اقتصادی

پژوهشکده آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام راه‌اندازی شود

به گذرش خبرنگر گروه استانهای خبر گازاری آنا از ایلام، پرسش کارگاه جمعیت در دانشگاه آزاد اسلامی یک ایلام با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با تصویری استعاری و پیوند آن با جلسه استقلال آزاد، یک جلسه تخصصی

سرپاست دانشگاه آزاد اسلامی آستان ایلام در خاستگاه شما کجاست؟

بهروز ناصری افزود: کرد: بخش، اجتماعی، اجتماعی و بهوه دستگاه، این لینک و دانشگاه باهتور رسمی Kmk را به طور جدی سوال می کنند، مسئله اجتماعی، ورود کردی و راه حل مسئله از بین رفتن تصویر GIRD کجاست؟

دو مسئول آستان ایلام و پذیرایی عنان کجا هستند، از کجا شروع کردید، گفتم: در آستان دو مسئول هستند، چون در آستان دو مسئول هستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آستان ایلام، عمار این آستان در خداکشی و بهویجه خودسوزی، کهش جماعت، طلاق و … RA Matlab Ndanst and Peshnhad Rhandazi پژوهشاکداه Asibhai Kardi Social Ra.

نصیری بیان کرد: اعظم ظریفت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بررسی و امکانات دانشگاه در حل مسائل آستان و بهویجه اصب کاهش جماعت بسیج خواهشاد شاد.

و برای دو مقام حاضر با او نشست دادزتر علم مدیر اکو و سیمی آیلام دو دستیار دانچاه علم بزاقی مدیر کتابش آستان دو مقام با شوخی دانشه آیلام. ، دانش، بنوان استانداری ایلام، سازمان اطلاعیه های آستان اسلامی و … قرادانی کرد و گیف: حل مشکلات و مشکلات در گروه همدلی و همراهی آستان و امروز بر عهده آستان، همرا و همدل، مشکلات در راستای هستند. حل و گسترش تلاش می قلببانش.

PIAM/4042/

دکمه بازگشت به بالا