاهده می شود.

برای مشاهده نتایج به چند جلسه کرایولیپولیز نیاز است؟

اکثر افراد برای مشاهده نتایج فقط به یک جلسه کرایولیپولیز در هر ناحیه درمان نیاز دارند، اما برخی ممکن است برای نتایج مطلوب به جلسات اضافی نیاز داشته باشند.

آیا کرایولیپولیز بی خطر است؟

کرایولیپولیز یک روش ایمن و موثر با خطرات کم و حداقل زمان توقف در نظر گرفته می شود

دانستید چاقی سومین علت مرگ و میر در جهان می باشد ؟ چاقی نه تنها در زیبایی فرد تاثیر منفی دارد بلکه فرد را دچار مشکلات جسمی و روحی عدیده ای می کند . حال برای برطرف کردن آن بدون اینکه نیازی به جراحی باشد چه باید کرد ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم .

 افزایش وزن پدیده ای است که در طول زمان به دلیل تجمع چربی ها در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود . خوردن دو پرس غذا به عنوان شام ، عدم تحرک کافی و سایر موارد از جمله علل بروز چاقی است . تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که چرا زود نفس کم می آوردید یا مفصلتان درد می کند؟ آیا افزایش سن را دلیل آن می دانید ؟ توضیح آن واضح است چاقی و افزایش وزن دلیل این عوارض می باشد . تصور کنید هرجا می روید کیسه ای حدود 4 کیلویی را با خود حمل می کنید همین وزن 13.5 کیلو به زانوهای شما فشار می آورد . پس بدانید که زانو درد شما منشا اضافه وزن دارد . با داشتن اطلاع از اضافه وزن خود می توانید سبک زندگی خود را تغییر داده و از خطر ابتلا به مشکلات جدی از قبیل فشار خون بالا ، بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2، سنگ کیسه صفرا و برخی از سرطان ها پیشگیری کنید . با کاهش تنها 5 درصد از وزن خود می توانید فشار و استرس وارد بر بدنتان را کم کنید .

جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی |جدیدترین روش لاغری با دستگاه

در این روش فرد دردی احساس نمی کند و چربی های تجمع یافته با خرد شده و سلول های چربی از بین می رود . برای خرد کردن چربی ها نیاز به نیروی فشار می باشد که این دستگاه مجهز به سیستم سرد کننده می باشد که سرما به سلول های چربی ها وارد شده و آن را فریز می کند .

 دستگاه کرایولیپولیز سرمای 11 درجه زیر صفر به قسمت مورد نظر وارد می کند و با توجه به میزان چربی های قسمت مورد نظر از 10 دقیقه تا 20 دقیقه به طول می انجامد .

با استفاده از تکنیک های روز دنیا و دستگاه های مجهز پیشرفته به انجام جراحی های زیبایی می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند.

 افرادی که برای این روش مناسب می باشند که دارای BMI یا شاخص توده بدنی 25 یا کمتر باشند. زیرا این روش لاغری موضعی می باشد و منجر به کاهش وزن شدید نمی شود بلکه باعث کاهش سایز می شود. افراد چاق یا با BMI بالای 30 باید در ابتدا تحت نظر پزشک تغذیه قرار گرفته و با رژیم غذایی و ورزش وزن خود را پایین بیاورد تا برای لاغری با کرایولیپولیز مناسب باشد .

 با این روش می توانید به طور انتخابی چربی های اضافی بدن را در هر عضوی که تمایل دارید حذف کنید که شامل بازو ، شکم ، پهلو ، ران ، باسن و پشت می باشد .

 تعداد جلسات این روش لاغری به میزان چربی های تجمع یافته و سن فرد بستگی دارد . که از 1 تا 3 جلسه می باشد . فاصله بین جلسات دو ماه در نظر گرفته می شود

دکمه بازگشت به بالا