اقتصادی

ایلام؛ آماده میزبانی از خانواده شهید شناسایی‌شده دانشگاه آزاد اسلامی

بهروز نصیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت‌الاسلام امیر هادزاده، مسئولین نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، جمعی از اعضای هیئت‌مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حسین کلنتری رئیس و حجت‌الاسلام. جنرال آژانس رانندگی مهدی همتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایتان مرکزی و اراک جمعی از مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید قاسم شاهفولدی (شهرستان شازند) از خانواده این شهید والامقام برای حضور در استان ایلام و شرکت در مراسم تجلیل و بزرگداشت این شهید و خانواده اش دعوت کردند.

۱۴ دی، روز استقبال از خانواده شهید دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در این دیدار گفت: با همکاری همه مسئولان استان ایلام به ویژه فرمانده سپاه استان، مراسم استقبال از خانواده این شهید والامقام و مراسم تکریم و احیا برگزار شد. سه شنبه 14 دی ماه 93 با حضور مخاطبان استانی ایلام برگزار می شود.

دردناک.  آماده میزبانی از خانواده شهید دانشگاه آزاد اسلامی

بهروز نصیری افزود: در چهارراه معنوی و در اجلاسیه 3000 شهید استان ایلام، طبق دستور شاهد شناسایی این شهید گمنام در یگان ایلام بودیم. دکتر.. تهرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تمام توان خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم بسیج خواهد کرد. (ادامه مطلب)

وی ادامه داد: مردم ایلام وداع باشکوه و تاریخی با این شهید والامقام داشتند و در روزهایی که شهید گمنام تشییع شد همه مردم کشور ایلام پدر، مادر و اعضای خانواده این شهید و امروز ایلام بودند. و عالمی و دانشگاه آزاد اسلامی مفتخرند که دانشگاهی انقلابی هستند و تا ابد میزبان این شهید بزرگوار خواهند بود .

دردناک.  آماده میزبانی از خانواده شهید دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه علاوه بر حضور دائمی بر سر مزار این شهید والامقام، همه روزه فعالیت خود را با قرائت فاتحه و حضور بر مزار شهید آغاز می کنند. این شهید بزرگوار کار علمی و اداری کارکنان این دانشگاه با حضور بر مزار این شهید است. هفته آینده که مراسم بزرگداشت این شهید برگزار می شود، مراسم بزرگداشت شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی عیلام حسینی است.

دردناک.  آماده میزبانی از خانواده شهید دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام مهدی همتی و مسئولین نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در استانداری مرکزی و حجت الاسلام امیر هادی مسئولین نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد سلامی ایلام و به پاس احترام خانواده این شهید و صبر و استقامت آنها در طول 36 سال که این شهید مفقودالاثر و گمنام است، برگزاری مراسم و آیین های باشکوه در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام را تایید کردند.

به گزارش آنا، شهید قاسم شاه ولدی وی متولد آستانه از توابع شهرستان شازند از توابع استان مرکزی و از لشکر 21 حمزه سیدالشهدا بود که در عملیات فجر 8 سال 64 به شهادت رسید و به عنوان شهید گمنام در تشییع و به خاک سپرده شد. دانشگاه آزاد. ایلام در سال 1377 به تازگی شناخته شده و اکنون مزار این شهید بزرگوار محل دیدار عاشقان ایران اسلامی است.

دردناک.  آماده میزبانی از خانواده شهید دانشگاه آزاد اسلامی

دردناک.  آماده میزبانی از خانواده شهید دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا