ورزشی

انتصاب اعضای شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد امین حاجی زاده به عنوان سرپرست ، حبیب الله نخعی به عنوان معاون و جواد علیزاده به عنوان دبیر دانشگاه آزاد اسلام و دانشگاه عترت خراسان جنوبی منصوب شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلام خراسان جنوبی در مراسم معرفی اعضا و نشست ویژه شورای القرآن و عترت این دانشگاه ضرورت توجه بیشتر به اهمیت قرآن و عترت را یادآور شد و گفت: و اهل بیت پیامبر اسلام در اسلام دین دارند. تکیه بر این دو مقام عالی نیز بسیار مهم است و با آن شورای قرآن و دانشگاه عترت رسالت خطیری بر عهده دارند.

سید حسن هاشمی افزود: همه ما باید برای رسیدن به هدف والای این مراسم تلاش کنیم ، به ویژه برای تبیین و تعمیق هر چه بیشتر آموزه های قرآن و عترت.

تأکید بر اهمیت در اسلام

حاجی زاده ، معاون رهبری دانشگاه آزاد اسلام خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به ساختار جدید شورای قرآن و دانشگاه عترت ، وضعیت و اهمیت علم را در اسلام بیان کرد و گفت: “خواندن” آغاز می شود. ، و این اهمیت علم را نشان می دهد.

وی گفت: در اسلام هیچ محدودیتی برای علم وجود ندارد و تاکید شده است که شما باید از گهواره تاگور به دنبال علم باشید.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلام خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیشرفت های علمی زیادی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور انجام شده است ، گفت: قبل از انقلاب ، وضعیت علم و دانش در کشور خوب نبود. “

حاجی زاده با اشاره به اهمیت ویژه ای که مقام معظم رهبری برای علم و دانش و امیدی که آنها برای آینده کشور قائل هستند ، گفت: رهبران معظم انقلاب می گویند اگر کسی می خواهد آخرین دانش را در 50 سال آینده بیاموزد ، باید ابتدا فارسی را بیاموزید. “این بیانگر امید آنها برای آینده کشور ما است.

جواد علیزاده دبیر شورای القرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلام استان خراسان جنوبی نیز با اشاره به پیگیری امور شورای قرآن و عترت. فعالیت های شورای قرآن و عترت در ساختار جدید زمینه بهره وری بیشتری را نسبت به آموزه های قرآن و عترت فراهم می کند.

انتهای پیام / 4117 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا