ورزشی

دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند ، ضیافت اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با تلاش نماینده رهبران عالی دانشگاه در زمینه آسیب شناسی آموزشی (سطح تحصیلات چهار) به مدت سه روز در دو نوبت و شب تقریباً برگزار شد

در این دوره که با شرکت 25 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلام منطقه خراسان جنوبی برگزار شد ، موضوعات و سوالات مختلفی از جمله ؛ جایگاه عقلانیت و اندیشه در اسلام ، بیان حدیث و آیات مقدس قرآن در زمینه اهمیت عقل و اندیشه ، متناسب با اشتباهات عقل و عقل ، جایگاه آنها در تربیت چیست؟ آیا می توانیم به عقل سلیم اعتماد کنیم؟ دلایل تناقض و ناسازگاری برخی احکام شرعی با عقل سلیم چیست؟ تحلیلی از موضوع ذبح حضرت اسماعیل (ع) توسط حضرت ابراهیم (ع) و داستانهای حضرت موسی (ع) همراه حضرت خضر (ع) و بحث منطقی آنها ، مناسب بودن مسئله ارتداد با دلایل مربوطه و شبهات مطرح شده توسط حجت الاسلام رسول مزروعی و مورد بحث و تحلیل قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده ، معاون رئیس دانشگاه آزاد اسلام ، منطقه خراسان جنوبی ، از گزارشات مدرسان دوره و اعضای هیات علمی در مورد فعالیت ها و اقدامات انجام شده تشکر کرد.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا