ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی با کرسی های آزاد اندیشی با شرکت هشت تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار دوره فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و مسائل اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اسلامی آزاد بیرجند در مصاحبه با آنا در خارج از دوره گفت: برگزاری کرسی آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی رهبر معظم دانشگاه است و این اقدام ملی را به ابتکار فرهنگ دانشجویی دانشگاه اسلامی فرزاد برگزار کرد جهان بینی آزاد آزاد گامی بزرگ برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه امسال و پس از اعلام برگزاری این رویداد به استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده و سرانجام با در نظر گرفتن بیماری عروق بیماری کرونا قلب بدخیم هشت تیم آماده چهار رقابت هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با یک محور سیاسی و با مضامین شروع به کار کردند (عدم پیروی آمریکا از برجام نشان داد که سیاست مذاکره با آمریکا از اشتباه است شروع کنید).

وی ادامه داد: در روز دوم این مراسم با حضور دو تیم از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (منتقدان) به محور فرهنگی و با موضوع (تغییر جوانان نظرات در مورد ازدواج به دلیل افزایش تجرد) برگزار شد. در روز سوم ، یازدهم اسفند ، 99 کرسی آزاد اندیشی ، دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلام واحد قائنات (منتقدان) کار خود را با محور اقتصادی و با موضوع (مالی دانشگاه) ادامه دادند. آزادی برای رشد علمی آنها ضروری است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی تیمی از دانشجویان این واحد دانشگاهی (موافق) و دانشگاه آزاد اسلام نهبندان (منتقدان) با محوریت و مضمون اجتماعی (ارتش جوانان را هدر می دهند) زمان) آنها به رقابت پرداختند.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم به دلیل حضور و پاسخگویی به دلیل شرایط و بیماری بیماری کرونا قلب. در جلسه و مرحله بعدی که به صورت ملی برگزار می شود ، باید چندین موضوع از قبیل قدرت گفتاری ، اعتماد به نفس ، هوش فردی و ارتباط آن با سبک رهبری بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی از گروهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان داور به مدت چهار روز گفتگوی دانشجویی شرکت کردند و استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاق مباحثه و جهت گیری و موقعیت خاص را ارزیابی کردند ، تشکر کرد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا