اقتصادی

سروری مجد با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سرفری مجد، مشاور رئیس و رئیس مرکز روابط عمومی و هماهنگی منطقه ای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با همراهی حجت الاسلام والمسلمین ایلام به استان ایلام سفر کرد. خداوند نور است. کریمی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه توانایی دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن در توسعه استان نیست، گفت: یک راز برای هر کسی. نزدیکی به عراق در توسعه استان نقش دارد.

وی بیان کرد: امن ترین و نزدیک ترین راه به عتبات عالیات در مهران، مرزهای بین المللی مهران است و مردم استان ایلام از دیرباز با استان های همجوار عراق ارتباط قوی مذهبی و زبانی دارند و این توانایی فوق العاده باید وجود داشته باشد. با ورود دانشگاه آزاد اسلامی و جذب دانشجویان عراقی برای کار.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دانشگاهی علمی، فرهنگی و تاثیرگذار است که مورد حمایت مسئولان استانداری قرار می گیرد. دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی اصیل است و با جذب و تربیت دانشجوی خارجی، نقش مهم و لاینفک در صدور انقلاب اسلامی دارد.

وی گفت: عشق و اراده مردم عراق به مردم ایران کم نظیر است، بنابراین مسئولان محلی و کشوری باید برای تسهیل و خدمات رسانی به زائران عراقی که از ایلام به مشهد مقدس سفر می کنند، تلاش بیشتری کنند.

علی سرفری مجد مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و هماهنگی منطقه ای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشادت و استقامت مردم استان ایلام گفت: رشادت ها و فداکاری های مردم ایلام است. تحریم در جنگ تحمیلی ستودنی است».

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مسئله محور است و در جهت رفع مشکلات استان ها گام برمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه توانایی دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت به توسعه استان است، تصریح کرد: مهارت آموزی در کنار تحصیل دانشجو از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروی ماهر مورد نیاز استان ها و کارگران آن برای ایجاد اشتغال است. فرصت ها.”

سروری مجد در پاسخ به درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برای تسهیل در امور زائران عراقی گفت: امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام و سایر مناطق است. خدمت رسانی به زائران عراقی مشرف به مشهد مقدس.

بهروز نصیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استانداری ایلام نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت این دانشگاه و طرح های در دست اجرا در راستای درآمدزایی غیر آموزشی و کمک به توسعه استان ارائه کرد.

انتهای پیام/ 4127

دکمه بازگشت به بالا