ورزشی

همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خراسان جنوبی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی به امضاء رسید.
اسمش را می فهمم
سید حسن هاشمی ریس دانش زاد اسلامی خراسان جنوبی فت:
هاشمی با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت :این سند برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۴۰۵ برای تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری است.
دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی بر بیانیه تعلیم و تربیت و سند تحول و تعلیم نظری جهادی را در زمینه های علمی،فرهنگی،معرفتی و تربیتی را نصب العین خود قرار داده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه چهل سال این نهاد گفت : در این رخداد ملی که ۱۰۰۰ایده و استارتآپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور خلاق و ۱۰۰۰ آزمایشگاه و زیرساخت پژوهشی شرکت بودند. دانشگاه دولتی اسلامی اسلام و نیوزلند در شمر برترینی تعطیل است.
وی ضمن قدردانی از مدیرکل و مسئول سازمان آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت تفاهم نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مهارتی زمینه سازها و برکات ارزشمندی برای استان. خواهد بود.
حسن کامرانی فرد مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی نیز گفت : هدف از این تفاهم نامه بهره مندی از توان و توانمندی های علمی، آموزشی و تحقیقاتی طرفین و توسعه همکاری به منظور استمرار و اثربخشی ارتباط سازمان یافته میان طرفین در جهت رفع مشکل است. هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد.
و گفت: فلکی در میان آبها باشد و آبها را از آبها جدا کند.
وی همچنین گفت: قیمت اطلاع رسانی از زبان رسانه و اطلاع رسانی مرتبط با موضوع است.
وی با بیان این که گواهی نامه های صادره از سازمان فنی و حرفه ای دارای کد بین المللی و قابلیت ترجمه دارد گفت:ماده انتخاب از متخصصان صاحب صلاحیت دانشگاه در کمیته های تدوین و بازنگری استانداردهای آموزش و برگزاری آزمون های مهارتی.
در ادامه این جلسه مهندس حق پرست معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی و عطاءالله اژدری معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گزارشی از حوزه متبوع خود بیان کردند.
فتنی است
نکات برجسته محاکم اتاق بازرگانی و نام محاسبات ممتاز
– استادان و نویسندگان و نویسندگان از قوانین خدا
– حکمت و علم مردگان و علم مردم و علم مردم و علم مردم.
– صدور مجوز تاسیس “مرکز مدیریت مهارت آموزش و مشاوره شغلی (TMC)” برای واحدها، پردیس های دانشگاهی و آموزشکده های فنی و حرفه ای واجد شرایط دانشگاه، مطابق با ضوابط و مقررات موضوعه.

-صنایع دستی، برچسب نام و پیام برای مشتریان خود ارسال کنید.
– مطمئن شوید که نحوه استفاده از منابع و دانش موسسات مالی را می دانید.
– ییری دریافت مجوز و دریافت “مرز مدیرت مهارت موزی و مشاوره شلی” (TMC)
متوجه نشدم اسمش چیه
در پایان این جلسه مرکز (TMC) با حضور هاشمی رئیس و مشاور دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس کامرانی فرد و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی و مقامات این سازمان مرکز مدیریت مهارت آموزش و مشاوره شخصی در محل حوزه معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه دولتی اسلامی ویران شد.

یام/

دکمه بازگشت به بالا