ورزشی

برگزاری ۷ رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

مجید علیآبادی در گفتوگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در بیرجند با اعلام برگزاری مراسم ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در قالب چند رویداد در حوزه ها و زمینه های مختلف برگزار می شود.


راستی:

از تمام مزایای برنامه در رودز، دانشگاه دوم بهره مند شوید


وی ادامه داد: اولین رویداد در صنعت ساختمان و با محوریتهای «فناوریهای نوین ساختمان» «ساختمان و مصالح سبز» «سیستمهای نوین سازهای» «معماری بومی» «هوشمندسازی ساختمان» «بتن و توسعه پایدار» و «صرفهجویی Anarchy.

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خراسان جنوبی عنوان کرد: دومین رویداد در علوم کشاورزی و صنایع تبدیلی با محورهای «فرآوری زعفران» «زرشک و عناب» «بسته بندی گیاهان دارویی» «اکوتوریسم و ​​گیاهان دارویی» «تولید بذر و تکثیر»

علیآبادی متذکر شد: سومین رویداد در صنایع دستی و گردشگری با محورهای «اقتصاد هنربنیان» «کارآفرینی در صنایع دستی» «زیورآلات و سنگهای قیمتی» «بازاریابی و تبلیغات در صنایع دستی» «صنعت توریسم، گردشگری و بومگردی» و «Engineering and manufacturing». صنعت” است.

وی توضیح داد: چهارمین رویداد در حوزه ماشینآلات و تجهیزات فناورانه با محورهای «تجهیزات صنعتی» «لوازم الکترونیکی» «اتوماسیون صنعتی» «تجهیزات پزشکی» «مواد پیشرفته فناوری اطلاعات» «اپلیکیشن و بازی های رایانه ای» «هوش ساخت و تولید محصولات نونی» “هستند.

منبع اطلاعات و اطلاعات دانشگاه زازاد یادآوری کرد: رویداد پنجمین در زمینه معدن، سنگهای زینتی و صنایع وابسته با محورهای «اکتشاف، استخراج و فراوری» «فناوریهای نوین» «مدیریت آب و انرژی» «هوش مصنوعی در معدن» «بازاریابی و تولید» « The Ministry of Education » “ارزیبی راشه”، “شهرداری ها”، “کارخانه زینچیا” و “صنعت ثروت” شامل می شود.

علیآبادی بیان کرد: ششمین رویداد در زمینه مالیات و حقوقی با محورهای «تحولات نوین صنعت بیمه» «مدیریت خطر» «هوشمندسازی» «کاهش تخلفات» «محصولات جدید بیمه ها» «جرمیابی و جرم شناسی» «خدمات وکالت «حقوق مالکیت»، « حقوق مالکیت” و “محصولات جدید” گنجانده شده است.

وی کرد: هفتمین رویداد در زمینه آب، خاک و محیط زیست با محیط زیست محیطی حفاظت از محیط زیست «مدیریت پسماندها» «ریزگردها» «تصفیه آب و امنیت» «بازیافت فرونشست زمین» «مدیریت سیلاب» «بارورسازی ابرها»» «، “و””

برگزاری 7 رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

یک میلیون دلار، یک میلیون دلار، یک میلیون دلار.

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد خراسان جنوبی هم در گفتوگو با آنا بیان کرد: به 10 ایده برتر رویدادهای این دانشگاه از 10 تا 30 میلیون ریال جوایز نقدی اعطا می شود.

حسین بهشتینژاد افزود: امکان استقرار ایده های برتر با شرایط ویژه در مرکز رشد و حمایت مالی و امکان حضور در نمایشگاه ملی تهران در اردیبهشت 1401 و دریافت مبلغ 240 میلیون ریال پژوهانه استفاده از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: شرکت برای تمام افراد و پژوهشگران آزاد است و افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https: // iaubir.ac.ir یا به دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، دبیرخانه مرکزی رویدادها مراجعه کنند و یا با شماره – داخلی، تماس بیرند.

//

دکمه بازگشت به بالا