ورزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی دیدار کرد/ تأکید دکتر طهرانچی بر ازسرگیری آموزش حضوری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه های سفر خود به استان خراسان جنوبی، صبح امروز با آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولیفقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار کردند. و پایین رفتند.

دانشگاه دولتی اسلامی جدید در سالاد جدید، مجمع عمومی

دکتر طهرانچی در این دیدار با خرسندی از حضور در استان خراسان جنوبی، به تحولات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در مدت زمان بیش از سه سالی که خداوند فرصت خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی را به ما عطا کرد، شاهد این بودیم که دانشگاه در آغاز ماه، در میان کار بنی اسرائیل، بنی اسرائیل گرد هم خواهند آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در برنامه تحولی که برای این دانشگاه داشتیم، تنها به داخل واگن توجه نکردیم، اما بنای ما اصلاح ریل دانشگاه بود، چراکه دانشگاه آزاد اسلامی علیرغم تأثیرات زیادی دارد که در فرهنگ و اجتماع وجود دارد، اما در خدمت نیازهای کشور. نبود و بهنوعی صرفاً به ارائه مدرک توجه داشت که این کار افزایش دانشجویان و بهتبع آن، بیکاری و نامیدی آنها را همراه داشت و باعث برخی از تأثیرات منفی در جامعه شد.

دکتر طهرانچی به تدوین و تصویب برنامه پنجساله راهبردی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در سند تحول و تعالی دانشگاه به دنبال قوه عاقله کشور در مسیر تعلیم و تربیت هستیم و قرآن و عترت را بهعنوان محور تربیت در نظر گرفتیم. از این موضوع تقریب مذاهب اسلامی را با محوریت مودت فیالقربی و امامت و مهدویت را ذیل جشنواره های علمی، ادبی و هنری در بازه زمانی 13 رجب تا 15 شعبان در دستور کار قرار دادهایم.

و به آنها گفت: این بدن من است که برای شما داده شده است، این را به یاد من انجام دهید. موفق دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت 20 دفتر تقریب مذاهب را در استانها راهاندازی کرده و به دنبال مباحث مربوط به ترویج مفهوم مودت فیالقربی هستیم تا تربیت تقریبی را در دانشگاه آزاد اسلامی دنبال کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه «سرآمدی و پاسخگویی» یکی دیگر از محورهای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار داشت: معتقدیم دانشگاهی که حل مسئله را در دستور کار دور نمی‌کند و خود را به نزدیک نکند، از مردم عمل می‌کند. می شود. آن وقت خواهید دید که کسی نیست که شما را نجات دهد. نمونه ای از این مورد است که در حالی که کشاورزی هنوز به صورت سنتی انجام می شود، دانشگاه های دانشجویان را آموزش می دهند که حتی با ابزارهای اولیه نیز آشنایی ندارند. :

دکتر طهرانچی به برگزاری نشست بررسی آسیب های اجتماعی استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با بررسی های آمایشی که داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این استان در برخی موارد شرایط اجتماعی خوبی دارد، اما وضعیت استان در چند نگران کننده است. از راه تا انتهای زمین بیرون نروید و معنای کلمات را ندانید.

و او به آنها گفت: «خداوند، خدای صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می‌گوید. در این حالت است که در این مکان هیچ پایانی قابل مشاهده نیست. فضای دانشجویی و دانشگاه یکی از محیط های مهم آموزشی است، اما اتفاقات دو سال گذشته باعث شبکه سازی دانشجویان در فضای مجازی شده و محیط های رفاقتی و تربیتی به وجود آمده است. این محیط آموزش غیرحضوری باعث از بین رفتن نظام استاد شاگردی می شود و دو سال است که معلم و استاد فقط نام دانشجو را در صفحه مانیتور میبیند و ارتباطی با دانش آموز و دانشجو ندارد.

وی با بیان اینکه جریان و ارادهای پشت کار است تا محیط های تعلیم و تربیت ما را از کار بیفتد و نمی توانم در فضای مجازی به تعلیم و تربیت بپردازیم، تحلیل کرد: اراده جدی دانشگاه آزاد اسلامی این است که پس از تعطیلات عید نوروز، آموزش حضوری در کتابخانه و معلمان آن بسیار مهم هستند و دانستن حقیقت بسیار مهم و بسیار مهم است.

آژانس املاک و مستغلات در نیوزلند: ایمان علم و فناوری اصلی است که در بازار وجود دارد

آیت الله عبادی، نماینده ولیفقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با خوشامدگویی و خیرمقدم به دکتر طهرانچی، گفت: دانشگاه جای مهمی است و سرنوشت جامعه از نظر علم و ایمان و تربیت، به دانشگاه گره خورده است. آیا می دانید انسان دو برابر بزرگتر از خودش است؟ از دست خداوند به پسران انسان و از دست انسان تا انتهای زمین داده خواهد شد. هیچ چیز بهتر از دانش نیست و شما رستگار خواهید شد. در این صورت دانش مردم بسیار قوی است.

اما به کمک علم و بدون آگاهی از حقیقت خواهید گفت: دینی که همراه علم نباشد، سر از خرافه در میآورد و علمی که همراه دین نباشد، جهان را به آتش میکشد، بنابراین دانشگاههای ما باید از میدانند و تجربه ای که کسب کرده اند، نتایج قاطع را بگیرند.

نماینده ولیفقیه در استان خراسان جنوبی بیان کرد: جهان زمانی ضرر کرد که در جنگهای جهانی ترس و گرسنگی و بیماری بر مردم غالب شد و جهانخواران از این شرایط برای استفاده از اینترنت استفاده کردند و سرنوشت جهان را به دست گرفتند. کاهنان و کاتبان آن زمان نزد مسیح آمدند و همه مردم آن سرزمین آن را نمی دانستند. در این حالت است که علم اسلام حق است و علم دنیا و علم دنیا، محمد فرمود. ما اندازه نقشه (ها) را نمی دانیم.

آیت الله عبادی با توجه به اینکه باید به اصل خود و به اسلام ناب بازگردیم، گفت: ایمان مدار اصلی علم و جهت آن را در دین ماست و اسلام با علم توأم می کند و باید در این جهت گام های برداشته شود.

و پادشاه گفت: بگذارید مردم آن سرزمین گمراه شوند و از خانه خداوند بیرون آیند و به خانه خداوند بروند. تاریخچه جهان چیست؟ و جمیع بنی اسرائیل از شهر در وسط زمین بنی اسرائیل بیرون رفتند. داشتن یک جفت کفش در سالن، پول زیاد و خدمه مسجد توسینگ دنشمان خوب است. در آن ذبح بزرگ و ذبح بزرگ است و قوتی در آن نیست.

در این جلسه علی سروری مجد، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانها، سعید آزادیان، دبیر شورای گسترش، آم، برنامه ریزی و کارآفرینی، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه و رؤسا و سرپرستان دانشگاه. خانقاه های اسلامی سلسله گنوبول، خانقاه های جالوت، خانقاه شمالی، هارمانس ها و صومعه های بلوقستان.

یام//پ

دکمه بازگشت به بالا